quote:die zijn het zwaarst ja.
Op maandag 19 januari 2004 14:20 schreef AppeltjeEitje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zeker Javaanse jongens?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Brandhieris is ook zwaar hoor
Op maandag 19 januari 2004 14:20 schreef AppeltjeEitje het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zeker Javaanse jongens?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ben ook maar een meisje
Op maandag 19 januari 2004 16:21 schreef Repelsteeltjuh het volgende:
slapperik
quote:oh sorry.. dat wist ik niet..
Op maandag 19 januari 2004 16:23 schreef fackme het volgende:[..]
ben ook maar een meisje
quote:[Omstander modus]
Op maandag 19 januari 2004 16:32 schreef Frollo het volgende:
Mij gebeurt het wel eens dat ik mijn sjekkie uit m'n vingers laat vallen. Dan zeg ik tegen de omstanders, om me een houding te geven: "Tja, zware shag he?"
Iedereen lachen natuurlijk.
Bhuhahahaha
[/Omstander modus]
quote:en zeker geen sociale mensen in de buurt die een arm meisje helpen met tillen?? wat asociaal!!
ben ook maar een meisje
psst.. het waren zeker alleen maar niet rokers
ik accepteer de cookies.
quote:Kijk, jij snapt 'm.
Op maandag 19 januari 2004 16:33 schreef McKillem het volgende:
[Omstander modus]Bhuhahahaha
[/Omstander modus]
[Dit bericht is gewijzigd door stoepjong op 19-01-2004 17:07]
quote:gniffel
Op maandag 19 januari 2004 17:04 schreef stoepjong het volgende:
ik kocht gisteren een pak ligte shag, vloog die weg.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:lichte met een g schrijven is wel tov...
Op maandag 19 januari 2004 17:06 schreef fackme het volgende:[..]
gniffel
ps: It wasn't me
quote:alsof meisjes niet sterk zijn
ben ook maar een meisje
quote:Bijna gestikt omdat ik zo hard lachte dat ik vergat te slikken en et kwijl zo men luchtpijp inliep.
Op maandag 19 januari 2004 16:33 schreef McKillem het volgende:[..]
[Omstander modus]
Bhuhahahaha
[/Omstander modus]
quote:Maar je leeft nog wel enzo?
Op donderdag 22 januari 2004 17:26 schreef nevetS het volgende:
Bijna gestikt omdat ik zo hard lachte dat ik vergat te slikken en et kwijl zo men luchtpijp inliep.
Tering wat leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik lig nu weer dubbel bij et teruglezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop