De camping was vergeleken met de 2 voorgaande edities een woestijn....quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:51 schreef Zaren het volgende:
Vond franz ferdinand ook tof eigenlijkcamping was wel al meteen na dag 1 een blubberpoel
Ik was wel binnen. Maar heb na 20 minuten opgegeven, samen met de helft de tent... Wat was dat zeg!!? Ze hadden zelfs de uitgang groter gemaakt voor de stroom weglopende mensenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:12 schreef ullie het volgende:
[..]
Tegenvaller: White Stripes, Mike Patton & Rahzel (want te druk waardoor ik de tent niet in kon)
Bij Groove Armada kon ik dus niet meer binnenquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:46 schreef TruusDeMier het volgende:
Ik vond Groove Armada en Deus erg goed!!
ik dus ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef LSDsmurf het volgende:
Ik vond de White Stripes ook maar saai.
Bloodhound Gang daarintegen was wel enorm goed, ik had veel slechter verwacht. Lekker veel interactie met het publiek.
Who's Belgian? *alle Belgen steken hun handje op* Who's Dutch *Enkele Nederlanders steken hun handje naar omhoog* Get them!
Klopt van die ruzie. Nick speelde weer bas als ik het goed heb. Hoe klonk het verder in vergelijking met de vorige line up met DaveCatching, MollyMcGuire en BrantBjork dan wel AlfredoHernandez?quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:12 schreef ullie het volgende:
Mondo Generator (maar technische problemen en de hele band vervangen wegens ruzie enzo)
inderdaad te belachelijk , maar misschien weet je niet dat "nen dutch" een wijdverspreid dialect voor "een duitser" is in Belgie ; ongeacht de engelse betekenis....quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:45 schreef Zaren het volgende:
[..]
ik dus ookstond er zon belg voor me vroeg hij, hey zijn hier zoveel duitsers dan ?
![]()
![]()
Ja ik had het al gehoord, maar had nog de hoop dat ze het bijgelegd hadden. Ik vond het optreden eigenlijk maar matig. Op dijkpop en in de melkweg heb ik me een stuk meer vermaakt. Ik herkende ook minder nummers maar dat kan aan mij gelegen hebben. Hoogtepunt was het nummer dat Mark Lanegan meezong dat was wat rustiger dan de rest.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:54 schreef Doc het volgende:
[..]
Klopt van die ruzie. Nick speelde weer bas als ik het goed heb. Hoe klonk het verder in vergelijking met de vorige line up met DaveCatching, MollyMcGuire en BrantBjork dan wel AlfredoHernandez?
Dat ze het bij gaan leggen zit er niet echt in heb ik uit mailtjes met Molly (de ex-bassiste van Mondo) begrepen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:05 schreef ullie het volgende:
[..]
Ja ik had het al gehoord, maar had nog de hoop dat ze het bijgelegd hadden. Ik vond het optreden eigenlijk maar matig. Op dijkpop en in de melkweg heb ik me een stuk meer vermaakt. Ik herkende ook minder nummers maar dat kan aan mij gelegen hebben. Hoogtepunt was het nummer dat Mark Lanegan meezong dat was wat rustiger dan de rest.
Helaas viel halverwege de set de gehele stroom uit op het podium (toevallig werd er net een drumstel van de volgende band naast het podium gereden dus ik heb het vermoeden dat er een stroom kabel uitging ofzo.) Na 10 minuten pauze ging het weer verder, maar het pastte wel bij de fletsheid van het optreden. Hopelijk leggen ze het snel weer bij...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |