Zijn er mensen hier die wel hebben gegokt door de banners> Of die hebben gegokt op deze sites?
Edit: Ik ben trouwens geen gokker.. ik heb een keer 5 gulden in een gokkast gestopt en er 85 uitgehaald. Toen ben ik gestopt omdat ik dus op 'winst' sta op de gok industrie..
[Dit bericht is gewijzigd door BloodRayne op 19-01-2004 11:21]
heb wel iets van 2 jaar lang de helft van mn salaris aan gokken uitgegeven, online en in t echt, maar ik heb besloten dat ik daar ook een boel andere leuke dingen mee kan doen
quote:'Significant' betekent op mijn verouderde computer een vertraging van een minuut of twee.
Op maandag 19 januari 2004 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die banners betekenen een significante vertraging van mijn Fok!, zeker in combinatie met een reply invoeren. Net als die belachelijke VIP-banner waar je steevast begint te typen als je een reply wilt opstellen.
quote:Maar daar hoor je niemand over! "Hun" doen er niks aan.
Op maandag 19 januari 2004 11:59 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
'Significant' betekent op mijn verouderde computer een vertraging van een minuut of twee.
quote:Er zijn een hoop popup en ad blokkers beschikbaar. Begin met de google toolbar en zoek vandaar verder. Bijvoorbeeld op www.download.com of www.tucows.nl zoeken op 'ad'- of 'popup' blockers.
Op maandag 19 januari 2004 11:59 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
'Significant' betekent op mijn verouderde computer een vertraging van een minuut of twee.
Alleen is het wel zo netjes t.o.v. fok om zo nu en dan op een bannertje te klikken. Het kost geen moeite en houdt Fok in de lucht.
quote:Wordt jij ook zo aggressief van dat 'Ik ben tegen zinloos geweld' bannertje?
Op maandag 19 januari 2004 12:17 schreef SEMTEX het volgende:
J..j..JA! Ik zit hier met trillende vingers te snuiven van genot. Ga zo maar mijn therapeut bellen, anders ben ik genoodzaakt zo naar de dichtstbijzijnde snackbar te hollen om er een verzameling euro's in te gooien! Oh wat doen ze met me?
gelukkig zijn er dit soort topics, zodat ik er nog even aan herinnerd word dat ik er zo nou-en-dan toch even op moet klikken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |