abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21467098
velvet helemaal top!
Franz ferdinand, 3e keer dat ik ze gezien heb, ook helemaal goed, zijn die gegroeid zeg

erg fijn: offspring, paparoach, whitin temptation (jammer van de zon), darkness
klonk wel aardig: zornik
auf der mauer: meer van verwacht
white stripes erg kut!

Verder de rest vrnl in de Club en op Skatestage gezien, erg veel muziek gehoord, waarvan ik van een aantal zeker nog wat ga Kopen ofzo

[ Bericht 11% gewijzigd door Babbelzz op 22-08-2004 17:05:34 ]
pi_21467387
owwww ik vergeet Flogging Molly! helemaal goed!!!
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:12:36 #253
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_21467552
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:51 schreef Zaren het volgende:
Vond franz ferdinand ook tof eigenlijk camping was wel al meteen na dag 1 een blubberpoel
De camping was vergeleken met de 2 voorgaande edities een woestijn....

Hoogtepunten: Velvet Revolver, MC5.
Tegenvaller: White Stripes, Mike Patton & Rahzel (want te druk waardoor ik de tent niet in kon)
Dandy Warhols (maar misschien was ik te moe, de drone kwam in ieder geval niet echt aan)
Tof: Mark Lanegan
Aardig: Auf der Maur, Mondo Generator (maar technische problemen en de hele band vervangen wegens ruzie enzo), The Darkness, Roni Size (denk ik tenminste ik was erg dronken)
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_21468743
idd dat gezeik over de camping.... niet op roskilde geweest afgelopen jaar? Dat was pas blubber.... als iemand me zegt hoe ik foto's kan plaatsen.... zul je zien dat de camping hier heel erg mee viel!!!!

ben btw woensdagavond (ja toen regende het wel) Hasselt in geweest, wel aardige stad!
pi_21469924
Zeer goed: 2 many DJ's, Bloodhound Gang (grappig!!), Chemical Brothers, Dizzee Rascal, Felix da Huosecat, Flogging Molly, Franz Ferdinand, Groove Armada, Kaizers Orchestra, Miss Kittin, Papa Roach, MC Tali

Goed: Everlast, Ghinzu, Magnus

Matig: ADHD, Faithless (3e keer dat ik ze zag, verreweg de slechtste keer), The Streets (Mike Skinner, leuk he, optreden ), DJ Tiësto (veel te druk, volgende keer op Main Stage)

Slecht: 50 cent, Neneh Cherry, Stereo MC's (zeer vette band, dit was DJset met zeer irritante DJ)

Tot slot vond ik Wablief Stage een zeer welkome nieuweling! Arsenal speelde daar zeer sterk, Boo! was ook wel grappig. Goed festival!
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_21471213
BOO! was fijn!
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:17:07 #257
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_21471545
Vonden jullie de White Stripes zo slecht ja? Ik ben slechts een dagje geweest en stond bij de White Stripes vooraan, misschien ligt het daar aan, maar ik vond het optreden geweldig! Met zijn tweetjes zo'n geluid produceren, haast op CD-kwaliteit, zo leek het vooraan in elk geval... Oke, ze zoeken niet echt interactie met het publiek, maar dat zou ook niet bij hun stijl passen denk ik.

Verder vond ik FranzFerdinand super en Flogging Molly deed het ook leuk. Soulwax viel me wat tegen, vooral omdat hun nieuwe nummers niet zo boeiend overkwamen. Als 2 many DJ's wisten ze er wel weer een mooie afterparty van te maken

50 Cent was wel humor, en je kunt over hem zeggen wat je wilt, hij deed wel zijn best. Schoenen en kleding het publiek in, en langer doorgaan dan was gepland. Kan Limb Bizkit na zijn optreden van vorig jaar nog wat van leren. Nog een Belgisch jochie van 8 ofzo in mijn nek gehad. Zijn moeder stond erbij en hij maar keihard meezingen: Smoke weed, get drunk, get fucked

Hopelijk volgend jaar weer drie dagen, zat er dit keer helaas niet in
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:17:34 #258
18079 neok
all the way
pi_21471559
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:12 schreef ullie het volgende:

[..]

Tegenvaller: White Stripes, Mike Patton & Rahzel (want te druk waardoor ik de tent niet in kon)
Ik was wel binnen. Maar heb na 20 minuten opgegeven, samen met de helft de tent... Wat was dat zeg!!? Ze hadden zelfs de uitgang groter gemaakt voor de stroom weglopende mensen
Ik hoorde nog bij de mensen die stonden aan te schuiven "allé waarom komen die allemaal naar buiten?"
Buenos dias Tristeza
pi_21471795
Ja white stripes waren erg erg slecht...
Ik heb ze eerder gezien en het concert bevreemde me toen ook al (nauwelijks contact maken met publiek etc, maar dat is huns tijl).
Maar na een aantal cd's en zoveel lof en faam die hen toegedicht is, verwacht ik niet 3-4 covers, zeker niet aan het begin van het concert.
Blijft dat het knap is wat ze met z'n 2en maken, maar dan liever op cd!

Ik heb medelij met de mensen op Lowlands die denken dat het een spetterend afsluiten zal worden....
en dan dat laatste nummer, zo kort!
Blijf thuis, als je er geen zin hebt.... maja das mijn mening....
pi_21474018
Dat gevoel had ik helemaal ibj The Streets. Gast had totaal geen zin om op te treden. Is ook bekend van Mike Skinner, maar what the fuck doe je er dan? Ja, ik snap dat het verplicht wordt door de platenmaatschappij en dat dat gewoon part of the job is, maar zó duidleijk laten blijken dat je er geen reet aan vind, vind ik belachelijk
http://www.combilozen.nl
Check de KoSte bundel! uit en bestel deze dan ook gelijk :o
pi_21474126
Ik vond de White Stripes ook maar saai.

Bloodhound Gang daarintegen was wel enorm goed, ik had veel slechter verwacht. Lekker veel interactie met het publiek .

Who's Belgian? *alle Belgen steken hun handje op* Who's Dutch *Enkele Nederlanders steken hun handje naar omhoog* Get them!
pi_21475192
Ik vond Groove Armada en Deus erg goed!!
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:55:00 #263
18079 neok
all the way
pi_21475441
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:46 schreef TruusDeMier het volgende:
Ik vond Groove Armada en Deus erg goed!!
Bij Groove Armada kon ik dus niet meer binnen Bomvolle tent, heb ik buiten op het scherm zitten kijken. Toch nog Easy, Madder en Superstylin' gehoord

En toen ik naar Stijn wilde bleek er 1 of andere DJ te spelen... Er hing geen programmawijziging ofzo uit, jammer...
Buenos dias Tristeza
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:45:22 #264
63111 Zaren
ondertitel
pi_21484586
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:04 schreef LSDsmurf het volgende:
Ik vond de White Stripes ook maar saai.

Bloodhound Gang daarintegen was wel enorm goed, ik had veel slechter verwacht. Lekker veel interactie met het publiek .

Who's Belgian? *alle Belgen steken hun handje op* Who's Dutch *Enkele Nederlanders steken hun handje naar omhoog* Get them!
ik dus ook stond er zon belg voor me vroeg hij, hey zijn hier zoveel duitsers dan ?
all your base are belong to us!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 augustus 2004 @ 13:54:14 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21484831
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:12 schreef ullie het volgende:
Mondo Generator (maar technische problemen en de hele band vervangen wegens ruzie enzo)
Klopt van die ruzie. Nick speelde weer bas als ik het goed heb. Hoe klonk het verder in vergelijking met de vorige line up met DaveCatching, MollyMcGuire en BrantBjork dan wel AlfredoHernandez?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 23 augustus 2004 @ 13:54:59 #266
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_21484850
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:45 schreef Zaren het volgende:

[..]

ik dus ook stond er zon belg voor me vroeg hij, hey zijn hier zoveel duitsers dan ?
inderdaad te belachelijk , maar misschien weet je niet dat "nen dutch" een wijdverspreid dialect voor "een duitser" is in Belgie ; ongeacht de engelse betekenis....
nederlanders kon je sowieso herkennen door hun onverklaarbare en "stijlvolle" geschreeuw achter.. HOEREN
funnyfunny
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_21489935
Ik stond tussen allemaal Belgen in, alé zeer gezellig Maar mijn hoogtepunten waren toch echt dEUS en Keane!!
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
  maandag 23 augustus 2004 @ 18:05:00 #268
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_21490379
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 13:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt van die ruzie. Nick speelde weer bas als ik het goed heb. Hoe klonk het verder in vergelijking met de vorige line up met DaveCatching, MollyMcGuire en BrantBjork dan wel AlfredoHernandez?
Ja ik had het al gehoord, maar had nog de hoop dat ze het bijgelegd hadden. Ik vond het optreden eigenlijk maar matig. Op dijkpop en in de melkweg heb ik me een stuk meer vermaakt. Ik herkende ook minder nummers maar dat kan aan mij gelegen hebben. Hoogtepunt was het nummer dat Mark Lanegan meezong dat was wat rustiger dan de rest.
Helaas viel halverwege de set de gehele stroom uit op het podium (toevallig werd er net een drumstel van de volgende band naast het podium gereden dus ik heb het vermoeden dat er een stroom kabel uitging ofzo.) Na 10 minuten pauze ging het weer verder, maar het pastte wel bij de fletsheid van het optreden. Hopelijk leggen ze het snel weer bij...

Mark Lanegan was wel erg tof. Van hem kende ik maar een soloplaat met alleen maar covers, maar dit optreden was erg puik. Misschien moet ik bubblegum maar eens gaan luisteren, die schijnt erg fijn te zijn.
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 augustus 2004 @ 09:43:32 #269
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21502615
quote:
Op maandag 23 augustus 2004 18:05 schreef ullie het volgende:

[..]

Ja ik had het al gehoord, maar had nog de hoop dat ze het bijgelegd hadden. Ik vond het optreden eigenlijk maar matig. Op dijkpop en in de melkweg heb ik me een stuk meer vermaakt. Ik herkende ook minder nummers maar dat kan aan mij gelegen hebben. Hoogtepunt was het nummer dat Mark Lanegan meezong dat was wat rustiger dan de rest.
Helaas viel halverwege de set de gehele stroom uit op het podium (toevallig werd er net een drumstel van de volgende band naast het podium gereden dus ik heb het vermoeden dat er een stroom kabel uitging ofzo.) Na 10 minuten pauze ging het weer verder, maar het pastte wel bij de fletsheid van het optreden. Hopelijk leggen ze het snel weer bij...
Dat ze het bij gaan leggen zit er niet echt in heb ik uit mailtjes met Molly (de ex-bassiste van Mondo) begrepen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_21532817
zo ben er ook al weer een tijdje
heb weer genoten, en ben er volgend jaar hopelijk weer!
genoten van de dancehall, boilerroom, 2nd open air, marquee, main stage. (bijna) alles was mooi.
en dit jaar gelukkig niet overstroomd.
pi_21532893
Volgend jaar zal ik weer van de partij zijn... mits met goeie line-up.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')