quote:Hallo Pim, als je zou zeggen onder welke voorwaarden dan misschien, anders nee.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef Frans_O het volgende:
...maar dan wel in het land van herkomst. Mee eens!?
Ik woon op een flatje, waarvan de nevenstaande flat al 2 jaar leegstaat. Nouja, leeg is een groot woord, want er "woond" een marokaanse meid, die al 2 jaar huur betaald, maar er nog niet in zit. Er hangen al gordijnen, het is geschildert, vloerbedekking enzo, eens per maand maakt ze de bus leeg......
Af en toe komen er oude gesluierde vrouwen kijken, die op mijn vrolijke "Hoi!" mij vragend aankijken, en vervolgens mompelend doorlopen en verder nix terugzeggen......
Mijn onderbuurman wist mij te vertellen dat ze zit te wachten op haar "man" die blijkbaar mijn nieuwe buurman gaat worden. Dan pas trekken ze dus in, eerst trouwen ofzo, papieren en zo....
Ik weet niet wat de toekomst brengen zal, maar ik heb de raam in mijn voordeur van ongeveer 40 bij 70 cm toch maar vast voorzien van een 2mm dikke RVS plaat. (Netjes aan mijn kant van het vrijwel ondoorzichtige glas, hoor) A.u.b. geen opmerkingen over mijn bevooroordeeldheid jegens de moslim-medemens, ik heb al 2 inbraken meegemaakt, en zit niet te wachten op een derde.....
quote:Absoluut mee eens!!
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef Frans_O het volgende:
...maar dan wel in het land van herkomst.
Kijk je wel eens opsporing verzocht? Lees je de krant wel eens? Het nieuws? FOK?
Ik heb toch zeker het recht een plaat voor mijn deur te maken? Jij hebt er zelf een voor je kop, mag ik em voor mn raam dan?
quote:waarom "nee" ?
Op dinsdag 20 januari 2004 14:40 schreef ramsesii het volgende:[..]
Hallo Pim, als je zou zeggen onder welke voorwaarden dan misschien, anders nee.
ik persoonlijk zie alleen maar voordelen in deze vorm van gezinshereniging...
Dit soort topics lopen tegenwoordig NOOIT meer uit op een normale discussie.
Derhalve: slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |