OK, het mag niet, maar je mag ook niet schuin de straat oversteken. Ga je dat ook vertellen aan de politie, als iemand dat doet????
quote:Misschien wil anoniempje 12 graag horen dat ie zelf een pistool moet kopen en die gast overhoop moet schieten..
Op dinsdag 20 januari 2004 12:26 schreef Thomas B. het volgende:[..]
godver.... dat zeggen we toch?! Gewoon je mond houden!
Wat wil je dan horen
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:29 schreef anoniempje12 het volgende:
Ik weet nu voldoende,====
Mod request:close topic
quote:Waarom? Pepperspray / Traangas valt onder wetgeving als verboden wapenbezit. Waarom bij Pepperspray niet klikken en bij een pistool of een te lang mes wel? En een wurgkoord?
Op dinsdag 20 januari 2004 12:20 schreef Realzm het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig is het om het tegen de leraar te gaan zeggen als iemand iets doet wat eigenlijk niet mag
Dat iemand dat wil hebben is zijn zaak, maar moet daar ook de concequenties van aanvaarden. Imho hoort dat soort shit niet op school, ik geef toe de verleiding tot aanschaf kan groot zijn maar neemt niet weg dat het verboden is.
Je kunt dat 'zielig' vinden, tja straks gaat er wat mis en klaagt men steen en been waar dat heen gaat en dat men beter moeten opletten, grotere sociale controle etc.
Je kunt stellen pepperspray is onschuldig, slechts van tijdelijke aard. Maar 100% zekerheid is er niet, officiele documenten spreken van "pepperspray lijkt op lange termijn veilig"
[Dit bericht is gewijzigd door harryharry op 20-01-2004 12:36]
quote:J-walking is niet strafbaar in NL, pepperspray wel.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:27 schreef RealRico het volgende:
Nou nou,
Dan ben je ook zielig, als je dat gaat vertellen.OK, het mag niet, maar je mag ook niet schuin de straat oversteken. Ga je dat ook vertellen aan de politie, als iemand dat doet????
Dus waarom zou je dat dan zeggen...
Dan ben je echt 'n wijf als je zoiets doorverteld.
Denk je nou echt, dat als die gast met die pepperspray niks doet, als 'n leraar dat spul afpakt. Als hij dan te weten komt wie hem d'r heeft aangenaaid, dan hang je NOG harder...
quote:Misschien niet zoveel anders dan je denkt, pepperspray valt onder de vuurwapenwet.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:23 schreef Jipje het volgende:[..]
pepperspray is wel iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders dan een pistool....
Maar laten we wel wezen, het is toch belachelijk om met dergelijke spullen op school rond te lopen, ik vind het een tamelijk lakse houding van die docent. Als die directeur inderdaad ziek is, dan moet er een vervanger zijn, welke de verantwoordelijkheden op zich neemt.
Kijk als het een wapen (mes, pistool) was geweest, was het wat anders natuurlijk..
quote:Gevolg schade:? Zal niet de eerste keer zijn dat een belaagde achterover het trapgat in lazert omdat hij niets meer ziet door de tijdelijke blindheid.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:34 schreef RealRico het volgende:
Met pepperspray / traangas kan je VEEL minder schade aanrichten dan 'n mes of een pistool...
ik kan het weten
quote:Correctie: dat mag dan net weer wel, mits je het verkeer niet hindert
Op dinsdag 20 januari 2004 12:27 schreef RealRico het volgende:
OK, het mag niet, maar je mag ook niet schuin de straat oversteken. Ga je dat ook vertellen aan de politie, als iemand dat doet????
Ontopic: gewoon je mond houden, klikspaan...
[Dit bericht is gewijzigd door Adagio op 20-01-2004 12:40]
quote:Met kans op happen:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:38 schreef HelloBye het volgende:
Er mag zoveel niet..Kijk als het een wapen (mes, pistool) was geweest, was het wat anders natuurlijk..
kortom: hou het netjes...
quote:Sterker nog, medische dossiers wijzen uit dat pepper spray zelfs dodelijk kan zijn, bijvoorbeeld bij mensen die astmatisch zijn. Ander pikant detail dat het bij drugs verslaafden of mensen in een psychische crisis weer niet werkt.
Op dinsdag 20 januari 2004 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Kunnen we de reacties over klikspaan etc iig een beetje beschaafd houden? Ik zou het ook niet prettig vinden als bepaalde types die ik niet zo mogen met pepperspray rond lopen. Enig idee hoeveel pijn dat doet?kortom: hou het netjes...
Aan de andere kant als die gast jou of anderen er mee lastig valt kun je gewoon naar een leraar gaan.
Al zou ik me dan voor de zekerheid zelf een busje regelen, voor het geval hij nog een reserve vooraad thuis heeft of er achter komt dat jij m aangescheten hebt
En over dat het een wapen is, liever pepperspray dan messen of guns.
Ik heb mn halve schoolloopbaan met een mes op zak gelopen, de rest ook.
Een messteek kan vet fataal zijn, wat pep-spray in je gezicht niet.
(En ja ik heb ook confrontaties met leraren gehad, maar als je ze gaat dooschieten/doodsteken ben je gewoon vet gestoort)
Trouwens pepperspray is een lekker pijnlijk goedje en dat wil je liever niet in je ogen/gezicht krijgen, inademen is ook verre van prettig....
quote:ja precies wat ik zeg dus
Op dinsdag 20 januari 2004 12:41 schreef Romek het volgende:[..]
Klikspaan boterspaan bla bla.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |