abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16442229
quote:
Stuur dit mailjte door naar iedereen uit je lijst want dit mag niet gewoon worden in Nederland!

Heb respect voor de neegschoten docent van het Terra college!

From Nook en Suuz

NO

wil ik niet, het is hardstikke kut dat die vent dood is, maar zo ga ik hem niet herinneren, opneuken met die irritante doorstuurmailtjes

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:17:31 #177
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_16442382
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:10 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Nog een keer en al je mailtjes belanden voortaan direct in de junkmail folder, bij de andere 200

als zij reply-all heeft gedaan en hij komt bij jou aan heb jij 'm ook doorgestuurd

dat reply-all is trouwens een stuk handiger dan dat msn gekloot van jou kees:
-veroorzaakt minder dataverkeer
-je spreekt gelijk alle doorsturers erop aan
-kost veel minder moeite

dussss... suuz is niet zo dom

en ik ga pitten, tot morgen, weer vroeg maar het is engels, dus dat gaat nog wel

"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 22:19:29 #178
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_16442454
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

From Nook en Suuz

NO

wil ik niet, het is hardstikke kut dat die vent dood is, maar zo ga ik hem niet herinneren, opneuken met die irritante doorstuurmailtjes

mee eens

ik ben trouwens druk aan het dl'en weer: equilibrum ofzow dus, das boot bijna klaar, the hulk, moet ik gewoon is zien als ik moe ben, en dus lawrence of arabia ... nu alleen nog de tijd om ze te kijken

en nu echt pitze

pi_16442474
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:17 schreef errrrr het volgende:

[..]

als zij reply-all heeft gedaan en hij komt bij jou aan heb jij 'm ook doorgestuurd

-kost veel minder moeite

en ik ga pitten, tot morgen, weer vroeg maar het is engels, dus dat gaat nog wel

Misschien heeft degene die hem naar haar stuurde hem ook naar mij gestuurd, en krijg ik hem dus 2 keer?

Dubbel zoveel irriaties dus

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16442614
Sorry daaarvoor!

anders reply ik nooit.

Het spijt me echt!

slaap lekker!

Names are so cliché
pi_16442738
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

en zo zorg jij samen met nog miljoenen anderen voor onnodig mailverkeer waar niemand op zit te wachten.

Juist door nu even wat meer trafic te veroorzaken kan je in de toekomst zeer veel hierop besparen. Het is absoluut nodig om deze stroom van ten eerste ongewenste en ten tweede onzinne mail te stoppen. Over het algemeen zit er geen enkele kern van waarheid in. Verder zorgt het voor een hoop overlast en geld verspilling. Ook snap ik niet waarom mensen die mailtjes geloven, want over het algemeen zitten de e-mails vol met spel- en typfouten. Dingen die zelfs ik eruit haal. Moet je nagaan hoeveel extra fouten er dan wel niet in de e-mail moeten zitten.

Oja, ik moet morgen maar weer eens verder met mijn Maatschappijleer PO, zou wel even mooi zijn als ik hem na het weekend af heb namelijk. Dan nog even mijn Gym werkstuk afmaken (layout verbeteren, werkt nog niet echt lekker onder OpenOffice). En dan kan ik dat ook weer inleveren.
Moeten we nog meer dingen doen voor school? Werkstukken ofzo bedoel ik dan?

Nou goed, ik ga nu lekker lezen en dan slapen.

En over het 'bo'-verhaal. Bo heeft mij meerdere malen 'gefopt'. Een maal onder de naam adriaan_deboer@hotmail.com. Had toen door dat het haar niet was, dus leuk allemaal leuke dingen verteld, werd ik op school over aangesproken
Ook nog een keer met iets in de richting van darkgirl13 ofzo. Zou een mooie single meid zijn . Do I need to say more?

Ik heb vandaag ook nog even gewerkt aan mijn case-mod. Ik heb nu een deel van mijn kast zwart gemaakt, ziet er al wel gaaf uit. Er moeten nog veel dingen gebeuren. Alle led's in mijn kast moeten bijvoorbeeld omgewisseld worden voor een andere kleur. Ik zou eerst zwart doen, maar ik ben nu bang dat het dan te eentonig wordt. Ik denk dat ik voor rood ga. Dit kan dan ook als extra gloed achter mijn harde schijfen en de 2 4cm ventilatoren. (Waarvan ik er nog 1 moet halen). Dan moet ik nog netjes haatjes boren in mijn front. Dit moet een betere airflow geven en minder geluidsoverlast. De rest van mijn kast moet nog zwart achtig worden. Weet nog niet hoe ik dat ga doen, ik denk ook maar met een goedkope tape soort ofzo.
Ten slotte wil ik ook nog even een leuk logo op mijn kast maken. Dus als iemand een leuk idee heeft, post het gerust. Zelf zit ik te denken aan Tux. Voor de mensen die niet weten wie Tux is, zie onderstaand plaatje.

Dat was het zo ongeveer. Als iemand nog een leuk idee heeft voor mijn casemod, zeg het gerust. Ik zit ook nog te denken aan iets van een UV-actief patroon op het zwarte van mijn kast en dan op mijn netwerkverkeer led een UV led zetten (gericht op dat patroon). Zou een leuke disco moeten geven.

Oeh, beetje lang geworden

pi_16442870

Op de CES electronics beurs die momenteel wordt gehouden in Las Vegas is het grote nieuws van Dell vooral gericht op de introductie van nieuwe widescreen televisies. Daardoor werd ander, voor de CaseJunkie veel belangrijker, nieuws een beetje naar de achtergrond gedrukt. Dell heeft namelijk voor het eerst een 'high-performance' PC ontwikkeld speciaal gericht op de gamer.

http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=1792

Ruub, jij wou toch een Dell pc

[Dit bericht is gewijzigd door NerdoNielso op 20-01-2004 22:38]

pi_16442911
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:10 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

en zo zorg jij samen met nog miljoenen anderen voor onnodig mailverkeer waar niemand op zit te wachten.

Foei Suuz!

pi_16443567
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:31 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
Op de CES electronics beurs die momenteel wordt gehouden in Las Vegas is het grote nieuws van Dell vooral gericht op de introductie van nieuwe widescreen televisies. Daardoor werd ander, voor de CaseJunkie veel belangrijker, nieuws een beetje naar de achtergrond gedrukt. Dell heeft namelijk voor het eerst een 'high-performance' PC ontwikkeld speciaal gericht op de gamer.

http://www.casejunkies.com/index.php?upn=010001&hl_id=1792

Ruub, jij wou toch een Dell pc

Ja, maar die kast is niet mooi, ik denk dat ik hem dus lekker niet neem
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16443617
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:37 schreef GetYourFreakOn het volgende:
Welterusten mensen!
Weltrusten , ik ga zo ook maar eens
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16443907
yep, tijd om naar boven te gaan

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16449921
ok nu leuk engels over het EC aan het voorbereiden

hierna nog een leuk dagje en dan naar de hema; weer een hoop interresant gediscussier missen

pi_16449957
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 09:07 schreef errrrr het volgende:
ok nu leuk engels over het EC aan het voorbereiden

hierna nog een leuk dagje en dan naar de hema; weer een hoop interresant gediscussier missen

Engels over het EC? Je presentatie?

Ik heb tussenuur, nee, dat is leuk

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16450006
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:17 schreef errrrr het volgende:

[..]

Ehm, Ruben had em al eerder ontvangen ja. Dus hij stond in die lijst en als Suuz dan reply all doet komt ie ook weer bij mij en Ruben etc.
quote:
-kost veel minder moeite
Ehm, niemand zit te wachten op irritanten doorstuur mailtjes die iedereen dan weer doorstuurt, dat is heel anders dan een msn gesprek. Dat soort mails veroorzaken onnodig dataverkeer.
quote:
Oh, daar twijfel ik niet aan.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_16450053
Om 7:41 uit je bed gelicht worden om dan vervolgens om 8 uur op school te moeten zijn is niet cool.
- Beverly Sills
pi_16450149
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 09:17 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Om 7:41 uit je bed gelicht worden om dan vervolgens om 8 uur op school te moeten zijn is niet cool.
Om 1:30 gaan slapen en om 7:00 er weer uitgepiept worden is ook niet erg fijn enzo
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16450193
Ik kom weer richting school.
- Beverly Sills
pi_16450261
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 09:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik kom weer richting school.
Ik ga ook, op naar gym
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_16451458
naja, ik zeg niet dat bo het niet gedaan kan hebben.. maar het is allemaal een beetje vaag enzo...

hmpfz, net even gerapt. Ging wel goed

nu lekker naar wiskunde.... *zucht*

Names are so cliché
pi_16454821
Nu vanmiddag ff geen interressante discussies houden, die wil ik namelijk niet missen: i'm off to the hema

tot vanavond

pi_16454934
hoi
pi_16454952
heb nog 3 lesuren te gaan

pi_16455025
Niet leuk, schrijf je eens een leuk verhaal ding achtig iets, krijg je geen commentaar
pi_16461348
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:52 schreef NerdoNielso het volgende:
Niet leuk, schrijf je eens een leuk verhaal ding achtig iets, krijg je geen commentaar
Ze waren gewoon helemaal overdonderd.
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')