abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16809964
quote:
Op maandag 2 februari 2004 11:07 schreef Tan het volgende:

[..]

De jongste vond juist de oliedruppels beter weg te happen, die anijszooi geeft een behoorlijk bittere nasmaak.

Gelukkig kun je die prut na de eerste maanden door de fruithapjes heengooien en proeven ze het niet meer

Net zoals vandaag door de afgekolfde BV; dat heeft ze niet eens in de gaten
Dus we zouden die oliebasis kunnen proberen? Is die smaakloos?

Het is trouwens wel een leuk gezicht: ze pruttelt dan net zolang totdat het weer uit haar mondje is of totdat ze het heeft doorgeslikt. Meestal hangt mama haar gelijk aan de tiet, dus moet ze wel slikken

edit: ps: dit is een fototopic, dus maar gauw stoppen met slowchat

pi_16811126
En dan nu een topic voor de lelijkste moeders en de lelijkste vaders!
Hoorde hier al mensen zeggen "anders heb ik nog wel erge foto's"

Dan zal ik wel bekend maken welke moeder of vader er wint en het lelijkste is

pi_16811203
Kleintje, open dat topic maar; zoals je weet moet de topic starter het goede voorbeeld geven
Er zal vast wel wat meer foto's op komen van 'lelijke' ouders die kun kind vast hebben of iets met hun kind doen (Ik zie al een foto voor me van een kind dat zijn/haar bord met eten zo tegen mama aan gooit )

* Bright zoekt alvast in zijn foto-archief

pi_16811226
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:31 schreef Bright het volgende:
oh ja - ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de 'lelijke foto's' hier worden veroorzaakt doordat papa en/of mama precies op het verkeerde (of juiste?) moment de foto maken
Niet mee eens
Sommige foto's zouden gewoon niet gemaakt en niet geplaatst moeten worden.
En sommige kinderen zijn ook gewoon niet mooi, ook al is het voor de ouders het mooiste kind.

Mijn eigen neefje was echt een lelijk ding om te zien. Dik, lelijk... het was in mijn ogen net een kind wat niet goed was.
Maar nu... hij is nu 16 en eerlijk is eerlijk... het is een lekker ding. Als ik jonger was en vrijgezel.... *kwijl*

pi_16811249
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:08 schreef Bright het volgende:
Kleintje, open dat topic maar; zoals je weet moet de topic starter het goede voorbeeld geven
Er zal vast wel wat meer foto's op komen van 'lelijke' ouders die kun kind vast hebben of iets met hun kind doen (Ik zie al een foto voor me van een kind dat zijn/haar bord met eten zo tegen mama aan gooit )

* Bright zoekt alvast in zijn foto-archief

Wil graag mee doen, maar zoals je weet ben ik geen vader en ook geen moeder. Dus ik mag niet meedoen. Ik hoor dus gewoon bij de jury.

Ik verdenk jou ervan dat je hele afschuwelijke foto's van jezelf hebt.... dus open het topic zelf maar

† In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 12:11:38 #256
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16811287
quote:
Op maandag 2 februari 2004 12:05 schreef Kleintje het volgende:

Dan zal ik wel bekend maken welke moeder of vader er wint en het lelijkste is

kijk maar hier Kleintje Vandaag is mijn ooglidcorrectie ! dat win ik meteen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo