Ik heb er 3 of 4 jaar geleden al een keer geweest maar weinig uitgeweest dus weet er geen zak van hehe. So tell me.
quote:We zijn volgens mij wel een gezellig groepje dus moet goed kunnen komen
Op dinsdag 20 januari 2004 02:18 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Tip... zorg dat je leuke mensen bij je hebt.
Renesse zelf is helemaal gaaf...
Maar ga niet de rest van zeeland afzoeken.. das zwaaar beroerd.
Alleen de hooizolder is op zich nog wel een aardige tent maar verder...
quote:Heet dat niet 'Duinzicht'..??
Op dinsdag 20 januari 2004 02:16 schreef Drazzic het volgende:
We gaan dus waarschijnlijk naar camping Duin en Strand met zun 6-en. Nog tips, leuke discotheken? Nog leuke plekjes?Ik heb er 3 of 4 jaar geleden al een keer geweest maar weinig uitgeweest dus weet er geen zak van hehe. So tell me.
quote:Je hebt Duin en Strand en Duinhoeve in Renesse dacht ik misschien beetje in de war met elkaar?
Op dinsdag 20 januari 2004 02:21 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Heet dat niet 'Duinzicht'..??
*zoekt het even op..
quote:Duinhoeve bedoelde ik ja
Op dinsdag 20 januari 2004 02:23 schreef Drazzic het volgende:[..]
Je hebt Duin en Strand en Duinhoeve in Renesse dacht ik misschien beetje in de war met elkaar?
quote:Wat voor muziek wordt er allemaal gedraaid ben namelijk niet zo fan van skihut/top40/rap/rnb enzo
Op dinsdag 20 januari 2004 02:30 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Duinhoeve bedoelde ik ja
maar is dus idd een andere..
Hier een aantal discoteheken:
Pigalle
Pinky
Trinity
Bij een van de discotheken, Trinity of Pigalle, had je ook op bepaalde avonden paaldanseressen
Pigalle is iig vet
quote:En dat er vanuit héél zeeland de vakantiegangers op af komen en daar verschrikkelijke boeren (echt mannen met dunne snorretjes, strakke broeken en rood-geruitte bloezen,.. rilllll ) tussen zitten. Of ik moet nèt de pech hebben gehad dat het homo-nacht was of zo.
Op dinsdag 20 januari 2004 02:36 schreef Blueman het volgende:
De Hooizolder is idd wel leuke tent..
enige nadeel is dat het een klere-eind weg is van renesse
quote:Wij zijn er in ieder geval van de 24ste tot en met de 31ste, daarvoor Extrema Outdoor daarna Dancevalley
Op dinsdag 20 januari 2004 10:59 schreef pilsvandaal het volgende:
Ik ben ook te vinden op camping Duin en Strand aan het begin van de zomervakantie 2004: Renesse be prepared!
quote:Whehehe soms zijn er wel eens veel boer'n ja
Op dinsdag 20 januari 2004 02:42 schreef Peewee het volgende:[..]
En dat er vanuit héél zeeland de vakantiegangers op af komen en daar verschrikkelijke boeren (echt mannen met dunne snorretjes, strakke broeken en rood-geruitte bloezen,.. rilllll ) tussen zitten. Of ik moet nèt de pech hebben gehad dat het homo-nacht was of zo.
niets tegen homo's hoor,..
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 02:18 schreef DaCybrSrfr het volgende:
Tip... zorg dat je leuke mensen bij je hebt.
Renesse zelf is helemaal gaaf...
Maar ga niet de rest van zeeland afzoeken.. das zwaaar beroerd.
Alleen de hooizolder is op zich nog wel een aardige tent maar verder...
Renesse helemaal gaaf
Breezah verzamelplaats van Nederland
quote:Ikke ook...... egt toevallig! Maja je bent een man, dus heb ik er nix an
Op dinsdag 20 januari 2004 14:27 schreef Drazzic het volgende:[..]
Wij zijn er in ieder geval van de 24ste tot en met de 31ste,
quote:Haha, in ieder geval als het goed gaat met boeken volgens mij is het maandag verzonden dus horen we het denk ik nog.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:28 schreef pilsvandaal het volgende:[..]
Ikke ook...... egt toevallig! Maja je bent een man, dus heb ik er nix an
Maar het is wel heel wat anders dan Salou, een stukje primitiever he
quote:Mag je daar niet voor je tent zitten?!? Doen ze echt zo moeilijk daar joh... Ik heb vorig jaar op dennenoord gestaan in Ommen, en daar zat iedereen snachts bij iedereen voor de tent!
Op woensdag 21 januari 2004 19:26 schreef pimpin het volgende:
renesse is echt geen flikker aan. Voraal duin en strand is lomp, ze zijn echt tering streng. Je moet voor elven weg zijn, als je voor je tent zit word je weggestuurd etc. En je word ook om de kleinste ruzies van de camping geschopt, niet gaan dus. Renesse zelf is ook niks aan, in apeldoorn hier kun je nog leuker uitgaan.
quote:Dus alles waar geen metal gedraait word is kut? Dan zal alles behalve de stulp in mijn ogen wel leuk zijn.....
Op maandag 26 januari 2004 18:21 schreef Flaw het volgende:
Alleen de Stulp is de moeite waard, maar zelfs daar zul je niet gauw metal horen. Af en toe eens 'the number of the beast' maar daar blijft het wel bij. Verder ken ik geen leuke tenten in Renesse (behalve de Snackcorner natuurlijk)
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:35 schreef dribbel79 het volgende:
Hoe moet ik dat zien, net zo een jongerencamping als Dijk & Burg in Noordwijkerhout??
Daar ben ik in mijn jongere jaren (6 jaar terug) geweest....dat wa te erg...![]()
[Dit bericht is gewijzigd door dribbel79 op 26-01-2004 21:23]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |