Onderwerpen die verschijnen en verdwijnen uit/in het niets. Soms lullen jullie teveel door elkaar en bijv. met skype zijn jullie te lang bezig; test van te voren de verbinding, is die kut, jammer dan een andere keer beter. Als het skipt kan je er geen ruk van verstaan, dus waarom blijven proberen?
Dat interview van _bigmac_ zaterdag was echt niks aan, dat wisten jullie, gewoon afkappen dan! Zeggen bedankt en tot ziens en ophangen, geen tijd er aan vuilmaken dan.
Misschien is het leuk om meer interviews met users te houden, maar dan wel kort maar krachtige interviews. Vaak worden ze langdradig en saai. Bereid dingen iets meer voor en haal ook iets meer uit de antwoorden. Nu heb ik heel erg vaak gehoord als antwoord op een vraag 'ja', 'nee' dat is niet leuk om te horen. Vraag erop door, laat de geinterviewde een verhaaltje houden, zijn mening laten horen etc.
MIsschien is het leuk om elke keer kort een user voor te laten stellen die geen mod/ olbie is, gewoon tussen door kort paar vraagjes en that's it, volgens onderwerp en dat een paar keer per uitzending doen.
Enne, skype heeft een nieuwe functie: je kan nu met z'n meerdere een gesprek houden, misschien leuk om iets mee te doen.
Ook vind ik dat de gesprekken van jullie zelf iets korter mogen worden, met meer muziek ertussendoor.
De interactiviteit is nog niet helemaal je van het. 'Ondertussen op het Fok!forum...' daar wordt nooit echt de recenste berichten genoemd en dit komt ook maar 3 keer terug ofzow. Op IRC wordt alleen gezegd hoeveel mensen er zijn en that's it.
Je kan tussen de radio en het forum/irc iets meer 'gesprek' voeren bijvoorbeeld... Euhm, op het forum wordt soms best wel wat schokkends oid. gezegd, maar dit wordt niet gelezen (jullie F5-en om het kwartier ofzow
![]()
) en dus ook niet gezegd.
Als op het forum/irc iets wordt genoemd als: 'Saai!' kap dan het gesprek/rubriek whatever af en start een liedje!
Het is voor en door users, maar laat die users iets meer onder het kopje 'door' vallen, dan alleen de mensen in de studio.
Hierdoor krijg je misschien meer interactiviteit en conversaties via het forum en natuurlijk IRC.
Kortom: het programma moet, vind ik, iets vlotter, duidelijker en interactiever.