nee, ze moeten in je tvquote:Op donderdag 27 januari 2005 12:58 schreef DeHovenier het volgende:
Ok. Maar op mn videorecorder zitten niet van die roodwitte ingangetjes. Wel in de dvdspeler. Moet ik het dan daarin doen?
als het niet lukt maak ik wel even foto'squote:Op donderdag 27 januari 2005 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
Ja sorry, ik ben een newB op dat gebied
Kanniequote:
Hihi briljant!!! Ik heb alleen een NES en een XBOX onderelkaarquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:58 schreef Wunk het volgende:
[afbeelding]
Leuk feitje: Als er vrienden van m'n broertje langskomen willen ze altijd op de NES mario spelen, niet op de PS2, GC of Xbox.. (en dat is van de SNES/N64 generatie)
Offtopic: Mee eens!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:42 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind trouwens wel de PS2 qua design het lelijkst.
ik ben juist heel slecht in mario 2quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:04 schreef inkie1010 het volgende:
Ik ben echt zo slecht in mario 1.... Ik vind mario 2 een stuk makkelijker!
Been there done that.quote:Op zondag 6 februari 2005 14:47 schreef Integrity het volgende:
Gewoon ff Rygar uitspelen dan maar?
Voor de NES? Ik word demend, denk ik..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 23:41 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vond Aladdin ook heel erg leukMet die appeltjes gooien en dat level in die lamp!!
dementquote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:31 schreef Integrity het volgende:
[..]
Voor de NES? Ik word demend, denk ik..
Is inderdaad ook op de nes verschenen en daarna ook uitgebracht op de snes, alleen de graphics zijn wat beter op de snes voor de rest dezelfde gameplay hetzelfde verhaal voor the lion king.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:31 schreef Douwe het volgende:
[..]
dement
Volgens mij was Alladin ook een SNES spel... athans, ik heb het nog op mijn MegaDrive gespeeld, dan lijkt het me logischer dat de Nintendo versie niet voor de NES is verschenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |