Mijn impressie: GEWELDIG! Weer een fantastische setlist (bijna totaal anders dan in Londen), goed geluid (voor ahoy'-begrippen) en een mooie show.
A Long Time Ago In A Galaxy Far, Far Away...........
Dream Theater
quote:Ik was er helaas niet bij
Op dinsdag 20 januari 2004 13:02 schreef flowerking het volgende:
Wie is hier ook geweest naar DT in ahoy?Mijn impressie: GEWELDIG! Weer een fantastische setlist (bijna totaal anders dan in Londen), goed geluid (voor ahoy'-begrippen) en een mooie show.
A Long Time Ago In A Galaxy Far, Far Away...........
Metropolis Pt 2. is nog steeds een meesterwerk en 6Degrees ook nog maar de laatste is echt niks
Ik heb ze trouwens een hele tijd geleden in Belgie in de AB gezien - een concert voor een 1500 man en dat was wel goed! Dat was de enige keer dat ik ze gezien heb en ik ben blij dat het zo'n kleine zaal was. Ahoy e.d. trekken me niet zo vanwege het geluid maar ook vanwege de omvang van het concert.
Zijn die gasten zo populair hier?
Het is een fantastische band hoor, vooral Images and words is een wereldplaat, maar Ahoy vol? Had ik niet verwacht.
quote:Smaken verschillen! (gelukkig maar). Ze hebben van Met. Pt. 2 Beyond this Life, Finally Free & Trough my Words gespeeld.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:15 schreef beyond_cool het volgende:
Bwah, ik vond de laatste CD weer zwaar niks. Ze moeten maar terug naar de Panthera-riffs in plaats van de Metallica-op-speed riffs.Metropolis Pt 2. is nog steeds een meesterwerk en 6Degrees ook nog maar de laatste is echt niks
Ik heb ze trouwens een hele tijd geleden in Belgie in de AB gezien - een concert voor een 1500 man en dat was wel goed! Dat was de enige keer dat ik ze gezien heb en ik ben blij dat het zo'n kleine zaal was. Ahoy e.d. trekken me niet zo vanwege het geluid maar ook vanwege de omvang van het concert.
Train of Thought absolutely rocks!!!
Metallica rifjes misschien, maar dan 20 x strakker & beter. Trouwens vind ik dat wel meevallen met die Metallica rifjes; the black album is dodelijk saai en st. anger is nu al de slechtste plaat van dit millenium, als je het mij zou vragen. ToT is duidelijk anders dan Metallica.
quote:Niet alleen hier, maar ook in de rest van Europa: de meeste concerten zijn reeds uitverkocht.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:21 schreef basset het volgende:
Ahoy?Zijn die gasten zo populair hier?
Het is een fantastische band hoor, vooral Images and words is een wereldplaat, maar Ahoy vol? Had ik niet verwacht.
quote:Nou nou, Tja, ik hou me er niet zoveel meer meer mee bezig. Ik heb geloof ik hun 1e 3 cd's. Goede band! Werelddrummer
Op dinsdag 20 januari 2004 13:24 schreef flowerking het volgende:[..]
Niet alleen hier, maar ook in de rest van Europa: de meeste concerten zijn reeds uitverkocht.
Daar verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |