Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:02 schreef Gabika het volgende:
...Ik ben 9 december voor het laatst geweest en had toen 541 pulsen gehad.
Nu ziet hij er zo uit:
...
De volgende behandeling krijg ik over 10 dagen...
Groetjes Gabika![]()
Ik ben bang de 6e behandeling aan de naam van het plaatje te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:57 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?
Harde lijnen duren helaas een stuk langer maar de vlakken vervagen al aardig
Interessant linkje. Heb het ook in http://forum.fok.nl/topic/652187 gepaste.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
Allemachtig wat een wonden...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
@ Fastcruiser![]()
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...![]()
Ik ben namelijk heel nieuwsgierig en dan gaat het niet altijd over m'n tattoo... Na een tijdje wordt dit ook zeker vermoeiend![]()
![]()
Grtz Gabika![]()
Ben al een stuk verder zodat het vrijwel niet meer te zien is...quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...![]()
Volgens m'n dermatoloog komt het pigment wel terug (moet "geheractiveerd" worden) maar je moet het wel voorzichtig opbouwen (ook omdat er nu geen bescherming is). Hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vroeg me al af: als je van de zomer bruin wordt, kleurt die getattooeerde huid dan wel mee of blijft het wit als een litteken?
Dat die kerel die op TV was gewoon een kwakzalver is. Het is toch hartstikke duidelijk dat die kerel totaal niet weet waar hij het over heeft.quote:
Hoeveel ben je kwijt per behandeling?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Gabika het volgende:
Ja,het gaat wel duizenden euro's kosten![]()
![]()
Hoi Puma,quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef Pumatje het volgende:
ik wil graag een tatoëage, maar ik zie al deze berichten, van grote spijt, en vervolgens grote pijn om hem daarna weg te halen uit ontevredenheid van je handeling.
Nu zet dit mij enorm tot het denken
Wat is de motivatie achter het verwijderen bij jullie, spijt , de verkeerde tattoo, zonde van je huid, "ouder worden" ?
dit zou mijn keus enorm kunnen beinvloeden
alvast bedankt.
ik loop er al jaren mee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoi Puma,
Ik ben dus echt pro tattoos en vind het doodzonde dat mensen ze weghalen en weet dat je dus misschien niet zit te wachten maar ik wil je toch even laten nadenken over het feit dat de meeste mensen die een tattoo zetten er nooit spijt van krijgen en logischerwijze zie je deze mensen dan ook niet op tv of in magazines en de mensen die er spijt van krijgen hoor je dus wel. Zo lijkt het alsof heel veel mensen er spijt van krijgen terwijl dat eigenlijk naar mijn idee niet zo is.
Ik denk als ik jou zie schrijven dat iets je keuze nog kan beinvloeden je nog lang niet klaar bent voor een tattoo en je het beter kunt laten.
Ik hoorde gisteren dat de politie een onderzoek is begonnen... aanpakken dat soort gasten!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef Rhanna het volgende:
Ga niet naar DETATTOO.. Dat was laatst nog bij Radar dat dat niets hielp..
Ondanks dat ik hier frequent postquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:14 schreef Nuek het volgende:
@deedeetee: ik ken zeer veel mensen met tattoos en niemand heeft echte spijt
Zal eens kijken of het lukt... maar dan moet hij nu nog wel ff genezen. Is nu ff geperforeerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:21 schreef Nuek het volgende:
Fastcruiser: heb je ook een foto?
Shit je ziet het nog, nou fijne ondersteuning hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 11:54 schreef Gabika het volgende:
Wat had je op je arm zitten, en spin of zo???![]()
Verder zit hij er netjes uit, even nog naar de zon, zoals je het gezegd had.![]()
Watervaste factor-30 gaat mee. Afgelopen vakantie (september) had ik hem afgeplakt ("kader" zie je nog een beetje) om te voorkomen dat er teveel pigment zou komen wat dan meteen daarna weer afgeschoten ging worden. Nu moet het pigment juist geheractiveerd worden, dus voorzichtig opbouwen, ook vanwege verbrandingen. Helemaal in de tropen, zal zeker de eerste dagen toch deels afdekken of in de schaduw gaan zitten.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:09 schreef Fratz het volgende:
wel goed insmeren als je in de tropen bent hè! (off-topic: waar ga je heen??)
Als je nou zo'n tattoo ziet....best een mooie.....sommigen kan je dan nog beter laten zitten dan dat je hem weg zou halen.....ik vind het resultaat soms echt niet mooi..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:21 schreef Fastcruiser het volgende:
Uit het topic.... http://laurens.knapen.com/tatoo/ ... ongelovelijk dat zo'n instituut nog mag blijven doorgaan.
... Oh wat ben ik blij dat ik juist gekozen heb (iig in mijn geval).
@Gabika: gelukkig heb je ook voor bewezen kwaliteit gekozen. Kost wat centen en duurt wat langer maar het resultaat heb je de rest van je leven wat aan
![]()
PS: Gaat niet over Detattoo maar over een andere kliniek.
Dit heb ik uit een post van Happy_Sonicquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:09 schreef pattyboom het volgende:
hey deedeetee thankx voor je reactie , tattoe zit op mijn rechter boven arm , ik zal proberen om een foto bij te zetten , iets verzachtends opsmeren hmmmmm zoiets als uierzalf of vaseline?
Dus ik denk dat je je huisarts het beste kunt vragen om die zalf voor de volgende keer, en wat je er nu op kunt smeren kan ik niet zo gauw vinden, misschien een brandzalfquote:Ik had van de huisarts EMLA creme voorgeschreven gekregen die de huidoppervlakte verdoofd
die foto moet eerst online gezet worden en dan kun je 'm plaatsen doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:16 schreef pattyboom het volgende:
wil graag een foto van de eerste behandeling bij zetten maar weet niet hoe wie kan me dat ff vertellen
Ik zou er Flammazine op smeren, dat krijg je bij de huisarts. Het is speciaal voor brandwonden en je moet het in de koelkast bewaren dus het is lekker koud als je het erop smeert.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:09 schreef pattyboom het volgende:
hey deedeetee thankx voor je reactie , tattoe zit op mijn rechter boven arm , ik zal proberen om een foto bij te zetten , iets verzachtends opsmeren hmmmmm zoiets als uierzalf of vaseline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |