quote:Eerlijk is eerlijk, ik vind de zang bij vlagen niks. Herfst en Nieuwegein bijvoorbeeld. Een mooi nummer, en mits door iemand anders gezongen (vrouw misschien?) wellicht nog beter. Spinvis moet het gewoon bij zijn Lou Reed / Karl Hyde achtige stemkwaliteiten houden, en het echte zingen aan iemand anders overlaten.
Op maandag 19 januari 2004 16:15 schreef Jarno het volgende:[..]
Nee, zeker niet. Maar dat het slechte stukjes muziek zijn? Mwoch, volgens mij zijn er maar weinig stukken Nederlandstalig te vinden die zo bewerkelijk zijn als de Spinvis composities. Live is het jazz all over, de man is retemuzikaal (heeft zichzelf even vibrafoonschrift aangeleerd voor de live concerten), etc. En hoe de nummers ook gewijzigd en gemangeld worden, het blijft staan en herkenbaar.
Ik denk (nee, ik weet het zeker) dat Spinvis 1 van de meest muzikale Nederlandse acts is. Plus dat een keer wat anders als alle Blofs/Borsatos/Volumias ook wel aardig is, toch?
quote:Ieder zijn eigen mening. Toch jammer dat de meesten hier hun 'geloof' zo krampachtig proberen op te dringen aan diegenen die het 3x niks vinden (daar hoor ikzelf niet bij trouwens, ik plaats alleen opmerkingen bij de zang.) en wanneer dit niet lukt, hen uitmaken voor a-musicaal etc. Beetje sneu.
Op maandag 19 januari 2004 16:19 schreef Jarno het volgende:
Bob Dylan zingt ook zo vals als een hoer, maar verkoopt nog steeds platen. Neil Young idem dito. Het stoort mij niet, iig.
quote:Ik frituur nog liever m'n eigen ballen, IR. Maar toch bedankt.
Op maandag 19 januari 2004 16:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vanavond spinvis bij fokradio.Ga jij ook luisteren, Jarno?
* LostFormat zet Godspeed you black Emperor! op.
quote:
Op zondag 15 februari 2004 15:05 schreef LostFormat het volgende:
Oe, goed idee.* LostFormat zet Godspeed you black Emperor! op.
. Het laatste wonder.
.
Of oe, die xylofoon in de Nieuwegein aan zee versie van Bagagedrager. .
Denk deze er nog even bij: ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
en natuurlijk
.
Hoe kan je dit nou NIET mooi vinden? Barbaren.
Wat een understatement.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:42 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het persoonlijk niks.
zo kan je het ook zeggen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een understatement.
Dit is echt intens kut,.
Bijna is helemaal niet.quote:Op maandag 19 januari 2004 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
"Bijna" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |