quote:ja FF [dakota mode]Elaboreer meneer[/dakota mode]
Op dinsdag 20 januari 2004 15:07 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Geef mij eens een update betreffende uw relatie met Nouk,
want volgens mij heb ik weer iets gemist.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:08 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Ik denk het ook
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.trouwens was jij niet studieren
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 15:09 schreef SuperWeber het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
-stil-
quote:Hey die jan
Op dinsdag 20 januari 2004 15:13 schreef Naj_Geetsrev het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ja jij wel
Op dinsdag 20 januari 2004 15:37 schreef SuperWeber het volgende:
Studerenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:oh ja !
Op dinsdag 20 januari 2004 15:48 schreef SuperWeber het volgende:
*saai...
Superweber bij de digital corner en Bosbeetle bij sexualiteit.
het is me wat.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:07 schreef SpoilerMan het volgende:
tjonge jonge. kijk ik of er mensen online zijn. en ja hoor:Superweber bij de digital corner en Bosbeetle bij sexualiteit.
het is me wat.
quote:Wat doe jij daar BB??
tjonge jonge. kijk ik of er mensen online zijn. en ja hoor:Superweber bij de digital corner en Bosbeetle bij sexualiteit.
het is me wat.
quote:BB's wegen zijn (on)doorgrondelijk!
Op dinsdag 20 januari 2004 16:08 schreef SuperWeber het volgende:[..]
Wat doe jij daar BB??
quote:
het is me wat.
ik weet niet eens welk topic ik daar keek , ohja intelligente mannen hebben een klein geslachtsdeel oid
[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 20-01-2004 16:12]
quote:Hmmmmmmmmzzzz...
Op dinsdag 20 januari 2004 16:10 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
BB's wegen zijn (on)doorgrondelijk!
ik accepteer de cookies.
quote:en ja hoor daar valt al weer pr0n uit mn portomonaie
Op dinsdag 20 januari 2004 16:10 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
BB's wegen zijn (on)doorgrondelijk!
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
en ja hoor daar valt al weer pr0n uit mn portomonaie
ik accepteer de cookies.
quote:Gevonden bij de AH
Op dinsdag 20 januari 2004 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
en ja hoor daar valt al weer pr0n uit mn portomonaie
ik accepteer de cookies.
quote:maar ja, zei jij laatst niet dat je iq niet zo hoog was? Dus daar onder zit het wel snor met jou!
Op dinsdag 20 januari 2004 16:10 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.ik weet niet eens welk topic ik daar keek , ohja intelligente mannen hebben een klein geslachtsdeel oid
quote:Waar zijn die mloers dan gebleven btw?
Op dinsdag 20 januari 2004 14:58 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Het is een xenofoobig groepje non-sociale HLOERS en MLOERS die af en toe wat gastfrollie adopteren, en voornamelijk een continuiteit aan insiders grappen en/of woorden te gehore brengen.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:14 schreef SpoilerMan het volgende:[..]
maar ja, zei jij laatst niet dat je iq niet zo hoog was? Dus daar onder zit het wel snor met jou!
quote:tja, je moet die man toch een beetje moed in praten?
Op dinsdag 20 januari 2004 16:15 schreef SuperWeber het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop