abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16398118
Vroeger rookte ik echt een pakje Chesterfields per dag. Echt heerlijk was dat. Ik was ook nooit van plan om te stoppen... liever een kort maar genotvol leven dan een lang leven. Daarnaast had je altijd even een korte rookpauze wat altijd heerlijk was naar een paar uur hard werken. Elk uur had je wat om naar toe te leven.

Helaas moest ik i.v.m. met mijn hyperventilatie stoppen met roken en af-en-toe rook ik dan nog een lekkere sigaar - dat geen kwaad kan m.i. - maar de heerlijke geur en smaak van sigaretten blijf ik missen

“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  maandag 19 januari 2004 @ 15:57:16 #2
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_16398234
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:54 schreef teknomist het volgende:
Vroeger rookte ik echt een pakje Chesterfields per dag. Echt heerlijk was dat. Ik was ook nooit van plan om te stoppen... liever een kort maar genotvol leven dan een lang leven. Daarnaast had je altijd even een korte rookpauze wat altijd heerlijk was naar een paar uur hard werken. Elk uur had je wat om naar toe te leven.

Helaas moest ik i.v.m. met mijn hyperventilatie stoppen met roken en af-en-toe rook ik dan nog een lekkere sigaar - dat geen kwaad kan m.i. - maar de heerlijke geur en smaak van sigaretten blijf ik missen

Ik heb ook last van hyperventilatie, ook door sigaretten, het jammerlijke is dat dit veroorzaakt wordt door andere mensen, zelf rook ik niet!
Accept you're dead and start living
pi_16398237
Ik ook. ! Alleen rookte ik shag en had ik last van mijn amandelen. Gestopt, soms idd ook een sigaartje, maar mis het echte roken nog steeds wel een beetje.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 19 januari 2004 @ 15:58:55 #4
66575 DubbelFrisss
identiteitscrisis...
pi_16398298
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:54 schreef teknomist het volgende:
liever een kort maar genotvol leven dan een lang leven.
Nou, wat is dan je probleem? Steek er weer 1 op!
pi_16398314
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ook. ! Alleen rookte ik shag en had ik last van mijn amandelen. Gestopt, soms idd ook een sigaartje, maar mis het echte roken nog steeds wel een beetje.
En dan moeten ze vooral met zo'n subforum komen
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_16398336
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:58 schreef DubbelFrisss het volgende:

[..]

Nou, wat is dan je probleem? Steek er weer 1 op!

Zie hyperventalitie Koffie mag ik ook niet meer
pi_16398339
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:59 schreef teknomist het volgende:
En dan moeten ze vooral met zo'n subforum komen
Inderdaad, al die topics over favoriete merken. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')