http://www.stack.nl/~clowntje/concerten.php?id=2784
Groezrock is er dit jaar ook weer! De eerste bands zijn al weer bekend.
Datum: zaterdag 24 april 2004
(Nog 95 dagen tot dit festival)
Prijs: ¤25,- (30 aan de ingang)
Prijs camping = 5¤
MAIN STAGE
* Beatsteaks
* de Heideroosjes
* Pulley
* Ten Foot Pole
* Madball
BACK-TO-BASICS STAGE
* Champion
* Rise And Fall
* The Promise
* Stretch Arm Strong
En hier moeten dan nog 11 bands bijkomen!
Ik ben er nog nooit geweest verder trouwens, wat zijn de ervaringen? Sfeer, prijzen, camping etc.?
Was heel gezellig, goeie sfeer, lekker klein (5000 man als ik me niet vergis), superdichtbij (uurtje vanaf Roosendaal) en goedkoop vergeleken met andere dingen tegenwoordig (22 euro). Eten en drinken weet ik niet meer maar dat was in ieder geval niet zo duur als op Pukkelpop, wel een heel vaag en onlogisch Belgisch bonnensysteem. Camping ben ik niet geweest, gewoon 1 dag, wel jammer dat we Positive Mind de avond ervoor hebben gemist met .circle. en against time maarja...
Kan het in ieder geval iedereen aanraden om erheen te gaan, tis echt cool, 2 tenten, 1 voor punkrock/skate en 1 voor hc, duurt van +/- 10 tot 1. Denk ook wel dat er nog heel wat bekende bands bij zullen komen...
kletz
en goed te bereiken idd...
vanuit nederland (uitgez. limburg) de internationale trein naar brussel nemen (stopt in amsterdam, den haag, rotterdam, dordrecht en roosendaal geloof ik) uitstappen te antwerpen en dan nog een slordige drie kwartier met een belgische boemel
quote:yep ik was er vorig jaar ook, de sfeer is idd heel goed, tis echt gezellig.. ervaringen: goedkoop entreekaartje, maar de wc's...
Op donderdag 22 januari 2004 04:22 schreef Richard27 het volgende:
Ik ben vorig jaar geweest, geweldige line-up met Hot Water Music, Poison the Well, Dropkick Murphys, Biohazard, Randy, The Shandon, Flogging Molly, Rise Against, Ten Foot Pole en nog een zooi grote namen.Was heel gezellig, goeie sfeer, lekker klein (5000 man als ik me niet vergis), superdichtbij (uurtje vanaf Roosendaal) en goedkoop vergeleken met andere dingen tegenwoordig (22 euro). Eten en drinken weet ik niet meer maar dat was in ieder geval niet zo duur als op Pukkelpop, wel een heel vaag en onlogisch Belgisch bonnensysteem. Camping ben ik niet geweest, gewoon 1 dag, wel jammer dat we Positive Mind de avond ervoor hebben gemist met .circle. en against time maarja...
Kan het in ieder geval iedereen aanraden om erheen te gaan, tis echt cool, 2 tenten, 1 voor punkrock/skate en 1 voor hc, duurt van +/- 10 tot 1. Denk ook wel dat er nog heel wat bekende bands bij zullen komen...
quote:ow wacht ik snap 't al, dat gaat over face tomorrow en terror
Op zondag 8 februari 2004 22:57 schreef iroQuai het volgende:
laat maar.. ik zat verkeerd te kijken *DOH*
die contest is op 13 februari. er staat een flyer op de message board pagina van groezrock.be
E-TOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!! en veel andere goede bands!
check de Inside Knowledge distro als jullie er zijn!!!!!!!!!! en koop veel cd's en andere spulletjes!:Y
http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=2700
de lineup ziet er nu zo uit:
Main Stage:
Beatsteaks
de Heideroosjes
Pulley
Madball
Ten Foot Pole
The Allmighty Trigger Happy
Midtown
Strung Out
BACK-TO-BASICS STAGE
Champion
Rise And Fall
The Promise
Stretch Arm Strong
E-Town Concrete
Chimaera
The Bronx
Belvedere komt ook! het staat op de site (www.belvederepunk.com)
Op www.fatwreck.de staat dat Mad Caddies zullen spelen op groezrock, en op http://www.sickofitall.com staat groezrock ook bij de tourdates (met de verkeerde datum, maar dat deert niet)
Als dit waar is, echt te gek!!!
edit: Belvedere en Mad Caddies zijn bevestigd op de groezrock site. Ook zal Liar spelen.
KICKE!
[Dit bericht is gewijzigd door iroQuai op 19-02-2004 00:22]
Kletz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |