abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16425722
Weet niet of dit in OOG zou moeten of hier. Of misschien zelfs PTA, maar ok:

De auto van m'n buurman's vriendin was afgelopen nacht gestolen. Stomtoevallig zag die buurman net z'n auto door de straat rijden (vriendin woont in een aangrenzende wijk). Dus die buurman en m'n pa erachteraan, op veilige afstand. De 2 dieven die in de auto zitten schenen het door te hebben, en parkeerden de auto weer in mijn straat, na een blokje rond te hebben gereden.
Ondertussen was de politie al gebeld, wij dus wachten tot die zou komen. De dieven waren op zo'n 100m afstand van de gestolen auto op een bankje gaan zitten, op de uitkijk. Daarna stapte één van hun in een busje, waar een oudere man in zat. Even later kwam ie er weer uit, en gingen de 2 jongens en de man beiden een andere kant op, lopend. Dus heb ik het kenteken genoteerd van het busje.
Een moment later kwam de politie eraan en werden na kort zoeken de 2 jongens opgepakt. Uiteraard ontkenden ze alles. Gegevens werden genoteerd etc. De man van het busje was weer ingestapt en kwam voorbij rijden, hij zag duidelijk hoe de 2 jongens achterin het politie-busje zaten en je zag 'm balen, maar hij reed gewoon door, alsof er niks aan de hand was. Zegt dus al genoeg.
Anyway, gestolen auto is meegenomen voor sporenonderzoek, en de 2 jongens mee naar het bureau. Probleem is, die 2 jongens hebben ons duidelijk gezien, vooral toen het politiebusje langs reed. En ze wonen waarschijnlijk in de buurt, aangezien het busje van de oude man een parkeervergunning heeft voor deze sector. Hopen dat ik niet ineens een mes tussen m'n ribben heb ofzo. Want ze lopen toch vanmiddag of morgen weer vrij rond, in dit prachtig sociaal landje.

Voor diegenen die het nog niet wisten: Het waren Marokkanen, misschien 18-20 jaar oud.

pi_16425835
kogelvrij vest kopûh?
" euh, voortaan heet jij henk, kom zo naar je toe en dan ga ik je doodmaken, ja?"
pi_16425921
Niet te veel ouwehoeren met ze.
Als je ze ziet (voordat ze jou zien) draai je je om en loop je weg. (beter een snoepje tussen je kiezen dan een mens mes tussen je ribben)
Vaak heeft het voor hen toch geen nut om achter jou aan te komen dus worry not to much.

edit:typfout

[Dit bericht is gewijzigd door vdo28 op 20-01-2004 13:33]

Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16425926
nicely done ! well
hopen dat ze niet zo dom zijn en jou terug gaan pakken ..
en typisch... weer marokkanen
to ignore the past is to solicit disrespect
to ignore the present is to invite laziness
to ignore the future is to beg for disaster
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:34:13 #5
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_16425974
Rip alvast, ze komen met z'n 100000-en naar je toe....
Signature
pi_16425975
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:32 schreef Scorp[AM] het volgende:
nicely done ! well
hopen dat ze niet zo dom zijn en jou terug gaan pakken ..
en typisch... weer marokkanen
Hoezo marrokanen?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_16426021
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:34 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Hoezo marrokanen?

pi_16426131
Tsja, je bent de lul, maar in mijn ogen een held (hoop dat dat enigzins helpt). Ik schat dat er vanmiddag nogal wat scootervolk bij jou in de straat heel patserig rond gaat liggen rijden, aangezien ze toch nix beters te doen hebben.

Lieten die twee nog wat in de trend van: "Iek weet wor jou huis woon?"

Ik stond er trouwens niet van te kijken dat het Marokanen waren hoor, dat had je er niet bij hoeven te vermelden, daar ging ik (bevooroordeelde blanke kruisvaarder) toch al van uit....

ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_16426180
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:34 schreef vdo28 het volgende:

[..]

Hoezo marrokanen?

precies, misschien waren het wel Turken, of Koerden, of Irakies, of Iraniers, of Arabieren of Palestijnen, of whatever. Waaraan herken je een Marrokaan? Aan z'n petje of aan z'n gouden tanden ofzo?
Maar inderdaad.... ik denk dat ze na verhoor weer heengezonden gaan worden vanmiddag of vanavond.

[Dit bericht is gewijzigd door Apie74 op 20-01-2004 13:43]

dinsdag 20 januari 2004 @ 13:41:15 #10
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16426193
Je kan politiebescherming vragen. .
pi_16426245
hoop dat ze je pakken.. met je het waren marokanen

"Nerd"

Getypt door een Nederlander

T!b0r in the remix left a message 4 u
pi_16426264
Ze zaten in het busje toen ze langs kwamen rijden. Eentje van hun zat wel volop na te kijken. En ik hield ze in eerste instantie in de gaten vanuit het raam, ik weet niet zeker of ze me gezien hadden, had makkelijk gekunt. Op dat moment dacht ik helemaal niet na over de eventueele consequenties van gezien worden.
Later stond ik dus buiten, met m'n pa en de buurman, bij de gestolen auto. zo'n 100m bij m'n huis vandaan. Toen konden die Marokkanen ons duidelijk zien, en keken ook veel, door het raam van het politie-busje die een stukje verder stond.

Blegh

dinsdag 20 januari 2004 @ 13:46:06 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16426314
Echt wereldnieuws dit. Kut topic.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:46:07 #14
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_16426316
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:44 schreef smash789 het volgende:
Ze zaten in het busje toen ze langs kwamen rijden. Eentje van hun zat wel volop na te kijken. En ik hield ze in eerste instantie in de gaten vanuit het raam, ik weet niet zeker of ze me gezien hadden, had makkelijk gekunt. Op dat moment dacht ik helemaal niet na over de eventueele consequenties van gezien worden.
Later stond ik dus buiten, met m'n pa en de buurman, bij de gestolen auto. zo'n 100m bij m'n huis vandaan. Toen konden die Marokkanen ons duidelijk zien, en keken ook veel, door het raam van het politie-busje die een stukje verder stond.

Blegh

Zij weten nu wie jij bent, en jij weet wie hun zijn! Pakken ze jou dan pak je ze toch gewoon terug!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:47:32 #15
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16426352
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:43 schreef Tyb0r het volgende:

"Nerd"

Het waren toch Marokkanen.
pi_16426371
Heh Heh.. bel maar alvast een bodyguard op. Of verhuis heel snel!
Plezier!
pi_16426372
Ik zou maar rolluiken voor je ramen laten zetten, want anders krijg je er binnenkort een molotov doorheen.
pi_16426395
quote:
Doen ze toch ook in de krant en op het journaal. Misschien iets subtieler, maar ja Sascha de Boer is ook geen nerd.
pi_16428344
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:40 schreef Apie74 het volgende:

[..]

precies, misschien waren het wel Turken, of Koerden, of Irakies, of Iraniers, of Arabieren of Palestijnen, of whatever. Waaraan herken je een Marrokaan? Aan z'n petje of aan z'n gouden tanden ofzo?
Maar inderdaad.... ik denk dat ze na verhoor weer heengezonden gaan worden vanmiddag of vanavond.

Een beetje wereldbekende burger ziet écht het verschil wel tussen bijvoorbeeld een Turk en een Marokkaan hoor. Hoe je dat ziet? Gewoon, door bepaalde, moeilijk te definieren gelaatskenmerken, de manier van praten etc.
pi_16432891
Je ziet zo of het een marokaan of een turk of wat anders is.
In ieder geval was het geen nederlander
pi_16433083
quote:

"Nerd"

Hoop dat jij een keer wordt gepakt!!

Getypt door een ECHTE Nederlander.....!!

pi_16433121
kut dieven.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 17:10:05 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_16433170
OK, gaat alweer mis dus.

Dit soort topics KUNNEN gewoon niet meer tegenwoordig.

JAmmer, dicht.

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')