abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2004 @ 14:12:13 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16427050
Oke, vertel op. We bestaan twee maanden. We hebben iets van acht a negen uitzendingen gehad.
  • Wat vind je leuk, wat vind je niet leuk.
  • Wat kan beter, wat moeten we niet veranderen.
  • Hoevaak luister je, waarom luister je niet?
  • Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?
  •   dinsdag 20 januari 2004 @ 14:14:17 #2
    3936 ThE_ED
    engu twiekur
    pi_16427112
    Ik luister eigenlijk niet, ik heb zo het idee dat het een beetje een kleikje is van een paar mensen die alleen maar leuke dingen over en voor elkaar zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon het standaard kliekje maar dan in audio.
    [KNE]-Mod
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:14:19 #3
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_16427113
    Ik vind het wel leuk. Als ik tijd heb luister ik wel.

leuk dat er allerlei FOK mensen in voorkomen, beetje praten op de radio is altijd moeilijk en zal alleen maar beter gaan.

Muziekkeuze is niet geweldig, maar da's nogal persoonlijk denk ik. Je merkt wel dat mensen vaak snakken naar iets stevigs. Niet teveel middle-of-the-road muziek dus.

When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:16:53 #4
    32597 ShaoliN
    *BLiNg bLiNG*
    pi_16427180
    Ik heb 1 keer uit nieuwsgierigheid geluisterd en vond het echt zwaar klote. Dat geleuter van Nolius, Knut, en van jouw is echt niet om aan te horen. Jullie zijn absoluut niet grappig. Alles wat jullie behandelen kan ook gewoon op het forum worden gevonden.

Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.

pi_16427214
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
    Ik heb 1 keer uit nieuwsgierigheid geluisterd en vond het echt zwaar klote. Dat geleuter van Nolius, Knut, en van jouw is echt niet om aan te horen. Jullie zijn absoluut niet grappig. Alles wat jullie behandelen kan ook gewoon op het forum worden gevonden.

Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.

auw
    pi_16427223
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:12 schreef SunChaser het volgende:
    Oke, vertel op. We bestaan twee maanden. We hebben iets van acht a negen uitzendingen gehad.
  • Wat vind je leuk, wat vind je niet leuk.
  • Wat kan beter, wat moeten we niet veranderen.
  • Hoevaak luister je, waarom luister je niet?
  • Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?

• Leuk: mensen die lekker vlot babbelen, niet leuk: mensen die in de studio enkel antwoorden met eeeh ja, eeh nee, eeeh weet niet.

Beter: Knut, die moet echt een keer een beetje door ouwehoeren. Yvonne lukt het wel. De prijsvraagjingle zuigt

Meestal zet ik het elke maandag aan.

Leukste weet ik niet meer, kwaad: dat weet de ts zelf ook wel...

Not tonight, I've got a headache[br]Rokers zijn potentiele kankerlijers
    pi_16427233
    ik vind het wel leuk!
    Borsato!! ♪♥
    AC Sparta Praha!
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:19:43 #8
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_16427251
    soms zijn die interviews nogal langdradig en die column is niet echt een succes
    pi_16427254
    Ik luister (bijna) altijd!
    maar probeer iets minder te ouwehoeren, en meer muziek te draaien!
    pi_16427266
    Maandagavond is Star Trek-avond, verplaats de uitzenddag.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:21:13 #11
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_16427297
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
    Ik luister (bijna) altijd!
    maar probeer iets minder te ouwehoeren, en meer muziek te draaien!
    Niet mee eens, muziek kan je op elk station wel luisteren. Je moet er wel iets mee doen zodat het echt des FOK's is.
    pi_16427315
    vindt heel dat fok radio zomaar bagger muziek is niks aan en het gaat nergens over verder als ze dr nou fok trance radio van maakte ok
    MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
    pi_16427345
    Top, soms heel erg leuk zelfs.. .
    Alleen zijn de interviews soms retekut en komen jullie soms te geforceerd grappig over..
    Evengoed hulde, .
    -
    pi_16427353
    Knut is een amateur, Sunchaser is niet grappig, de muziek is hoogstens geschikt voor zwakzinnigen, een limburgs accent werkt verdomd op de zenuwen, interviews zijn een aangename vervanging voor benzo's en het kliekjespus druipt er elke uitzending weer van af.

De jingle is wel okay, .

Is it washable?
    pi_16427359
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:21 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Niet mee eens, muziek kan je op elk station wel luisteren. Je moet er wel iets mee doen zodat het echt des FOK's is.

ja, oke!
    Natuurlijk moeten er interviews en dergelijke zijn, maar naar mijn idee word er toch echt iets teveel onzinnig gepraat!
    Iets meer muziek zou toch echt beter zijn..
    pi_16427574
    Oh ja, de column. Tje sorrie, maar de manier waarop je je eigen schrijfsel voorleest kan echt niet. Je leest het op een hele monotome manier op en struikelt te vaak over je eigen woorden. Ook zouden ze wat korter kunnen want we zitten nu soms 5 minuten te luisteren naar iets waar we een minuut doen om het te lezen. Speel met je stem, leg er gevoel in en zorg ervoor dat het niet op ons overkomt alsof je je mening van een blaadje woord voor woord opleest.
      Redactie Frontpage dinsdag 20 januari 2004 @ 14:30:56 #17
    1150 crew  SunChaser
    Leuker wordt het niet
    pi_16427625
    Gisteren las ik het al anders voor, rustiger en met intonatie. Ja, heus.
    pi_16427695
    Dat standaard vragenlijstje van Nolius begint irritant te worden. Soms iets te veel kliekjesvorming: spreek gewoon de username uit ipv de echte naam zodat ik weet wie er bedoelt wordt.
    Als mensen muziek aanvragen, zorg er dan voor dat het ook daadwerkelijk gedraaid wordt. Ik heb 4 keer een lied aangevraagd en het is 0 keer gedraaid.
    Nodig leuke gasten uit zoals Harrie maar geen mensen zoals IRBaboon
    Probeer het interactiever te maken voor de luisteraars. Laat een prijsvraag in het begin van de uitzending komen en de winnaar wordt live in de studio gebeld bijv. Probeer iets meer variatie te krijgen in de gasten. Tot nu toe zijn het bijna alleen maar moderators of admin.
    pi_16427757
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:30 schreef SunChaser het volgende:
    practice makes perfect, laten rollen die tong...
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:34:44 #20
    46383 Tiemie
    sowieso wel!
    pi_16427780
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:30 schreef SunChaser het volgende:
    ik vond er nog steeds niets aan, sorry
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:35:05 #21
    54997 Posdnous
    Moslima-knuffelaar
    pi_16427794
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
    Nodig leuke gasten uit zoals Harrie maar geen mensen zoals IRBaboon
    Dit is wel erg subjectief natuurlijk.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:38:17 #22
    66575 DubbelFrisss
    identiteitscrisis...
    pi_16427913
    Ik vind het best wel leuk. Alleen die column over MM kon echt niet. En idd spreek eenieder aan bij username, dat maakt het wat logischer.
    En Knut moet iets enthousiaster praten ofzo.
    Maar op zich is het wel leuk. Al had ik gisteren niet geluisterd, omdat Yvonne's roddelrubriek niet kwam.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:38:47 #23
    66575 DubbelFrisss
    identiteitscrisis...
    pi_16427927
    Ohja, de verbinding zal echt beter moeten. Ik word gek van al die buffers.
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:41:17 #24
    36959 Furby
    Geile neuk Harrie
    pi_16428011
    Om te beginnen moet je maar eens een goed kader voor je muziekkeuze maken, die column door een ander laten oplezen als dat perse moet en als je door hebt (genoeg feedback op irc en forum) dat iets saai is eerder afkappen. Als je weet wie er komt bereid het dan voor qua vragen enzo van mij part maak je topic "vragen aan ..." aan.

Nolius doet het al wat beter inmiddels met z'n "ge-uhhh" maar omdat dat komt omdat ik 'm al bijna nooit meer hoor weet ik eigenlijk niet. Zorg dat er een normale verbinding is met mensen via telefoon/skype /weet ik veel ipv dit gedoe met ruis/zacht geluid en zo.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
    Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
      dinsdag 20 januari 2004 @ 14:42:02 #25
    11923 I.R.Baboon
    Schaterlachend langs ravijnen.
    pi_16428040
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 14:14 schreef ThE_ED het volgende:
    Ik luister eigenlijk niet, ik heb zo het idee dat het een beetje een kleikje is van een paar mensen die alleen maar leuke dingen over en voor elkaar zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Dat is dan toch een misverstand.
    Het gaat slecht, verder gaat het goed.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')