quote:Als je niet alles bijhoudt en er voor jouw gevoel gebeurd er niets is het saaie radio.
Op donderdag 22 januari 2004 21:31 schreef Knut het volgende:
Misschien overbodig maar ik vind mijn stukje zelf ook niet leuk.
Maar ik daag daarbij ook een ieder uit om "ZIJN/HAAR" visie te geven op het forum.
Wat men wel eens denkt is dat ik alles probeer te weten/lezen over het forum. Dat is nooit de insteek geweest van het stukje. Het is de week van Knut. Mijn week dus met mijn visie op het geheel. Als er dan geen donder gebeurd heb ik weinig te melden.
Geen kritiek op jouw persoonlijk. Maar je hebt de funktie van collumnist. Die moet scherp zijn, prikkelen. Dat doe je niet.
Het is erg doods. Je hebt vaak niets te melden. Zegt dat ook. Maar daar zitten we niet op te wachten.
quote:Vraag in de uitzending wie er telefonisch wilt reageren op items. Of desnoods via Fok!. Jullie spreken hij/zij reageerd per post.
Op donderdag 22 januari 2004 21:29 schreef Nolius het volgende:[..]
Heb ik ook vaak aan gedacht, maar weet nog niet wat. Heb je suggesties?
quote:Nogmaals alles voor de goede zaak.
Op donderdag 22 januari 2004 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat een telefoonverbinding sowieso al beter klinkt. Maar dat staat op het verlanglijstje
Ik wil niet zeiken.
Nolius, heb jij radio-geschiedenis?? Dat je wat meer de touwtjes in handen kunt nemen qua organisatie??
SC column: subtiel gezegd: ik ben er niet kapot van.
Intervieuws: wel goed, maar het komt af en toe over alsof er weinig aan voorbereid is.
Yvonne: zo laten
de kwaliteit van het het geluid (of meer in de mic. praten?) kan soms geen kwaad.
En idd, iets meer buiten onzin kijken zou niet slecht zijn... (uiteraard wel bij de levendige fora blijven )
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:35 schreef tong80 het volgende:[..]
Als je niet alles bijhoudt en er voor jouw gevoel gebeurd er niets is het saaie radio.
Geen kritiek op jouw persoonlijk. Maar je hebt de funktie van collumnist. Die moet scherp zijn, prikkelen. Dat doe je niet.
Het is erg doods. Je hebt vaak niets te melden. Zegt dat ook. Maar daar zitten we niet op te wachten.
quote:Ik zit diep te denken wat je "vroegere" nick op Fok nou was...
Op donderdag 22 januari 2004 22:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik moet wel luisteren om bij te kunnen houden met wie ik nu weer geneukt heb.
quote:Wow, had ik ook willen schrijven. Ik was de eerste keer wel blij dat ze mijn verzoekje draaide, maar daarna een beetje het gevoel alsof ik op de middelbare school zat en in het verkeerde groepje zat.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:14 schreef ThE_ED het volgende:
Ik luister eigenlijk niet, ik heb zo het idee dat het een beetje een kleikje is van een paar mensen die alleen maar leuke dingen over en voor elkaar zeggen, als je begrijpt wat ik bedoel. Gewoon het standaard kliekje maar dan in audio.
quote:Ik kan het niet meer bijhouden
quote:Nou, wij willen graag een programma maken voor FOK! Met ook de muziekkeuze van FOKkers. Maar misschien moeten we wel meer eigen platen selecteren, aangevuld met verzoekjes. Het is absoluut een optie.
Op donderdag 22 januari 2004 22:33 schreef Italo het volgende:
En nog ff over de muziek, 't klopt dat het "voor ieder wat wilds" is, maar bij 2 radiohead-achtige nummers in het 1e (half) uur van de uitzending haak ik af.. Wsl ook (voor andere mensen) bij 2 hardrocknummers of 2 (stevige) tranceplaten.. Misschien het opwarmen van de uitzending wat meer main-stream draaien??? 80's/90's etc..
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:05 schreef sweek het volgende:
IR en Sebbo vond ik verreweg de leukste gasten tot nu toe.
Ik ook van jou.
quote:Wat mij betreft zou er juist veel MEER radiohead moeten komen. Het is nu allemaal nét niet. Kom op zeg, lekker quasi-intellectueel doen.
Op donderdag 22 januari 2004 22:33 schreef Italo het volgende:
En nog ff over de muziek, 't klopt dat het "voor ieder wat wilds" is, maar bij 2 radiohead-achtige nummers in het 1e (half) uur van de uitzending haak ik af.. Wsl ook (voor andere mensen) bij 2 hardrocknummers of 2 (stevige) tranceplaten.. Misschien het opwarmen van de uitzending wat meer main-stream draaien??? 80's/90's etc..
quote:Het is zo makkelijk Yvonne. En de ware Jacob heb je nog nieteens gehad.
Op donderdag 22 januari 2004 23:26 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik kan het niet meer bijhouden
quote:mij toch?
quote:Volgens mij kwam de naam van bioslock 2 weken geleden al voorbij.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:29 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Het is zo makkelijk Yvonne. En de ware Jacob heb je nog nieteens gehad.
.
quote:Dat is puur platonisch, Ed. Jij bent mijn buitenechtelijke troetelmagyaar.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:33 schreef ThE_ED het volgende:[..]
mij toch?
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Dat is puur platonisch, Ed. Jij bent mijn buitenechtelijke troetelmagyaar.
.
quote:En het is wel zo makkelijk idd.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:29 schreef AudreyHepburn het volgende:[..]
Het is zo makkelijk Yvonne. En de ware Jacob heb je nog nieteens gehad.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |