Een vriendin van me is binnenkort jarig en ik zat te broeden op een goed kado. En dan geen waardeloze rommel of geld
Nu kwam ik bij een boek wat dezelfde naam heeft als zij. (van neil gaiman). Ik ken haar niet goed, maar ik maak me er wel druk over omdat ze toch wel erg belangrijk voor me is (nee, alleen vriendschappelijk)
Probleem is
ik weet niet of ze van lezen houd
het boek is engels
is een boek uberhaubt leuk en is zoiets origineel?
En nee, dat had ik niet zelf kunnen bedenken, anders stel ik die vraag niet
quote:Ik, sterker nog, AC/DC heb een keer een liedje over mij gezongen!
Op maandag 19 januari 2004 10:10 schreef eleutheria het volgende:
Ik bedoel; wie heeft er nou een boek met haar naam in de kast staan?
quote:En wij wel?
Probleem is
ik weet niet of ze van lezen houd
quote:Als je met haar praat, of een film kijkt ofzo. Dan merk je meestal wel aan iemand of diegene een vreemde taal kent. Mijn zusje en mijn vriendin zou ik dat goed kunnen geven. De meeste vrienden en mijn ouders niet... Dit kun je zelf redelijk goed bepalen lijkt mij.
het boek is engels
quote:Het is niet zo dat je dit zelf hebt uitgevonden om iemand een boek te geven, maar stukken origineler dan bijvoorbeeld parfum ofzo.
is een boek uberhaubt leuk en is zoiets origineel?
Conclusie, peil haar gewoon een beetje, vraag of ze weleens leest en ofdat ze nog een goed boek voor jou weet. Weet je ook meteen wat ze leuk vind om te lezen. Succes ermee!
(Heb zelf weleens een kinderboek aan een meisje gegeven, stonden allemaal dingen in in de trant van: "Ik vind jou leuk" "Ik vind jou lief" min of meer voor kindjes die net beginnen met lezen, dat werd heel erg op prijs gesteld kan ik je zeggen)
quote:Zat net het "waardeloze kado"-topic door te lezen. Een boek is wel origineel kwam ik tot de ontdekking
Op maandag 19 januari 2004 10:13 schreef dennetje het volgende:Het is niet zo dat je dit zelf hebt uitgevonden om iemand een boek te geven, maar stukken origineler dan bijvoorbeeld parfum ofzo.
Het is bedoeld als kinderboek, maar is eigenlijk voor iedereen staat er
(ze wordt trouwens 18)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |