abonnement Unibet Coolblue
pi_20455754
mooi dat er een beschrijving van bands komt...
maar camping A of B? wat heeft de voorkeur voor enog festivafatsoenlijkbestaan?
Hoveel bier etc mag je meenmenen?
kost een biertje op t terrein?
Hoe issut het met het eten gesteld?
Ontbijt?
docuchen en 's nachts douchen? etc etc
pi_20459325
het is allemaal gewoon een festival eigenlijk. maarja
A en B zijn beetje hetzelfde, alleen stroomt B eerder over bij regen
Zoveel bier mee als je wilt
1.67 euro. net zoals op elk festival geloofi k
goed
er is een bakker dichtbij waar je goedkoop een mooi ontbijtje kan halen
weet niet.
pi_20459518
kijk dat zijn handige tips, dat van zown bakker enzow
en campings die eerder overstromen
en dat je onbeperkt bier mee kan nemen

wordt er streng gecontroleerd op blowtjes enzow?
pi_20459597
weet niet, blow niet, maar toen ik kaarsjes aanstak moest ik ze uitdoen van ' controle mensen' ja.. maar denk niet dat beetje soft drugs erg uitmaakt.. was tenslotte ook een waterpijp chill iets op het terrein
pi_20459700
open vuur mag op geen enkel festival idd, behalve op de daarvoor aangewezen plaatsen...
pi_20459997
maar op de meeste festivals gaan ze niet zeiken om een kaarsje
pi_20460168
ow op roskilde ook hoor
alleen dara zeiken ze niet, vragen ze het echt heel erg beleefd!
pi_20460268
dat bedoel ik ja.. maar op pinkpop, lowlands, werchter niet volgens mij.. we stoppen nu wel even met het slowchat gebeuren, begint onzinnig te worden.
pi_20465386
quote:
Op woensdag 7 juli 2004 11:50 schreef superheist het volgende:
dat bedoel ik ja.. maar op pinkpop, lowlands, werchter niet volgens mij.. we stoppen nu wel even met het slowchat gebeuren, begint onzinnig te worden.
uhh... op lowlands moest ik werken, en we moesten mensen met kaarsjes toch vragen ze uit te doen hoor
  woensdag 21 juli 2004 @ 23:38:48 #185
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20777698
Dropkick komt dus niet op Pukkelpop en wel op Lowlands blijkbaar, weird.
pi_20784417
wneer komt er een blokjesschema?
  zondag 25 juli 2004 @ 13:09:53 #187
63111 Zaren
ondertitel
pi_20843292
eeer geen id ben ook wel nieuwschierig tbh
all your base are belong to us!
pi_20895840
http://dominiek.be/Pukkelpop_2004_v1.pdf

Een voorlopige versie van het blokjesschema
  woensdag 28 juli 2004 @ 11:53:37 #189
63111 Zaren
ondertitel
pi_20906982
w00t thx gast
all your base are belong to us!
pi_20939000
Een update van de Pukkelpop website.
quote:
27-07 The Liars, Scarlet, Boom Bip en Yellowcard zijn helaas niet meer van de partij op Pukkelpop.

27-07 Ook zullen we de pure melodieën en vocalen van de vierkoppige Britse band Electrelane moeten missen dit jaar. De riot-grrrlband heeft een nieuwe gitarist en die moeten ze klaarstomen voor hun nakende US-tour, die van start gaat einde augustus.

27-07 De volgende groepen zijn wel klaar om te rocken, alleen wordt hun optreden van dag verschoven. We zetten het voor alle duidelijkheid voor jullie op een rijtje.

- Ash zal op donderdag 19 augustus spelen, in plaats van zaterdag.

- Automato speelt op vrijdag 20 augustus, in plaats van donderdag.

- Nid & Sancy zullen hun set spelen op zaterdag 21 augustus, in plaats van donderdag.

- The Slackers geven van katoen op zaterdag 21 augustus, in plaats van vrijdag.

- Thou zal er ook zijn op zaterdag 21 augustus, in plaats van vrijdag.

- Tot slot zal ook Razorlight present zijn op zaterdag 21 augustus, in plaats van donderdag.

27-07 Tiga & The Lord of the Marionette

Tiga zal ook dit jaar weer voor een heus feestje zorgen in de Boiler Room. Tiga brengt zijn kleine broertje Thomas Sontag, aka the Lord of the Marionette mee, om van zijn show een waar visueel spektakel te maken. Misschien zegt deze naam je niks, toch heb je hem al bezig gezien. Meer bepaald in de clip van Hot in Herre van Tiga (2003), waarin we een zingende en dansende puppet-versie van Tiga aan het werk zien.

Naast The Lord zijn bijdrage voor de videoclip van Tiga, heeft hij ook al enkele live-optredens verzorgd op verscheidene parties en concerten van onder andere Miss Kittin and the Hacker, Vitalic en Crossover. De show van the Lord of the Marionette bestaat uit live-acts en large-screen projecties. Zeker dus de moeite waard om de gebroeders samen in actie te zien: afspraak donderdag 19 augustus in de Boiler Room.
stop listening bad music
  donderdag 29 juli 2004 @ 20:27:40 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_20939424
Ik ga alleen donderdag, op die andere 2 dagen komen geen indrukwekkende bands voor mij.
  vrijdag 30 juli 2004 @ 00:27:11 #192
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_20944317
pukkelpop hét alternatieve muziekfestival van belgie ?!

what you've missed : http://www.dourfestival.be/nl/nieuws/

tip voor volgend jaar !
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_20946751
nou dan nog liever Pukkelpop
That's The Way Things Go
pi_20988283
Weer een update van de Pukkelpop website:
quote:
29-07 DKT/MC5: een uniek concert...

MC5 (Motorcity Five) was ongetwijfeld één van de meest invloedrijke rockgroepen aller tijden, toch bestond hun carrière slechts drie jaar. Meer dan dertig jaar later, kriebelt het weer bij de voorvaders van zowel punk, metal als grunge. Michael Davis, Wayne Kramer en Dennis Thompson zijn er volledig klaar voor om nog eens goed te rocken. DKT/MC5 startte hun reünietournee in 2003 en zullen ook op Pukkelpop van zich laten horen tijdens hun Europese tournee. Gastmuzikanten die ze meebrengen op zaterdag 21 augustus zijn Nicke Royale (The Hellacopters), Evan Dando (Lemonheads) en Mark Arm (Mudhoney).

29-07 "1 Happy Family"

Pukkelpop kende al enkele jaren een A- en een B-camping, maar daar komt dit jaar verandering in. Tegenover de festivalweide zal er één groot kampeerterrein komen, op 500 meter van het station van Kiewit. Verder zal er ook geen feesttent meer op de camping staan, maar niet getreurd: de Boiler Room blijft iedere nacht open tot 4 uur! Nog meer goed nieuws is dat de Boiler al open is op woensdag 18 augustus van 18u00 tot 4u00... I see you baby, shaking that ass!!!

28-07 Pukkelpop kent zijn opener van dit jaar: Fifty Foot Combo
Fifty Foot Combo zal het festival openen op de main stage op donderdag 19 augustus. Normaal zouden ze zaterdag optreden, maar hun gitarist trekt die dag met Gabriel Rios mee naar Lowlands om daar op te treden.

28-07 So it has begun...

Inderdaad, de terreinwerken op het festivalterrein zijn deze week begonnen, stilaan begint de wei zijn 'vertrouwde' vorm te krijgen. Naast tal van podia, hebben we dit jaar ook weer een sauna met muziek op festival: chillen en genieten is dus de boodschap!
stop listening bad music
  woensdag 4 augustus 2004 @ 01:54:23 #195
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_21045732
heb gehoord dat ook de volgorde van optredens sinds vandaag bekend zijn.
check it out freaks ! (kan zelf dit jaar niet gaan, dus 'k bespaar me de moeite)
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_21047288
JAAAAAAAAAAAA :y :y
pi_21056464
ookal was ik zo fanatiek voor pukkelpop, ga ik dit jaar waarschijnlijk naar lowlands, (kaartjes gewonnen)
pi_21062104
beter!
pi_21086230
Welke fokkers gaan er nog?
pi_21086536
Ik ga op de donderdag. Offspring wil ik wel weer zien voor de 2de keer dit jaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')