abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16427917
...maar dan wel in het land van herkomst. Mee eens!?
  dinsdag 20 januari 2004 @ 14:40:58 #2
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_16428003
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef Frans_O het volgende:
...maar dan wel in het land van herkomst. Mee eens!?
Hallo Pim, als je zou zeggen onder welke voorwaarden dan misschien, anders nee.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_16428363
Mee eens:

Ik woon op een flatje, waarvan de nevenstaande flat al 2 jaar leegstaat. Nouja, leeg is een groot woord, want er "woond" een marokaanse meid, die al 2 jaar huur betaald, maar er nog niet in zit. Er hangen al gordijnen, het is geschildert, vloerbedekking enzo, eens per maand maakt ze de bus leeg......

Af en toe komen er oude gesluierde vrouwen kijken, die op mijn vrolijke "Hoi!" mij vragend aankijken, en vervolgens mompelend doorlopen en verder nix terugzeggen......

Mijn onderbuurman wist mij te vertellen dat ze zit te wachten op haar "man" die blijkbaar mijn nieuwe buurman gaat worden. Dan pas trekken ze dus in, eerst trouwen ofzo, papieren en zo....

Ik weet niet wat de toekomst brengen zal, maar ik heb de raam in mijn voordeur van ongeveer 40 bij 70 cm toch maar vast voorzien van een 2mm dikke RVS plaat. (Netjes aan mijn kant van het vrijwel ondoorzichtige glas, hoor) A.u.b. geen opmerkingen over mijn bevooroordeeldheid jegens de moslim-medemens, ik heb al 2 inbraken meegemaakt, en zit niet te wachten op een derde.....

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_16428663
'Ik weet niet wat de toekomst brengen zal, maar ik heb de raam in mijn voordeur van ongeveer 40 bij 70 cm toch maar vast voorzien van een 2mm dikke RVS plaat. (Netjes aan mijn kant van het vrijwel ondoorzichtige glas, hoor) A.u.b. geen opmerkingen over mijn bevooroordeeldheid jegens de moslim-medemens, ik heb al 2 inbraken meegemaakt, en zit niet te wachten op een derde.'
Mr. Spock is bang voor inbrekers? Of bang voor Marokkanen? Of zijn Marokkanen inbrekers? Of waren de vorige twee inbraken opgelost en bleken beiden door Marokkanen gepleegd te zijn en zijn dus alle inbrekers Marokkanen?
pi_16428787
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef Frans_O het volgende:
...maar dan wel in het land van herkomst.
Absoluut mee eens!!
huh?
pi_16428871
Beide vorige inbraken waren idd marokanen volgens getuigen ja. En nee hoor, niet alle inbrekers zijn marokanen, maar wel de meeste, veruit.

Kijk je wel eens opsporing verzocht? Lees je de krant wel eens? Het nieuws? FOK?

Ik heb toch zeker het recht een plaat voor mijn deur te maken? Jij hebt er zelf een voor je kop, mag ik em voor mn raam dan?

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_16429208
Uhm...
pi_16429281
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:40 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Hallo Pim, als je zou zeggen onder welke voorwaarden dan misschien, anders nee.

waarom "nee" ?

ik persoonlijk zie alleen maar voordelen in deze vorm van gezinshereniging...

dinsdag 20 januari 2004 @ 15:23:28 #9
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_16429381
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 januari 2004 @ 15:24:23 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16429410
Allochtonen topics van deze orde zijn niet meer toegestaan in GC. Slechts bij nieuwsfeiten kan er eea in NWS komen.

Dit soort topics lopen tegenwoordig NOOIT meer uit op een normale discussie.

Derhalve: slot.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')