abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 januari 2004 @ 12:57:46 #101
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16514447
We kunnen er ook een prijsvraag van maken.
Ik wil wel een prijs ter beschikking stellen.
[KNE]-Mod
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:16:39 #102
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16514980
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
We kunnen er ook een prijsvraag van maken.
Ik wil wel een prijs ter beschikking stellen.
Je maagdelijkheid?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:17:13 #103
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_16514998
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Je maagdelijkheid?

Alsof de prijsvragen dan beter gaan lopen.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:19:50 #104
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_16515082
quote:

[..]

Je maagdelijkheid?

IR, je avatar doet het niet.. Je ziet nu zo'n plaatje met de melding dat je plaatje het niet doet. .
-
pi_16515119
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb 1 keer uit nieuwsgierigheid geluisterd en vond het echt zwaar klote. Dat geleuter van Nolius, Knut, en van jouw is echt niet om aan te horen. Jullie zijn absoluut niet grappig. Alles wat jullie behandelen kan ook gewoon op het forum worden gevonden.

Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.

Idem.

Ik zou me de moeite besparen trouwens. Doe het gewoon lekker niet. 't Is kut, kut en nog eens kut.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:21:53 #106
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_16515140
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

IR, je avatar doet het niet.. Je ziet nu zo'n plaatje met de melding dat je plaatje het niet doet. .

Ja, dat doet ie af en toe. Denk dat de picserver het niet aankan.

Nou ja, dan maar ooit op m'n uvawebspace uploaden.

Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 januari 2004 @ 13:28:47 #107
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16515329
Zeg mods, halen jullie zelf even de slowchat weg?
pi_16515352
quote:

[..]

Je maagdelijkheid?

Waar kan ik me aanmelden ?

Whehehe. .

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_16515409
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Sorry SunChaser. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:40:21 #110
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16515618
Bij nader inzien denk ik dat niemand met de goede oplossing gaat komen.
[KNE]-Mod
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:44:22 #111
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16515732
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Bovenstaande kletspraatjes illustreren zo ongeveer mijn beeld van fok!radio.

Eigenlijk toch eens luisteren of het ook echt zo is.

[KNE]-Mod
pi_16516357
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Bovenstaande kletspraatjes illustreren zo ongeveer mijn beeld van fok!radio.

Eigenlijk toch eens luisteren of het ook echt zo is.

Je bedoelt, dat je denkt dat ze bandjes met dat slappe geouwehoer van jezelf afspelen?
  vrijdag 23 januari 2004 @ 14:09:42 #113
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_16516456
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef Seborik het volgende:

Je bedoelt, dat je denkt dat ze bandjes met dat slappe geouwehoer van jezelf afspelen?

yea. whatever.
[KNE]-Mod
pi_16528203
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 19:25 schreef basalphenaar het volgende:
in het berichtje dat elke maandag op de frontpage verschijnt, staat altijd dat het achteraf ook nog te beluisteren zal zijn. alleen ik kan dat niet vinden
nou weet ik het nog steeds niet
  Milf vrijdag 23 januari 2004 @ 22:40:14 #115
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16531801
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 20:39 schreef basalphenaar het volgende:

[..]

nou weet ik het nog steeds niet

http://forum.fok.nl/showtopic.php/444086

zoeken helpt!

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  zondag 25 januari 2004 @ 10:31:50 #116
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_16562671
oude uitzendingen ergens op een pagina, of topic neerzetten, zodat mensen die er niet zijn zioch niet steeds een ongeluk moeten zoeken om de uitzending na te luisteren.....

(jullie hadden toch een pagina bij actionradio? waarom doet die het niet meer??)

oh gevonden:

http://www.actionradio.nl/proginfo.php?programmaid=3

plaats die link dan ergens duidelijk!

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 25 januari 2004 @ 12:54:16 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16565002
Is er ook een mogelijkheid om te zappen in de oude uitzendingen? Had gisteren toevallig dat m'n modem ermee stopte en om nou dat eerste uur weer helemaal te luisteren zuigt hard.

Er is wel genoeg kritiek geweest op Knut, maar eerlijk gezegd is dat de schuld van beide kanten. SunChaser houdt het niet kort en vraagt de meest oninteressante vragen. Als SC slim is, dan bereidt hij de vragen ook voor. Beginnen over het FOK!Eiland en het Rokersforum bijvoorbeeld, gebeurde veel te laat. Nu zat er niet veel vaart in, maar het onderwerp op zich was wel relevant. Modchanges interesseren me trouwens geen fuck, die kan ik in MED ook wel lezen. Nu begrijp ik dat Knut niet complete verhalen kan quoten vanuit Admin, maar dingen vertellen waar 'normale' users geen weet van hebben m.b.t. het forum blijven altijd wel leuk.

Wat ik altijd wel leuk vind voor de interactiviteit zijn de "Wat er nu gebeurt op het forum"-rubriekjes. Op IRC wordt ook af en toe gelet, maar niet echt genoeg geloof ik.

Je zou trouwens qua user-input ook een humorrubriekje kunnen maken waarin je ingestuurde one-liners (of two/three-liners) in laat sturen.
Voorbeeldje:

quote:
• Kees van Wonderen denkt dat Feyenoord wordt overschat. Door wie dan?
Arjen Huiskes
VI - Het wereldje
Laat je een tiental grappige opmerkingen voorlezen door iemand met soortgelijke opmerkingen over zaken die zich op het forum, de FP, e.d. hebben afgespeeld.

Ik weet trouwens niet wie Erik is. SunChaser, alles leuk en aardig dat je telkens blijft zeggen dat mensen dan maar beter op moeten letten, maar het blijft een steeds terugkomende suggesetie: NOEM NICKNAMES!

Verder moet SunChaser z'n column gewoon niet voorlezen, of als dat dan zo nodig moet, gewoon een krachtige korte column schrijven. Ik kom tijdens het luisteren nog wel op wat meer dingetjes, dus dan geef ik nog wel een reactie

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 25-01-2004 12:56]

zondag 25 januari 2004 @ 12:54:31 #118
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_16565006
misschien een leuk idee, een soort gouden eikel/trut verkiezing, die dan genomineerd wordt door de mensen die jullie interviewen en die je dan uitreikt eens per maand.

en een itempje op lokatie, van een vliegende reporter ,live uit bangkok, of live uit groningen waar dan mensen op straat worden geïnterviewd.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 25 januari 2004 @ 12:58:59 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_16565070
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien een leuk idee, een soort gouden eikel/trut verkiezing, die dan genomineerd wordt door de mensen die jullie interviewen en die je dan uitreikt eens per maand.

en een itempje op lokatie, van een vliegende reporter ,live uit bangkok, of live uit groningen waar dan mensen op straat worden geïnterviewd.

Dat eerste zal dan een lacherige voor lul-zet trofee worden, dat tweede is niet uitvoerbaar. Hoe zie je dat voor je? Iemand gaat met opnameapparatuur (WELKE?) over straat banjeren en vragen wat men van FOK! vindt ofzo? "FOK? Waat al joe talking abat?"
  zondag 25 januari 2004 @ 13:29:48 #120
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16565747
FokRadio is in-crowd, zo in-crowd dat het eigenlijk helemaal niet grappig is voor 98% van de mensen die er naar luisteren. Sunchaser mag dan wel van mening zijn dat het fokeiland maar een kloon-bevolkte trieste zooi was, maar zijn FokRadio is niet veel anders.

Het zal ongetwijfeld leuk zijn als je je binnen dat kleine groepje beweegt waarin de presentatoren zich bewegen, maar voor ieder ander is er niet veel aan omdat er nauwelijks aansluiting is.

Een groot ego is de neerval van veel beginnende artiesten. Sunchaser is iemand met een akelig groot ego, het druipt van iedere uitzending af. De boodschap is dat dit gods geschenk aan de mensheid is, dat we maar wat blij moeten zijn met deze presentatoren, en dat ze maar al te goed zijn in hetgeen ze doen.

Maar dat is nou juist het probleem, you're not all that, so you can stop pretending that you are. Mensen die als een haantje rondlopen en doen alsof ze het neusje van de zalm zijn wekken eerder walging op dan admiratie.

De muziek is bagger, chaotisch, gewoon niet leuk om naar te luisteren. Het is alsof we blij moeten zijn dat de presentatoren naar het kleine klootjesvolk heeft geluisterd en een aantal gelukkige zielen de kans geven om een plaatje aan te vragen via het forum of via de mail of msn of wat-kan-mij-het-ook-boeien aan andere media.
En zelfs dat onderdeel heeft een bepaald niveau aan in-crowd gevoel. Want het riekt naar vriendjespolitiek en hielenlikkerij welke plaatjes er worden gekozen en welke niet.

Columns op de radio werken niet, tenzij ze kort zijn en opgehakt in kleine sound-bites. Ze moeten ook pakkend zijn en grappig als het kan.

helaas zijn de columns van Sunchaser dat niet.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  Redactie Frontpage zondag 25 januari 2004 @ 13:31:22 #121
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_16565784
Kijk, daar kunnen we wat mee
  zondag 25 januari 2004 @ 13:40:42 #122
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_16566007
... en jullie mogen ook heel wat scherper worden. Ik heb zo het idee dat alles zo afgestompt is zodat het maar niet te kritisch is, niet te inhoudelijk, en vooral niet tegen het hoofd aanstoten van een ander.

Stel eens iets aan de kaak. Fok bestaat uit een grote groep figuren, en binnen die groep bestaan er heel wat meningen over het functioneren van andere leden.
Kom eens met iets aanzetten waar jullie niet direct bij betrokken zijn als user, maar wat wel voor een bepaalde groep users speelt. Neem bijvoorbeel het nieuws en achtergronden forum, de stront is daar zo hoog dat vrijwel iedereen er in kan verdrinken. Er is meerdere malen felle kritiek geweest op het functioneren van de moderators daar, van hun eventuele partijdigheid, in Cultuur is een soortgelijk geintje aan de gang, daar bevinden zich vooral figuren die zichzelf net een tikkeltje te goed vinden, en alles dat niet binnen hun straatje valt afschrijven als onzinnig gebrabbel dat hen niet waard is.
Literatureluurs is een forum waar je niet terecht kunt als je geen vrouwenboeken leest over lang-verloren liefdes, of jezelf regelmatig aftrekt over Tolkien's werken. De fokbabes en hunks zijn zo homofoob dat je je zou afvragen waarom er nog hunks in de naam staat.
In seksualiteit moet alles maar zo vroeg mogelijk zijn, en wie er niet z'n snikkel in een piepjong kutje steekt op regelmatige basis is maar een trieste loser die z'n bek moet houden.

En zo zijn er nog wel meer zaken die er over het forum lopen, waar je absoluut niets van hoort, omdat het erg tegen het hoofd kan stoten van de moderators die er huishouden. Maar als user van zo'n forum is het natuurlijk leuk om te horen, om een kritisch geluid te horen, om eens erkenning te zien, of juist om geconfronteerd te worden met eigen gedrag.

There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  zondag 25 januari 2004 @ 13:40:42 #123
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_16566008
quote:
Op zondag 25 januari 2004 12:54 schreef twi het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om te zappen in de oude uitzendingen? Had gisteren toevallig dat m'n modem ermee stopte en om nou dat eerste uur weer helemaal te luisteren zuigt hard.

Er is wel genoeg kritiek geweest op Knut, maar eerlijk gezegd is dat de schuld van beide kanten. SunChaser houdt het niet kort en vraagt de meest oninteressante vragen. Als SC slim is, dan bereidt hij de vragen ook voor. Beginnen over het FOK!Eiland en het Rokersforum bijvoorbeeld, gebeurde veel te laat. Nu zat er niet veel vaart in, maar het onderwerp op zich was wel relevant. Modchanges interesseren me trouwens geen fuck, die kan ik in MED ook wel lezen. Nu begrijp ik dat Knut niet complete verhalen kan quoten vanuit Admin, maar dingen vertellen waar 'normale' users geen weet van hebben m.b.t. het forum blijven altijd wel leuk.

Wat ik altijd wel leuk vind voor de interactiviteit zijn de "Wat er nu gebeurt op het forum"-rubriekjes. Op IRC wordt ook af en toe gelet, maar niet echt genoeg geloof ik.

Je zou trouwens qua user-input ook een humorrubriekje kunnen maken waarin je ingestuurde one-liners (of two/three-liners) in laat sturen.
Voorbeeldje:
[..]

Laat je een tiental grappige opmerkingen voorlezen door iemand met soortgelijke opmerkingen over zaken die zich op het forum, de FP, e.d. hebben afgespeeld.

Ik weet trouwens niet wie Erik is. SunChaser, alles leuk en aardig dat je telkens blijft zeggen dat mensen dan maar beter op moeten letten, maar het blijft een steeds terugkomende suggesetie: NOEM NICKNAMES!

Verder moet SunChaser z'n column gewoon niet voorlezen, of als dat dan zo nodig moet, gewoon een krachtige korte column schrijven. Ik kom tijdens het luisteren nog wel op wat meer dingetjes, dus dan geef ik nog wel een reactie

de column vind ik wel leuk (op die ene van een paar weken terug na) en moet blijven vind ik.. Ik vind wel dat de interviews wat beter kunnen worden voorbereid en dat er bij het itempje met bijvoorbeeld knut wel al te vaak gezegd wordt dat er niks gebeurd is, terwijl er van alles is gebeurd waar men dan geen weet van heeft blijkbaar. . Soms ook teveel langdradig geouwehoer over niks, het moet wel interessant zijn voor op de radio!

Op de een of andere manier is de chemie/interactie tussen Sunchaser en Nolius nogal tenenkrommend af en toe.. misschien moeten de rollen wat beter verdeeld worden, ik heb de hele tijd het idee dat nolius zich af en toe nogal ongemakkelijk voelt naast SC ?? wat zich uit in een nogal zenuwachtig lachje steeds , dat was in het begin niet!

Als er niks te melden is over een onderwerp heeft het ook geen zin te gaan praten natuurlijk..de eerste gezamelijke uitzendingen van fokradio vond ik nog het beste wat dat betreft vreemd genoeg......voorbeeldje> "wat gebeurt er nu op het forum" en dan "ja niks eigenlijk, ja tis saai ,,, etc.. etc... .. ja dat wil ik niet horen!

[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2004 13:49]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 25 januari 2004 @ 13:43:40 #124
2889 Zander
He's gone
pi_16566065
Ik vond het in het begin wel leuk, maar na een paar keer heb ik het eigenlijk wel weer gehoord. Inderdaad, teveel in-crowd en vriendjes-achtig, waardoor het volgens mij eigenlijk maar voor een heel select kliekje echt leuk is. Als je ONZ en GC niet regelmatig 'volgt', dan is er weinig aan.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 25 januari 2004 @ 13:45:15 #125
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16566096
quote:
Op zondag 25 januari 2004 13:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Jouw persoonlijke ervaringen op FOK hebben natuurlijk weinig te maken met FOK! radio. Wel lijk je me een grappig kereltje om culumns te schrijven ipv Sunchaser.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')