SAF | maandag 19 januari 2004 @ 13:47 |
Hey ik wil me graag abboneren op een autoblad. Mijn voorkeur gaat uit naar de Autoweek. Ik heb hem zelf al eens gekocht en vind het blad goed. Hebben jullie nog andere bladen die meer de moeite waard zijn? | |
jp84 | maandag 19 januari 2004 @ 13:50 |
ik vind de autoweek ook het leukste blad van de 'normale' autobladen maa rik prefereer tuning mags ![]() | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 13:51 |
Autovisie, komt !x per 2 wkn uit, en dan heb je meteen alle nadelen gehad. ik heb zelf een abbo op de Autovisie, en koop regelmatig de Autoweek, maar ik vind de Autoweek toch eigenlijk niet wat. | |
mhr-zip | maandag 19 januari 2004 @ 13:51 |
Autoweek! | |
Corona1972 | maandag 19 januari 2004 @ 13:52 |
Ik ben lid van autovisie vanaf mijn 16e,en ook lid van de autoweek.Ook koop ik af en toe GTO,is ook een mooi blad.Wil je diepgang met testen enzo,dan moet je de autovisie nemen. | |
Bvlgari | maandag 19 januari 2004 @ 13:53 |
Ligt eraan welke auto´s je tof vind.Autoweek is wel leuk maar is goedkoop blaadje met meestal burgelijke karretjes die oninteressant zijn.Houd je van knappe wagens,koop de Carros. | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 13:54 |
Bij de autovisie heb je vaak hele mooie uitgebreide reporatges, van soms wel 20 pagina's (in kleur, op luxe papier). Bijvoorbeeld de laatste over de SLR (hoewel die klein was), en de Volvo S40. bij autoweek heb ik dat soort reportages nog nooit gezien | |
Xtreem | maandag 19 januari 2004 @ 13:54 |
quote:Wat hij zegt ![]() Een derde optie zou Carros kunnen zijn, maar dat is 1x per 2 maand en richt zich hoofdzakelijk op het topsegment (va. 50k zeg maar) | |
#ANONIEM | maandag 19 januari 2004 @ 13:54 |
Max Power ![]() en anders idd de autoweek | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 13:55 |
quote:zeker, ik heb de AV al sinds m'n 14e ![]() probeer anders dat proef abbo van de Autovisie, 5 nummers voor heel weinig geld | |
idiotforaliving | maandag 19 januari 2004 @ 13:57 |
voor dat dure papier enzo betaal je wel hoor. zelf vind ik de AW meer downtoearth, meer praktisch zeg maar maar de AV is ook zn geld waard hoor. | |
Klonk | maandag 19 januari 2004 @ 13:58 |
Ben al zeker een jaar of 17 lid van autovisie, wil nooit meer een ander tijdschrift, objectief, eigen tests (geen duitse tests overgenomen) Autoweek vind ik maar niets en lees het eigenlijk alleen maar bij de kapper..... | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 13:58 |
quote:Carros en PTO komen gewoon niet vaak genoeg uit, daarom lopen ze vaak erg achter. Plus dat ik ze erg duur vind in verhouding. Niet dat de Autovisie spot goedkoop is, maar hij is zijn geld dubbel en dwars waard. | |
fmase | maandag 19 januari 2004 @ 13:58 |
Ik heb zowel autoweek als autovisie, autovisie is de betere ( alleen al omdat ik in hun Donkervoort heb gereden.) | |
Alexxxxx | maandag 19 januari 2004 @ 13:58 |
Als je vrachtwagens interessant vind kan ik Transmobiel adviseren. Veel mooie foto's van bijzondere vrachtwagens. | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 14:00 |
quote:Ze nemen wel eens tests van nu Engelse corrospondent over (werkt voor de Engelse versie). Maar hij is ook een top schrijver, eentje welke helemaal bij het blad past. | |
Klonk | maandag 19 januari 2004 @ 14:03 |
quote:Das waar, (Ian Addock volgens mij) maar met bij tests in autoweek daar zie je de duitse platen (en dat het een duitse test is zie je doordat het een week of 2 ervoor in de Duitse autobild heeft gestaan, let maar eens op bij de tijdschriftenboer) vaak nog zitten of word er gemeld dat de collega's van autobild het hebben getest | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 14:07 |
quote:Klopt, die duurtest van de Almera bijv, dat uit elkaar halen van auto's doet alleen de Autobild. Maar toch staat hij doodleuk als duurtester in de Autoweek. Bij autovisie rijden ze gewoon zelf in hun duurtesters, en ze hebben van alles. Van Corvette's tot Mini's, Ze hebben een Lancer Evo 6 gehad, en rijden nu in een Donkervoort | |
Klonk | maandag 19 januari 2004 @ 14:09 |
Ik zou het als volgt willen formuleren: - autovisie is een bewaarblad - autoweek verdwijnt na het lezen tussen het oud papier | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 14:11 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Xtreem | maandag 19 januari 2004 @ 14:13 |
quote:Damn, jij verveelt je! ![]() | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 14:17 |
quote:Valt t op? ![]() | |
Xtreem | maandag 19 januari 2004 @ 14:19 |
quote:neuh ![]() | |
MaNiaC_P | maandag 19 januari 2004 @ 14:19 |
Autoweek was altijd een topblad, met veel humor erin verwerkt, maar die nieuwe journalisten vind ik persoonlijk een stuk minder. Groot voordeel van de autoweek is dat hij wekelijks is, dus iedere week weer een nieuw blaadje dat je kan doorworstelen. Autovisie is verder redelijk neutraal.. al hebben ze volgens mij lichte voorkeur voor Franse auto's. Die andere bladen komen wat mij betreft niet vaak genoeg uit, of richten zich inderdaad op topsegment, met altijd positieve reviews. Erg nuttig om op te geilen, maar ... verder. | |
Alexxxxx | maandag 19 januari 2004 @ 14:24 |
AutoKampioen is ook wel leuk... Of bestaat die niet meer ![]() | |
SAF | maandag 19 januari 2004 @ 14:28 |
Aangezien in ook redelijk de duitse taal beheers, ben ik ook geinteresseerd in de Auto Bild. Is het mogelijk om je in NL te abboneren op dit magazine. Andere vraag, welk blad komt meer in de buurt van AutoBild? Autoweek of Autovisie? | |
Alexxxxx | maandag 19 januari 2004 @ 14:30 |
AutoWeek is een AutoBildkloon Alleen autobild is goedkoper ![]() | |
Xtreem | maandag 19 januari 2004 @ 14:31 |
quote: ![]() ![]() | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 14:31 |
quote:Autobild en Autoweek is hetzelfde blad. Persoonlijk vind ik Autobild nog erger als Autoweek, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Ik denk dat het wel mogelijk is om een abbo daarop te krijgen, t kost alleen wel meer denk ik, en het duurt langer voordat het in je bus ligt. | |
Eyeopener | maandag 19 januari 2004 @ 14:33 |
Wij hebben thuis een abbo op de Autovisie, gewoon echt een goed blad. Leuke artikelen, veel nieuws en kwalitatief ook gewoon goed. Stukje F1-Rally erbij, en het is compleet. Verder leest het door het zwaardere papier ook nog eens veel lekkerder da de Autoweek.
[Dit bericht is gewijzigd door Eyeopener op 19-01-2004 14:36] | |
Steve-O | maandag 19 januari 2004 @ 14:35 |
Autoweek leest wat makkelijker maar ik heb de voorkeur aan autovisie Zit wat meer diepgang in GTO of carros is helemaal geweldig ![]() | |
jwstoop | maandag 19 januari 2004 @ 14:39 |
quote:same here ![]() | |
Threepio | maandag 19 januari 2004 @ 14:44 |
quote:Bestaat nog wel hoor, is best een leuk blad. Ik vind het aardig vergelijkbaar met autovisie. (ik heb zelf een abo op AV, mijn vader op AK) | |
SAF | maandag 19 januari 2004 @ 15:16 |
Oke, ik heb net een proef abbo genomen op Autovisie, 5 nummers voor 7,50. Ik kijk even of het iets voor me is. Wat kost een jaar abbo op de Autovisie, ik kan dat niet vinden op de site. | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 15:19 |
quote:Ik zal t vanaaf ff vragen aan m'n ma (m'n pa had t abbo, maar hij leest de AV nooit meer, dus is ie nu voor mij) | |
SAF | maandag 19 januari 2004 @ 15:24 |
Wat wel leuk vind is dat je bij een abbo op de Autoweek nu als cadeau een Philips Soundman krijgt t.w.v 94,99 Euro. Een jaar abbo kost 72,80. Zeg dat je dit apparaait voor 75 euro verkoopt heb je dus een gratis jaar abbonement op Autoweek! [Dit bericht is gewijzigd door SAF op 19-01-2004 15:30] | |
PeuRac | maandag 19 januari 2004 @ 15:28 |
quote:Ja, dat klopt, vaak hebben ze leukere dingen btw, zoals schaalmodellen of bijv een ritje in een duurtest auto. Maar dan moet je ff een paar oude AV's doorkijken | |
SAF | maandag 19 januari 2004 @ 15:34 |
Oké, dat was ik ook van plan, zodra mijn eerst AV binnenkomt kijk ik wel kado's je kunt krijgen. Jammer dat er van AV geen kado's op internet staan! | |
Mr._T-Rex | maandag 19 januari 2004 @ 15:35 |
quote:Helemaal mee eens, heb alleen niet zo veel tijd als PeuRac ![]() | |
cerror | maandag 19 januari 2004 @ 15:36 |
Geen van allen! [offtopic] Neemt playboy! Rukt stukken beter! ![]() [/offtopic] | |
Two_Tribes | maandag 19 januari 2004 @ 17:22 |
Carros,
En de foto's natuurlijk | |
Ruudje | dinsdag 27 januari 2004 @ 16:12 |
Geen enkel nederlands blad eigenlijk. Duitse bladen zijn echt van betere kwaliteit. OKe beetje door de vingers kijken als het om de kwaliteit van auto's van eigen bodem gaat maar dat is bij engelse bladen ook zo. vergelijk maar eens de nederlands auto programma's en topgear. topgear is het enige programma dat niet altijd even lief over een auto's praat. was laatst naar dat programma aan het kijken waar die verschrikkelijke allard kalf aan mee doet. En daar durven ze een Fiat punto 1.2 een sportieve auto te noemen. en er was ook helemaal niets fout aan die Maybach. Nee geef mij maar topgear en terug komen op jou onderwerp, vergeet die nederlands autobladen maar direct. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 22:03 |
Autoweek is zeker de moeite waard, is vaak eerder met nieuws ook. leuke aantrekkelijke teksten. Voor tuning: GTI Tuning & Design heette het blad voorheen, nu is het Tuning en Design. errug leuk!! | |
smvs | dinsdag 27 januari 2004 @ 23:28 |
Autoweek maar dan eigenlijk alleen de 2e hands rubriek met klokje rond enzo. ze zijn wel altijd snel trouwens in de autoweek. Ik lees dingen vaak op dezelfde dag in de Telegraaf autopagina als ze ook in de Autoweek staan. Alleen onze leesmap is een week of 6 oud. Dat doen ze toch goed vind ik. | |
fosfonite | woensdag 28 januari 2004 @ 00:00 |
De Auto Motor Klassiek sla ik nooit over. Autovisie lees ik niet altijd (beetje te poenerig geschreven) maar koop wel sinds 1984 elk jaar trouw het Autovisie Jaarboek. Handig als naslagwerk om een overzicht te hebben van wat er in een bepaald jaar op de markt te verkrijgen was. Ik blijf het jaarboek kopen omdat voor een compleet overzicht per jaar bronnen op internet naar mijn smaak nog wat tekort schieten. |