http://www.petitiononline.com/Goatse/petition.html
Wanneer je niet weet wat goatse is zou ik ook NIET op zoek gaan bij google of bij archive.org, want voor een nietsvermoedende bezoeker kan het onverwachte gevolgen hebben ( bijvoorbeeld).
Weet je echter WEL waar goatse voor staat, aarzel dan niet en teken de petitie. De Goatse mag nooit verloren gaan!!!11
quote:degene die die site heeft opgezet (lowtax ofzo) had misschien geen zin meer, of de rekening niet betaald, heeft volgens mij he-le-maal niets met zogenaamde beperking van vrijheid van meningsuiting te maken hoor.
Op maandag 19 januari 2004 16:56 schreef Aarschbaard het volgende:
Ps.
Het gaat mij dus niet om het smerige plaatje, maar om de vrijheid van meningsuiting. Er was niets illegaals aan het plaatje, dus waarom moet het weg
quote:Fatsoen? Netetiquette?
Op maandag 19 januari 2004 16:56 schreef Aarschbaard het volgende:dus waarom moet het weg
quote:Calve Pindakaas, hoe groot wil je worden...
Op maandag 19 januari 2004 16:57 schreef SpuitElf het volgende:
Gelukkig doet tubgirl.com het nog wel.
quote:Jij kent de klassiekers
De dood van goatse betekent niet alleen het verdwijnen van een smerig plaatje, maar op deze manier sterft een hele subcultuur uit
quote:da's echt zó een smerige foto he
quote:kooknie
Op maandag 19 januari 2004 16:59 schreef Steve-O het volgende:
kenk niet
quote:http://www.kuro5hin.org/story/2004/1/16/03540/4020
Op maandag 19 januari 2004 16:59 schreef err het volgende:[..]
degene die die site heeft opgezet (lowtax ofzo) had misschien geen zin meer, of de rekening niet betaald, heeft volgens mij he-le-maal niets met zogenaamde beperking van vrijheid van meningsuiting te maken hoor.
Blijkbaar heeft er iemand geklaagd (lekker snel, die site bestaat al minstens 5 jaar...)
quote:Internetters bepalen zelf wel wat fatsoenlijk is en wat niet, je HOEFT niet naar die site...
Op maandag 19 januari 2004 16:59 schreef calvobbes het volgende:
Fatsoen? Netetiquette?
quote:triest dan. Nja, mirrors zat denk ik. Of zo
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef Flotter het volgende:[..]
http://www.kuro5hin.org/story/2004/1/16/03540/4020
Blijkbaar heeft er iemand geklaagd (lekker snel, die site bestaat al minstens 5 jaar...)
Ik heb ooit nog s een ban hier gekregen omdat ik goatse in mn sig had.
Tere zieltjes
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:02 schreef Flotter het volgende:[..]
http://www.kuro5hin.org/story/2004/1/16/03540/4020
quote:
Hello,
I would like to register the domain "my.co.ck" for my up and coming startup company, Minoan Yerkes, Incorporated. I'd be much obliged if you could fax the form and related info to (USA country code 1)=20 617 XXX XXXXMuch obliged,
Apuleius
quote:Ach, voor die subcultuur bestaan er talloze andere sites.......Met Waldemar & Evert!
Op maandag 19 januari 2004 17:00 schreef Aarschbaard het volgende:[..]
Jij kent de klassiekers
De dood van goatse betekent niet alleen het verdwijnen van een smerig plaatje, maar op deze manier sterft een hele subcultuur uit
quote:omfg, ik denk dus van euh, ff checken...
OH MY MUTHAFUCKIN GOD!
dat beeld krijg ik nooit meer weg
O M G !!!!
Een of andere vent die schijt over iemand anders heen ofzo>?
quote:DAT MOEST ER NOG EENS BIJKOMEN HE!
Op maandag 19 januari 2004 17:14 schreef FLipKick het volgende:
Maar euh wat staat er dan op die goatse site?
wat moet ik verwachten?Een of andere vent die schijt over iemand anders heen ofzo>?
quote:P.I. :
Op maandag 19 januari 2004 17:14 schreef FLipKick het volgende:
Maar euh wat staat er dan op die goatse site?
wat moet ik verwachten?Een of andere vent die schijt over iemand anders heen ofzo>?
Erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |