leuk dat er allerlei FOK mensen in voorkomen, beetje praten op de radio is altijd moeilijk en zal alleen maar beter gaan.
Muziekkeuze is niet geweldig, maar da's nogal persoonlijk denk ik. Je merkt wel dat mensen vaak snakken naar iets stevigs. Niet teveel middle-of-the-road muziek dus.
Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.
quote:auw
Op dinsdag 20 januari 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb1 keer
uit nieuwsgierigheid geluisterd en vond het echt zwaar klote. Dat geleuter van Nolius, Knut, en van jouw is echt niet om aan te horen. Jullie zijn absoluut niet grappig. Alles wat jullie behandelen kan ook gewoon op het forum worden gevonden.
Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.
quote:Leuk: mensen die lekker vlot babbelen, niet leuk: mensen die in de studio enkel antwoorden met eeeh ja, eeh nee, eeeh weet niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:12 schreef SunChaser het volgende:
Oke, vertel op. We bestaan twee maanden. We hebben iets van acht a negen uitzendingen gehad.Wat vind je leuk, wat vind je niet leuk. Wat kan beter, wat moeten we niet veranderen. Hoevaak luister je, waarom luister je niet? Wat vond je het leukste in al die uitzendingen, waar maak je je nu nog kwaad over?
Beter: Knut, die moet echt een keer een beetje door ouwehoeren. Yvonne lukt het wel. De prijsvraagjingle zuigt
Meestal zet ik het elke maandag aan.
Leukste weet ik niet meer, kwaad: dat weet de ts zelf ook wel...
quote:Niet mee eens, muziek kan je op elk station wel luisteren. Je moet er wel iets mee doen zodat het echt des FOK's is.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:19 schreef _Administr8or_ het volgende:
Ik luister (bijna) altijd!
maar probeer iets minder te ouwehoeren, en meer muziek te draaien!
De jingle is wel okay, .
quote:ja, oke!
Op dinsdag 20 januari 2004 14:21 schreef Posdnous het volgende:[..]
Niet mee eens, muziek kan je op elk station wel luisteren. Je moet er wel iets mee doen zodat het echt des FOK's is.
quote:practice makes perfect, laten rollen die tong...
Op dinsdag 20 januari 2004 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren las ik het al anders voor, rustiger en met intonatie. Ja, heus.
quote:ik vond er nog steeds niets aan, sorry
Op dinsdag 20 januari 2004 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Gisteren las ik het al anders voor, rustiger en met intonatie. Ja, heus.
quote:Dit is wel erg subjectief natuurlijk.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nodig leuke gasten uit zoals Harrie maar geen mensen zoals IRBaboon
Nolius doet het al wat beter inmiddels met z'n "ge-uhhh" maar omdat dat komt omdat ik 'm al bijna nooit meer hoor weet ik eigenlijk niet. Zorg dat er een normale verbinding is met mensen via telefoon/skype /weet ik veel ipv dit gedoe met ruis/zacht geluid en zo.
quote:Dat is dan toch een misverstand.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:14 schreef ThE_ED het volgende:
Ik luister eigenlijk niet, ik heb zo het idee dat het een beetje een kleikje is van een paar mensen die alleen maar leuke dingen over en voor elkaar zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |