vorige deel: Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain
Imdb: Amelie
quote:Dan ben je de meest onwaarschijnlijk verrotte, achterlijke, nietszeggende zak aardappelen op deze aardkloot.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:43 schreef Sjorssie het volgende:
De humor die er blijkbaar inzat, was niet aan mij besteed.
quote:Toch maar doen, Schorem. Liefhebbers van Almost Famous zullen ook Amelie kunnen waarderen. (Dan heb je namelijk oog voor goede films
Op dinsdag 20 januari 2004 10:10 schreef Forumschorem het volgende:
Ik zag laatst de double disque edition voor een zacht prijsje, maar aangezien ik de film niet ken, heb ik maar Almost Famous gekocht...
quote:wat een debiele reactie, als hij (zij) die film toch niet leuk vond, en de grapjes ook niet, laat hem (haar) dan...
Op dinsdag 20 januari 2004 10:17 schreef Chez-Nous het volgende:[..]
Dan ben je de meest onwaarschijnlijk verrotte, achterlijke, nietszeggende zak aardappelen op deze aardkloot.
ik vond het een super film
Ik zag dit staan, en ik vroeg me af: waardoor verschilt deze soundtrack van de gewone? Weet iemand dat?
quote:Op www.play.com heb je twee versies, 1 met 20 nummers en 1 met 19 nummers.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Terugvindpost.Ik zag dit staan, en ik vroeg me af: waardoor verschilt deze soundtrack van de gewone? Weet iemand dat?
Dit is "Amelie"
code:En dit is "Le fabuleux destin d'Amelie Poulain"Track List
1. J'Y Suis Jamais Alle
2. Les Jours Tristes (Instrumental)
3. La Valse D'Amelie (Version Originale)
4. Comptine D'Un Autre eTe
5. La Noyee
6. L'autre Valse D'Amelie
7. Guilty
8. A Quai
9. Le Moulin
10. Pas Si Simple
11. La Valse D'Amelie (Version Orchestre)
12. La Valse Des Vieux Os
13. La Dispute
14. Si Tu N'etais Pas La (Frehel)
15. Soir De Fete
16. La Redecouverte
17. Sur Le Fil
18. Le Banquet
19. La Valse D'Amelie (Version Piano)
20. La Valse Des Monstres
code:Zoals je ziet verschilt het nogal. Niet alleen heeft de ene een nummer meer, ook de volgorde is anders. Maar dat kan natuurlijk ook fout zijn gegaan tijdens invoeren.La Valse Des Monstres
La Valse Des Vieux Os
La Dispute
Le Vaise D Amalie
Le Banquet
Sur Le Fil
La Redecouverbe
Soir De Tete
Si Tu N Etais Pas La
Le Moulin
Pas Si Simple
La Valse D Amelle
A Quai
J Y Suis Jamais Alle
L Autre Vaise D Amelle
Guilty
Les Jours Tristers
Comptine D Un Autre Ete
La Valse D Amelie
Fame kennende zal het eventueel om een japanse versie kunnen gaan. Met als enige toegevoegde waarde dat het hoesje in het japans is.
quote:Eerlijk gezegd vond ik Amélie niet zo geweldig als de meeste mensen hier, Almost Famous vond ik wél heel leuk trouwens.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:06 schreef Woodpecker het volgende:Toch maar doen, Schorem. Liefhebbers van Almost Famous zullen ook Amelie kunnen waarderen. (Dan heb je namelijk oog voor goede films
)
Ik vind het ook een geniale film, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen het niets vinden. Het is wel een aparte film, en iedereen heeft een andere definitie van goed en slecht. Ik vind dat als iemand de moeite neemt om een film te kijken, dat hij er dan ook een duidelijke mening over mag hebben.
Dus als je de manier van filmen en het kleurgebruikt volstrekt waardeloos vind en de humor je niet aanspreekt, dan mag je het van mij gerust een slechte film noemen.
Als de meerderheid iets goed vindt, dan is het nog steeds niet objectief goed, want voor kunst bestaan geen maatstaven waar iedereen het over eens is.
Geweldig dat er nu, ik weet niet hoe lang na de release, nog een tweede topic wordt geopend
Echt een gewelige leuke, lieve, mooie film die dit topic dan ook helemaal verdiend.
Weet iemand heel toevallig of de bladmuziek ergens te koop is? Welk instrument maakt niet zo heel veel uit, ik wil het zo graag hebben
Ik heb de film ongeveer een jaar geleden met school gezien, en ik was samen met nog 2 anderen de enige die 'm helemaal geweldig vond. De rest snapte er niet veel van geloof ik.
quote:Hier heb ik wat:
Op woensdag 21 januari 2004 21:22 schreef Vava het volgende:
Ik vind het echt een superfilm!Weet iemand heel toevallig of de bladmuziek ergens te koop is? Welk instrument maakt niet zo heel veel uit, ik wil het zo graag hebben
http://www.guitarnotes.com/olga/search.cgi?search=yann+tiersen&hits=20&tab=on&pro=on&crd=on&btab=on
http://www.thetabworld.com/Yann_Tiersen__La_Valse_D_Amelie_guitar_tab.html
Hier kan je wat bladmuziek kopen: Klikken maar!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |