MAMMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Agossie! Was het té koud?
Op donderdag 29 januari 2004 17:11 schreef Jonnetje het volgende:
Nou ja, hier nog maar een keer... (zie ook "eerste sneeuw!")MAMMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:36 schreef LoveHenk het volgende:
ijsje + snot = onvergeetelijke ervaring
quote:op pagina negen. dat kind dat het ijsje eet.
Op donderdag 29 januari 2004 17:40 schreef Elvi het volgende:[..]
FOTOOOOOS!
quote:euh ik zie geen kind met ijsje
Op donderdag 29 januari 2004 17:46 schreef LoveHenk het volgende:[..]
op pagina negen. dat kind dat het ijsje eet.
quote:Da's geen snot, maar restje avondeten
Op donderdag 29 januari 2004 18:16 schreef LoveHenk het volgende:
pagina 1. excusesz. ale hier is ie
is mijn kind, vandaar dat ik dat met zekerheid kan zeggen
quote:En dat is nog goed gekomen?
Op donderdag 29 januari 2004 18:38 schreef LoveHenk het volgende:
oh ja, met de neus eten deed ik ook altijd toen ik klein was
Jessai is nogal prettig gestoord, dus ik vrees dat het met hem niet meer goed komt ![]()
quote:Herman Finkers
Op woensdag 28 januari 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dan zeg je dat het lieve kinderen zijn
Ik heb geprobeerd een 'lelijke' foto te maken van Elise, maar dat valt nog niet mee: wanneer ze haar vitamines op een lepeltje krijgt trekt ze een heel vies gezicht, maar dat werd alleen maar een heel komische foto, niet echt lelijk
('k zal de foto hier maar binnenkort plaatsen)
oh ja - ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de 'lelijke foto's' hier worden veroorzaakt doordat papa en/of mama precies op het verkeerde (of juiste?) moment de foto maken ![]()
Dus hier een foto toen Elise 1 dag oud was (een foto in een serie om een mooie foto voor het geboortekaartje te maken); ook deze is gewoon op het verkeerde moment genomen. Dit is tot nu toe echt de lelijkste van een oh zo lief meisje en zelfs deze is wel schattig...
quote:Ik gooi (gelukkig) nooit een foto weg, al is die zwart, dan nog wordt'ie bewaard (maar wel in een mapje 'slecht', samen met de wazige, de bewogen en de lelijke foto's) Dus de keuze zou toch ruim moeten zijn
Op vrijdag 30 januari 2004 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Hihi Bright, ja die is niet echt op zijn voordeligst, zeg maar. Ik had van Christan ook niet echt veel 'verkeerde' foto's, maar ik heb er ook een hoop meteen al weggegooid, dat krijg je met een digitale camera.
quote:precies, klopt wel. Maar Elise heeft best wel bolle wangetjes. Als je dan met een camera zo ongeveer een macro-opname probeert van een te lage hoogte (Is dat correct Nederlands?), dan zijn die wangetjes nog eens extra opvallend. Samen met inderdaad een nog niet uitgedeukt koppie geeft dat een vreemd beeld
Op vrijdag 30 januari 2004 12:56 schreef Tan het volgende:
Aah echt lelijk is die foto niet, gewoon euh.. erg pasgeboren zeg maar. Mijn kinderen moesten eerst ook nog een beetje uitdeuken
Super-topic gewoon maakt tenminste bij mij altijd wel een dikke
op mijn gezicht
'Gatver, komen ze weer met dat vieze spul'
'Ik doe mijn ogen lekker niet open, dan kunnen ze dat lepeltje ook niet in mijn mond krijgen - lekker puh!'
quote:Bright, gebruiken jullie vitamine D op oliebasis (JAK!!!) of aquosium( zit een ietwat lekkerder anijssmaakje aan) vinden mijn jongens errug lekker
Op maandag 2 februari 2004 09:27 schreef Bright het volgende:
Ja, weer een 'moeders mooiste' foto gemaakt; we wisten al dat Elise die vitamine D vreselijk vindt, maar ja ... ze moet het toch slikken, dus dan maar met een lepeltje en zeggen dat het zo lekker is... Nou, daar trapte ze dus maar een paar dagen in. Deze foto is genomen op 1 van die laatste dagen. Inmiddels trapt ze er echt niet meer in'Gatver, komen ze weer met dat vieze spul'
[afbeelding]
'Ik doe mijn ogen lekker niet open, dan kunnen ze dat lepeltje ook niet in mijn mond krijgen - lekker puh!'
quote:De jongste vond juist de oliedruppels beter weg te happen, die anijszooi geeft een behoorlijk bittere nasmaak.
Op maandag 2 februari 2004 10:47 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Bright, gebruiken jullie vitamine D op oliebasis (JAK!!!) of aquosium( zit een ietwat lekkerder anijssmaakje aan) vinden mijn jongens errug lekker
Gelukkig kun je die prut na de eerste maanden door de fruithapjes heengooien en proeven ze het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |