Hoi hoi allemaal, sorry dat ik zo een lange tijd niet gereplied heb...
Maar ik ben nog niet van de aarbol verdwenen hoor
Ik heb geprobeerd om het topic helemaal door te lezen vanaf het punt dat ik voor het laatst geantwoord heb...
Ergens in november had ik de laatste behandeling van het jaar 2005 gehad en daarna moest ik een dikke 3 maanden wachten totdat ik weer aan de beurt was. Inmiddels ben ik dit jaar al weer 2x onder behandeling geweest, maar de foto's moeten nog gehost worden... Ik zal m'n vriend eens ff vragen of hij dat voor me wil doen...
De webspace waar m'n foto'sop staan wordt wel binnenkort opgeheven omdat we zijn overgestapt naar ADSL, maar zodra het verplaatst wordt vermeld ik het hier
quote:
Euhm in principe wel. Pas geleden ben ik nog voor een behandeling gegaan en m'n dokter vertelde dat hij ineens 3 mensen minder had omdat de tatto ineens verdween was.. Gaat schjinbaar best snel aan het einde...
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef MoreMini het volgende:Hey Gabika,
doet het je persoonlijk eigenlijk iets? Vind je het jammer? Ben je verdrietig dat je je tattoo weghaalt?
Hmmm goede vraag... Ik ben in ieder geval niet verdrietig dat ik hem weghaal. En jammer vind ik het ook niet anders had ik deze weloverwogen beslissing uiteindelijkk niet genomen. Ik denk dat het gewoon heel simpel ligt -> dat ik hem weg wil hebben zodat ik weer normaal vrouwlijke kleding aan kan doen zonder dat de halve populatie me geschokt na loopt te staren...
quote:
Hehheeh nee helaas hij is belangena nog niet weg... De lijntekening zit erg diep getatoeerd en duurt dus er lang voordat alle inkt weggelaserd is...
Goed ik wou het er even bij laten zo voor vandaag.. ik zorg in ieder geval dat de link nog ff gupdate wordt...
Groetjes Gabika
PS @samson: heb je ook foto's??
[ Bericht 2% gewijzigd door Gabika op 15-04-2006 21:54:54 ]
Voor foto's van m'n tatoeage verwijdering, klik op:
deze link