quote:Je maagdelijkheid?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:57 schreef ThE_ED het volgende:
We kunnen er ook een prijsvraag van maken.
Ik wil wel een prijs ter beschikking stellen.
quote:Alsof de prijsvragen dan beter gaan lopen.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:16 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Je maagdelijkheid?
quote:IR, je avatar doet het niet.. Je ziet nu zo'n plaatje met de melding dat je plaatje het niet doet.
Je maagdelijkheid?
quote:Idem.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:16 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb1 keer
uit nieuwsgierigheid geluisterd en vond het echt zwaar klote. Dat geleuter van Nolius, Knut, en van jouw is echt niet om aan te horen. Jullie zijn absoluut niet grappig. Alles wat jullie behandelen kan ook gewoon op het forum worden gevonden.
Ik zou het gewoon bij het draaien van plaatjes houden, en zoveel mogelijk je bek houden.
Ik zou me de moeite besparen trouwens. Doe het gewoon lekker niet. 't Is kut, kut en nog eens kut.
quote:Ja, dat doet ie af en toe. Denk dat de picserver het niet aankan.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:19 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
IR, je avatar doet het niet.. Je ziet nu zo'n plaatje met de melding dat je plaatje het niet doet.
.
Nou ja, dan maar ooit op m'n uvawebspace uploaden.
quote:Waar kan ik me aanmelden ?
Je maagdelijkheid?
Whehehe. .
quote:Sorry SunChaser.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Zeg mods, halen jullie zelf even de slowchat weg?
quote:Bovenstaande kletspraatjes illustreren zo ongeveer mijn beeld van fok!radio.
Op vrijdag 23 januari 2004 13:28 schreef SunChaser het volgende:
Zeg mods, halen jullie zelf even de slowchat weg?
Eigenlijk toch eens luisteren of het ook echt zo is.
quote:Je bedoelt, dat je denkt dat ze bandjes met dat slappe geouwehoer van jezelf afspelen?
Op vrijdag 23 januari 2004 13:44 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Bovenstaande kletspraatjes illustreren zo ongeveer mijn beeld van fok!radio.
Eigenlijk toch eens luisteren of het ook echt zo is.
quote:yea. whatever.
Op vrijdag 23 januari 2004 14:06 schreef Seborik het volgende:Je bedoelt, dat je denkt dat ze bandjes met dat slappe geouwehoer van jezelf afspelen?
quote:nou weet ik het nog steeds niet
Op dinsdag 20 januari 2004 19:25 schreef basalphenaar het volgende:
in het berichtje dat elke maandag op de frontpage verschijnt, staat altijd dat het achteraf ook nog te beluisteren zal zijn. alleen ik kan dat niet vinden![]()
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/444086
Op vrijdag 23 januari 2004 20:39 schreef basalphenaar het volgende:[..]
nou weet ik het nog steeds niet
zoeken helpt!
(jullie hadden toch een pagina bij actionradio? waarom doet die het niet meer??)
oh gevonden:
http://www.actionradio.nl/proginfo.php?programmaid=3
plaats die link dan ergens duidelijk!
Er is wel genoeg kritiek geweest op Knut, maar eerlijk gezegd is dat de schuld van beide kanten. SunChaser houdt het niet kort en vraagt de meest oninteressante vragen. Als SC slim is, dan bereidt hij de vragen ook voor. Beginnen over het FOK!Eiland en het Rokersforum bijvoorbeeld, gebeurde veel te laat. Nu zat er niet veel vaart in, maar het onderwerp op zich was wel relevant. Modchanges interesseren me trouwens geen fuck, die kan ik in MED ook wel lezen. Nu begrijp ik dat Knut niet complete verhalen kan quoten vanuit Admin, maar dingen vertellen waar 'normale' users geen weet van hebben m.b.t. het forum blijven altijd wel leuk.
Wat ik altijd wel leuk vind voor de interactiviteit zijn de "Wat er nu gebeurt op het forum"-rubriekjes. Op IRC wordt ook af en toe gelet, maar niet echt genoeg geloof ik.
Je zou trouwens qua user-input ook een humorrubriekje kunnen maken waarin je ingestuurde one-liners (of two/three-liners) in laat sturen.
Voorbeeldje:
quote:Laat je een tiental grappige opmerkingen voorlezen door iemand met soortgelijke opmerkingen over zaken die zich op het forum, de FP, e.d. hebben afgespeeld.
• Kees van Wonderen denkt dat Feyenoord wordt overschat. Door wie dan?
Arjen Huiskes
VI - Het wereldje
Ik weet trouwens niet wie Erik is. SunChaser, alles leuk en aardig dat je telkens blijft zeggen dat mensen dan maar beter op moeten letten, maar het blijft een steeds terugkomende suggesetie: NOEM NICKNAMES!
Verder moet SunChaser z'n column gewoon niet voorlezen, of als dat dan zo nodig moet, gewoon een krachtige korte column schrijven. Ik kom tijdens het luisteren nog wel op wat meer dingetjes, dus dan geef ik nog wel een reactie
[Dit bericht is gewijzigd door twi op 25-01-2004 12:56]
en een itempje op lokatie, van een vliegende reporter ,live uit bangkok, of live uit groningen waar dan mensen op straat worden geïnterviewd.
quote:Dat eerste zal dan een lacherige voor lul-zet trofee worden, dat tweede is niet uitvoerbaar. Hoe zie je dat voor je? Iemand gaat met opnameapparatuur (WELKE?) over straat banjeren en vragen wat men van FOK! vindt ofzo? "FOK? Waat al joe talking abat?"
Op zondag 25 januari 2004 12:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
misschien een leuk idee, een soort gouden eikel/trut verkiezing, die dan genomineerd wordt door de mensen die jullie interviewen en die je dan uitreikt eens per maand.en een itempje op lokatie, van een vliegende reporter ,live uit bangkok, of live uit groningen waar dan mensen op straat worden geïnterviewd.
Het zal ongetwijfeld leuk zijn als je je binnen dat kleine groepje beweegt waarin de presentatoren zich bewegen, maar voor ieder ander is er niet veel aan omdat er nauwelijks aansluiting is.
Een groot ego is de neerval van veel beginnende artiesten. Sunchaser is iemand met een akelig groot ego, het druipt van iedere uitzending af. De boodschap is dat dit gods geschenk aan de mensheid is, dat we maar wat blij moeten zijn met deze presentatoren, en dat ze maar al te goed zijn in hetgeen ze doen.
Maar dat is nou juist het probleem, you're not all that, so you can stop pretending that you are. Mensen die als een haantje rondlopen en doen alsof ze het neusje van de zalm zijn wekken eerder walging op dan admiratie.
De muziek is bagger, chaotisch, gewoon niet leuk om naar te luisteren. Het is alsof we blij moeten zijn dat de presentatoren naar het kleine klootjesvolk heeft geluisterd en een aantal gelukkige zielen de kans geven om een plaatje aan te vragen via het forum of via de mail of msn of wat-kan-mij-het-ook-boeien aan andere media.
En zelfs dat onderdeel heeft een bepaald niveau aan in-crowd gevoel. Want het riekt naar vriendjespolitiek en hielenlikkerij welke plaatjes er worden gekozen en welke niet.
Columns op de radio werken niet, tenzij ze kort zijn en opgehakt in kleine sound-bites. Ze moeten ook pakkend zijn en grappig als het kan.
helaas zijn de columns van Sunchaser dat niet.
Stel eens iets aan de kaak. Fok bestaat uit een grote groep figuren, en binnen die groep bestaan er heel wat meningen over het functioneren van andere leden.
Kom eens met iets aanzetten waar jullie niet direct bij betrokken zijn als user, maar wat wel voor een bepaalde groep users speelt. Neem bijvoorbeel het nieuws en achtergronden forum, de stront is daar zo hoog dat vrijwel iedereen er in kan verdrinken. Er is meerdere malen felle kritiek geweest op het functioneren van de moderators daar, van hun eventuele partijdigheid, in Cultuur is een soortgelijk geintje aan de gang, daar bevinden zich vooral figuren die zichzelf net een tikkeltje te goed vinden, en alles dat niet binnen hun straatje valt afschrijven als onzinnig gebrabbel dat hen niet waard is.
Literatureluurs is een forum waar je niet terecht kunt als je geen vrouwenboeken leest over lang-verloren liefdes, of jezelf regelmatig aftrekt over Tolkien's werken. De fokbabes en hunks zijn zo homofoob dat je je zou afvragen waarom er nog hunks in de naam staat.
In seksualiteit moet alles maar zo vroeg mogelijk zijn, en wie er niet z'n snikkel in een piepjong kutje steekt op regelmatige basis is maar een trieste loser die z'n bek moet houden.
En zo zijn er nog wel meer zaken die er over het forum lopen, waar je absoluut niets van hoort, omdat het erg tegen het hoofd kan stoten van de moderators die er huishouden. Maar als user van zo'n forum is het natuurlijk leuk om te horen, om een kritisch geluid te horen, om eens erkenning te zien, of juist om geconfronteerd te worden met eigen gedrag.
quote:de column vind ik wel leuk (op die ene van een paar weken terug na) en moet blijven vind ik..
Op zondag 25 januari 2004 12:54 schreef twi het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om te zappen in de oude uitzendingen? Had gisteren toevallig dat m'n modem ermee stopte en om nou dat eerste uur weer helemaal te luisteren zuigt hard.Er is wel genoeg kritiek geweest op Knut, maar eerlijk gezegd is dat de schuld van beide kanten. SunChaser houdt het niet kort en vraagt de meest oninteressante vragen. Als SC slim is, dan bereidt hij de vragen ook voor. Beginnen over het FOK!Eiland en het Rokersforum bijvoorbeeld, gebeurde veel te laat. Nu zat er niet veel vaart in, maar het onderwerp op zich was wel relevant. Modchanges interesseren me trouwens geen fuck, die kan ik in MED ook wel lezen. Nu begrijp ik dat Knut niet complete verhalen kan quoten vanuit Admin, maar dingen vertellen waar 'normale' users geen weet van hebben m.b.t. het forum blijven altijd wel leuk.
Wat ik altijd wel leuk vind voor de interactiviteit zijn de "Wat er nu gebeurt op het forum"-rubriekjes. Op IRC wordt ook af en toe gelet, maar niet echt genoeg geloof ik.
Je zou trouwens qua user-input ook een humorrubriekje kunnen maken waarin je ingestuurde one-liners (of two/three-liners) in laat sturen.
Voorbeeldje:
[..]Laat je een tiental grappige opmerkingen voorlezen door iemand met soortgelijke opmerkingen over zaken die zich op het forum, de FP, e.d. hebben afgespeeld.
Ik weet trouwens niet wie Erik is. SunChaser, alles leuk en aardig dat je telkens blijft zeggen dat mensen dan maar beter op moeten letten, maar het blijft een steeds terugkomende suggesetie: NOEM NICKNAMES!
Verder moet SunChaser z'n column gewoon niet voorlezen, of als dat dan zo nodig moet, gewoon een krachtige korte column schrijven. Ik kom tijdens het luisteren nog wel op wat meer dingetjes, dus dan geef ik nog wel een reactie
Op de een of andere manier is de chemie/interactie tussen Sunchaser en Nolius nogal tenenkrommend af en toe.. misschien moeten de rollen wat beter verdeeld worden, ik heb de hele tijd het idee dat nolius zich af en toe nogal ongemakkelijk voelt naast SC ?? wat zich uit in een nogal zenuwachtig lachje steeds , dat was in het begin niet!
Als er niks te melden is over een onderwerp heeft het ook geen zin te gaan praten natuurlijk..de eerste gezamelijke uitzendingen van fokradio vond ik nog het beste wat dat betreft vreemd genoeg......voorbeeldje> "wat gebeurt er nu op het forum" en dan "ja niks eigenlijk, ja tis saai ,,, etc.. etc... .. ja dat wil ik niet horen!
[Dit bericht is gewijzigd door BloodhoundFromHell op 25-01-2004 13:49]
quote:Jouw persoonlijke ervaringen op FOK hebben natuurlijk weinig te maken met FOK! radio. Wel lijk je me een grappig kereltje om culumns te schrijven ipv Sunchaser.
Op zondag 25 januari 2004 13:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |