In dit Topic kunnen we daar uitgebreid over praten, discussieren enz.
Informatie over Releaseparty:
CD-PRESENTATIE ONDERHONDEN, INCLUSIEF GRATIS NIEUWE ALBUM!
Zaterdag 24 januari 2004 (zaal open om 21.30 uur) is dan eindelijk de CD-presentatie van de nieuwe Onderhonden CD 'Afblaffers'. Niet alleen de Onderhonden treden op die avond, maar in het voorprogramma zal de Osdorp Posse ook optreden! En speciaal voor jullie is er een mega-actie: voor 11 EUR kun je naar het optreden, en krijg je het nieuwe album mee naar huis! Als je kaarten wilt bestellen: dat kan vanaf nu door de volgende zaken te doen:
- Mail de *volledige namen* van iedereen waarvoor je kaarten wilt bestellen naar onderhonden@osdorp-posse.nl.
- Maak daarna *direct* 11 EUR per kaart over naar bankrekening 3559.10.977 ten name van CDM Verdel te Rotterdam.
- Zorg dat op de overschrijving minstens een van de namen waarvoor je de kaarten besteld duidelijk vermeld staat!
- Zodra je betaling binnen is krijg je een bevestigingsmail. Je kunt de kaarten dan op de 24e afhalen bij de Melkweg. Daarover volgen later precieze instructies.
Je kunt ook kaarten kopen in de gewone verkoop (VVV e.d.), maar de kaarten zijn dan 10 EUR, er komt dan nog lidmaatschap bij van de Melkweg a 2,50 EUR en je moet dan nog servicekosten betalen.
Dat wordt cool
Ik vindt het ook een prima initiatief van RAMP om de prijs van CD's aan te passen. Met de huidige prijs verkoopt het niet...
Ik hoop dat hun nu kunnen bewijzen dat het ook anders kan.
PS: Dope .sig
[edit]
UIt de laatse OP mailing:
Gezocht: webmaster Onderhonden site
Alles aan de Onderhonden is nieuw: een nieuwe cd, een nieuwe samenstelling, een nieuw jaar... maar... geen nieuwe site! De 'oude' Onderhonden site staat nu nog op www.osdorp-posse.nl/oh maar die dateert uit 2000... De vraag aan jullie is dus: wie o wie wil de nieuwe webmaster worden van deze site? Als je denkt dit te kunnen, mail dan naar onderhonden@osdorp-posse.nl. Geen CV's aub, laat gewoon zien wat je kunt!
Oh ja, het is vrijwilligerswerk...
Onderhonden op de radio!
Aanstaande woensdag de 21ste jan zullen de Onderhonden live aanwezig zijn in het programma "de Vooravond" op AT5 (Amsterdamse tv zender). Het programma begint om 19:00 en zal om 21:00 en 23:00 herhaald worden.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door smoking2000 op 19-01-2004 21:27]
Heeft overigens iemand de CD al in de winkels zien liggen bij bijv. Velvet?
Subwoefers is inmiddels grijsgedraaid, vind 't af en toe zelfs vetter dan de OP... tis gewoon een heel andere stijl.
Ik ben benieuwd en haal 'm zo snel mogelijk... zal wel maandag worden lijkt mij toch
ik vind de cd zelf vooral qua beats minder sterk dan subwoefers, het gaat imo weer teveel naar de OP beats klinken, waar ik zelf ook niet altijd echt fan van ben.
misschien dat m'n mening na een paar keer luisteren bijschaaft, maar dat durf ik je niet op een briefje te geven
net ff in de stad geweest, album is nog nergens te krijgen? Dacht dat ie al uit was?
Wil 'm wel hebben, maar las al dat de onderhonden ook niet meer zijn wat 't geweest is...
Net zoals de OP, Geendagsvlieg is de stijl waar de OP mee uitblinkt... en daar stappen ze vanaf, waardoor 't nu niet meer beukt
Ik vind Afblaffers persoonlijk schandalig slecht
Subwoefers was de bomb maar deze nieuwe gaat zonder krassen de kast in
Ook daar reviews van Afblaffers en de release party, check het verschil qua toon tussen de reviews van nlhiphop en hiphopgemeenschap, zou het een trend zijn ?
Verder vind ik het een dope album, hoewel subwoefers beter was. Maar ja zonder Loco, Remon en Warlock maar met Quinte, Money P, Das en Oscar X is het gewoon een andere formatie met een andere sound...
De dopeste track vind ik toch wel het minst een Onderhonden nummer: Geen probeem, komt vast doordat dit de enige track met Loco is, en de Uitverkorenen zijn ook gewoon dope
Sinds 31 Januari staat het geld bij RAMP op de rekening....maar goed, ze zijn wel vaker sloom
Ik heb al wel bij vrienden gehoord en ik vindt em zeker wel goed, maar Subwoefer is beter!
Check: http://www.onderhonden.nl/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |