abonnement Unibet Coolblue
pi_19667515
Voor een collega ben ik op zoek naar een tshirt met de tekst "Turbo Trut". Het schijnt dat deze door iemand in GTST gedragen is (iemand in een rolstoel ofzo..).

Hopelijk weet iemand welk tshirt zij bedoelt en waar deze gekocht kan worden.
pi_19668265
Ik was laatst bij Maison de Bonneterie gaan kijken voor shirts van Teenage Millionaire, (Jesus is my homeboy, Mary is my homegirl) maar er hingen alleen nog maar S-jes.
Weet iemand een winkel in Amsterdam of Haarlem waar ze die shirts ook hebben?
En ja, ik weet dat ik ze ook op www.teenagemillionaire.com kan bestellen, maar dan kost het verzenden bijna nog meer als het shirt..
''Going mental on the Wabbu''
pi_19668317
In Den Haag bij de Bonneterie proberen anders?
Den Haag is erg leuk, weet je
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_19668364
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:17 schreef milagro het volgende:
In Den Haag bij de Bonneterie proberen anders?
Den Haag is erg leuk, weet je
Tjah, dat zegt Ratmen nou ook altijd..
Maar ik wist eerlijk gezegd helemaal niet dat er in Den Haag ook 1 zat Toch maar eens kijken of vriendje volgende week zondag meewil
''Going mental on the Wabbu''
pi_19707442
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:16 schreef Together-Alone het volgende:
Ik was laatst bij Maison de Bonneterie gaan kijken voor shirts van Teenage Millionaire, (Jesus is my homeboy, Mary is my homegirl) maar er hingen alleen nog maar S-jes.
Weet iemand een winkel in Amsterdam of Haarlem waar ze die shirts ook hebben?
En ja, ik weet dat ik ze ook op www.teenagemillionaire.com kan bestellen, maar dan kost het verzenden bijna nog meer als het shirt..
Je kan het bij Kamikaze in de kalverstraat proberen. Daar hebben of iig toen ik er was hadden ze ze.
pi_19707463
In welke winkel verkopen ze veel Fake London kleding. Ik ben op zoek naar een mooie colbert en een polo ervan.
pi_19722552
Ik zoek nog een shirt van Gsus uit hun collectie van vorig jaar, met de opdruk "Knight Rider" in gouden sierletters. Rood of blauw shirt, maat L-XL. Iemand enig idee waar ik die vandaan halen kan? Thnx!
"Aha!" Lachte de graaf in het Spaans, en kroop op zijn kniëen de kamer binnen
pi_19728993
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 20:16 schreef Together-Alone het volgende:
Ik was laatst bij Maison de Bonneterie gaan kijken voor shirts van Teenage Millionaire, (Jesus is my homeboy, Mary is my homegirl) maar er hingen alleen nog maar S-jes.
Weet iemand een winkel in Amsterdam of Haarlem waar ze die shirts ook hebben?
En ja, ik weet dat ik ze ook op www.teenagemillionaire.com kan bestellen, maar dan kost het verzenden bijna nog meer als het shirt..
http://www.freshcotton.nl .... maar niet echt bijster origineel meer, zoveel mensen lopen hier al in.
http://www.snowzone.nl
pi_19731248
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:22 schreef micko het volgende:

[..]

http://www.freshcotton.nl .... maar niet echt bijster origineel meer, zoveel mensen lopen hier al in.
Bewaar ik m tot niemand em meer aanheeft
Maar ik kan geen maat invoeren, en zo ook niks bestellen..
''Going mental on the Wabbu''
pi_19734068
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 15:22 schreef micko het volgende:

[..]

http://www.freshcotton.nl .... maar niet echt bijster origineel meer, zoveel mensen lopen hier al in.
Ja inderdaad. Twee jaar geleden was ik er nog origineel mee...
  dinsdag 8 juni 2004 @ 19:08:53 #261
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_19734214
Ben op zoek naar deze:

Maar ik kan die niet bestellen bij Large (niet voorraad). Weet iemand een ander onlinewinkel?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_19736610
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:47 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Bewaar ik m tot niemand em meer aanheeft
Maar ik kan geen maat invoeren, en zo ook niks bestellen..
Najaah, nou staat ie niet meer op de site! Alleen nog maar de mannenversie. Vanmiddag stond ie er nog gewoon..
''Going mental on the Wabbu''
pi_19741246
Iemand deze van Energie mischien ergens zien hangen?

Vind 't wel wat




link:
http://www.revolveclothing.com/productpages/ENERGIE-MS3.jsp
Nu ook in vanillesmaak
pi_19749501
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 16:47 schreef Together-Alone het volgende:

[..]

Bewaar ik m tot niemand em meer aanheeft
Maar ik kan geen maat invoeren, en zo ook niks bestellen..
waarschijnlijk is het product dan uitverkocht. hou de site even in de gaten, zal binnenkort wel weer worden verkocht...
http://www.snowzone.nl
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:32:59 #265
16715 Mylene
*schatje*
pi_19750920
Uit gesloten topic:
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 12:02 schreef Rio het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van voetbalshirts, maar met het EK in aantocht moet je toch iets oranje aan kunnen trekken. Ik zat daarom te denken aan een klassiek katoenen voetbalshirt, zoals 'onze jongens' in de jaren 70 droegen. Zie de website www.toffs.co.uk

Bij gebrek aan een creditcard (uit principe) kan ik daar echter geen bestelling plaatsen. Weet iemand of deze shirts ook in NL te koop zijn?

ik wil trouwens niet zo'n shirt dat Tiësto aan had, die heb ik zelf al kunnen vinden

edit: weet trouwens niet of dit in LIF hoort, kon niet kiezen waar te plaatsen. Ik merk het vanzelf.
  woensdag 9 juni 2004 @ 12:40:48 #266
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19751115
Bedankt Schatje, maar ik ben bang dat het hier minder goed gaat lopen. Dit gaat toch meer over normale kleding... Maar ja, we zien het wel.

Mijn gesloten topic Ouderwetse voetbalshirts, te koop in Nederland? bevatte al de tip die ik zocht gelukkig. Meer tips zijn welkom natuurlijk. Overigens, voor de geinteresseerden, de VI Voetbalshop is qua oude shirts volkomen waardeloos.
Ik heb al een boek.
  woensdag 9 juni 2004 @ 13:15:07 #267
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19751970
Oh! Nu ik hier toch ben, ik ben op zoek naar een oud shirt van Gsus met allemaal kaboutertjes erop.
Ik heb al een boek.
pi_19752306
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:41 schreef Robzilla het volgende:
[afbeelding]

Zoiets, maar dan kort zeg maar. Dit is een 3/4 broek. Weet iemand zoiets te vinden maar dan tot de knieen?
score
pi_19806128
2 weken geleden n site zien staan op fok! m 'my cup of thea ', waar je vtt shirts kon bestellen of laten drukken, maar wat is de site ook alweer ?? op de search van fok! paktie m niet,en via google ook niet, Help me out !
pi_19823199
Even een vraagje, weet iemand waar je Indian Rose broeken kan kopen met lengtemaat 34 of zijn die er gewoon niet. Was vandaag bij de bijenkorf eindhoven en daar waren alleen broeken zonder lengtematen. liefst in/om eindhoven
  zaterdag 12 juni 2004 @ 20:05:14 #271
57750 jobje
alles is relatief
pi_19842086
Laatst liep ik met mn vriendin door de stad, ze moest nog een nieuwe bikini hebben... Toen ze er een paar stond te passen zei ik voor de gein dat ze maar een string bikini moet kopen. Dit leek haar ook wel wat, maar nou konden we die nergens vinden... Weet iemand waar je ze kan kopen? De grotere warenhuizen (bijenkorf, v&d, c&a, etc) of de kleinere (lingerie)winkels?
pi_19843647
Die kan je overal kopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_19848714
Uit gesloten topic:
quote:
Steve-O - zaterdag 12 juni 2004 @ 18:15





Een Duitsland voetbal shirt of iets in die trant
Of een Anti voetbal shirt ? Omgeving zaanstad/amsterdam
Alvast bedankt .
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_19852544
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 20:49 schreef Robzilla het volgende:
[afbeelding]

Deze zoek ik ook, Abercrombie polo. iemand?
Ik zou ook wel graag willen weten waar je in Nederland A&F kleding kan kopen..!
  zondag 13 juni 2004 @ 12:00:17 #275
16715 Mylene
*schatje*
pi_19852592
quote:
Op zondag 13 juni 2004 11:57 schreef HelloBye het volgende:

[..]

Ik zou ook wel graag willen weten waar je in Nederland A&F kleding kan kopen..!
Bij America Today hebben ze daar wat spul van .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')