quote:Ze hebben tegen mij niks gezegt over een stop ofzo.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:09 schreef SirWacko het volgende:
kwil nie veel zeggen hoor.. maar denk niet dat je veel kans maakt om nog erbij te komen... toen ik ging solliciteren namen ze al niemand meer aan... iig succes en veel plezier als je toch wordt aangenomen
quote:nee dankje. . . kga liever gewoon dood. .. .
Wie morgen ook naar Landmacht?
't leger is voor mietjes. . ..
quote:Nu kan je gelijk zien dat slikken slecht voor je is heh!!
Op dinsdag 20 januari 2004 09:15 schreef SirWacko het volgende:
Als officier bij de marine.. niet de mariniers, maar op sown schip... ik werd afgekeurd... khad teveel euh.. chemicalien in me bloed... maar er werd gezegd dat ze niemand meer aannemen bij de marine landmacht en luchtmacht voor welke functie dan ook
quote:Ook afgekeurd zeker
Op dinsdag 20 januari 2004 09:18 schreef Flierp het volgende:[..]
nee dankje. . . kga liever gewoon dood. .. .
't leger is voor mietjes. . ..
quote:ik blowde teveel... en t is wel nep... tegenover de kazerne in amsterdm zit een coffeeshop en ik zag daar toch echt mariniers inzitten... kan het weten... ben zelf ook nog ff binnengeweest
Op dinsdag 20 januari 2004 09:18 schreef Tha_Ramsush het volgende:[..]
Nu kan je gelijk zien dat slikken slecht voor je is heh!!
quote:Vriend van mij doet marechaussee.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:23 schreef SirWacko het volgende:[..]
ik blowde teveel... en t is wel nep... tegenover de kazerne in amsterdm zit een coffeeshop en ik zag daar toch echt mariniers inzitten... kan het weten... ben zelf ook nog ff binnengeweest
En gewoon nog steeds daar zitten he, terwijl van te voren wordt gezegt
wie wat flikt wordt verwijderd. (maar goed, dat is nogal offtopic)
Ik ben best nerveus voor morgen.
Moet al die onzin meenemen, ID-kaart, diploma's (die ik nie heb ) en
tandarts sanerings bewijs
quote:Maak je geen illusies voor morgen. Ik ben voor een maand terug naar L'warden geweest voor een voorlichting/sollicitatie, werd direct al gezegd dat je sowieso niet kon solliciteren als je geen diploma had...
Ik ben best nerveus voor morgen.
Moet al die onzin meenemen, ID-kaart, diploma's (die ik nie heb) en
tandarts sanerings bewijs
Afgekeurd, hoef ook nooit meer terug te komen. Mijn advies: lieg de hele boel bij elkaar. Als je ook maar een beetje eerlijk bent over drugs gebruik (en dat hoeft niets buitengewoons te zijn) of geweld (ook niets buitengewoons) dan kun je het schudden. Ik heb heel mondjesmaat dingen gezegd en daar werd als conclusie aan verbonden dat ik in feite gewoon een moorddadige junk was die op ieder moment aan het moorden kon slaan. Ik ben nog nooit in m'n leven zo onheus behandeld als bij het leger. En daar ben ik dus iets minder dan 24 uur geweest.
Je kunt bij het nederlandse leger kolonel worden als je er maar blijk van geeft ONDER GEEN BEDING geweld te gebruiken. ONGEACHT DE CONSEQUENTIES, ONGEACHT HOEVEEL ONSCHULDIGE LEVENS JE DAARMEE OP HET SPEL ZET.
Zo is meneer Karremans ook kolonel geworden. Schieten? Je werk doen? Ben je gek! Gewoon niks doen en jan en alleman te vriend proberen te houden.
Wat dat betreft ben ik achteraf blij dat ik er niet bij zit.
Maar aan de andere kant word ik er nog steeds diep treurig van dat die mensen zo slecht zijn in hun werk. Met de soldaten is doorgaans niet zoveel mis... met de mensen die er echt carriere maken doorgaans des te meer. Dat zijn pennelikkers zonder enig benul van conflictsituaties... als dat niet zo was hadden we geen duizenden doden in Srebrenica op ons nationaal geweten.
quote:nou dat valt best mee hoor, eerst krijg je een psychologiche test en dan moet je met een man of vrouw praten als je maar gewoon dom mee lult en niks zegt dat je wel een een wietje rookt of wat dan ook dan ben je al een heel eind. kan het weten heb zelf 5 jaar bij de luchtmacht gezeten.en voor de rest veel sucses!!
Op dinsdag 20 januari 2004 19:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb het ook geprobeerd bij het Korps Mariniers.Afgekeurd, hoef ook nooit meer terug te komen. Mijn advies: lieg de hele boel bij elkaar. Als je ook maar een beetje eerlijk bent over drugs gebruik (en dat hoeft niets buitengewoons te zijn) of geweld (ook niets buitengewoons) dan kun je het schudden. Ik heb heel mondjesmaat dingen gezegd en daar werd als conclusie aan verbonden dat ik in feite gewoon een moorddadige junk was die op ieder moment aan het moorden kon slaan. Ik ben nog nooit in m'n leven zo onheus behandeld als bij het leger. En daar ben ik dus iets minder dan 24 uur geweest.
Je kunt bij het nederlandse leger kolonel worden als je er maar blijk van geeft ONDER GEEN BEDING geweld te gebruiken. ONGEACHT DE CONSEQUENTIES, ONGEACHT HOEVEEL ONSCHULDIGE LEVENS JE DAARMEE OP HET SPEL ZET.
Zo is meneer Karremans ook kolonel geworden. Schieten? Je werk doen? Ben je gek! Gewoon niks doen en jan en alleman te vriend proberen te houden.
Wat dat betreft ben ik achteraf blij dat ik er niet bij zit.
Maar aan de andere kant word ik er nog steeds diep treurig van dat die mensen zo slecht zijn in hun werk. Met de soldaten is doorgaans niet zoveel mis... met de mensen die er echt carriere maken doorgaans des te meer. Dat zijn pennelikkers zonder enig benul van conflictsituaties... als dat niet zo was hadden we geen duizenden doden in Srebrenica op ons nationaal geweten.
Dus nooit gevochten. Nooit een jointje gerookt. Geen idee wat er verder te koop is.
Als je hier van afwijkt ben je de lul.
quote:Ik ga voor de KCT dus dat is mooi
Op dinsdag 20 januari 2004 20:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn broertje is vandaag persoonlijk aangenomen op de KMA!
Ze nemen momenteel alleen nog officieren aan en enkele functies voor KCT of Luchtmobiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |