abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16687920
hahaa
pi_16688959
Whahaha! Gewéldige foto's hier! Ze zijn trouwens niet lelijk maar gewoon érg grappig hahaha!
pi_16690392
Nou ja, hier nog maar een keer... (zie ook "eerste sneeuw!")

MAMMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

W ~ H ~ T
pi_16691027
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:11 schreef Jonnetje het volgende:
Nou ja, hier nog maar een keer... (zie ook "eerste sneeuw!")

MAMMAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]

Agossie! Was het té koud?
Beetje offtopic: Ik heb stage gelopen op een kinderdagverblijf en ik moest van die kinderen sneeuwballen maken. Alleen sommige hadden niet door dat je ze ook kan loslaten als het te koud word
pi_16691128
ijsje + snot = onvergeetelijke ervaring
pi_16691256
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:36 schreef LoveHenk het volgende:
ijsje + snot = onvergeetelijke ervaring
FOTOOOOOS!
pi_16691447
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

FOTOOOOOS!

op pagina negen. dat kind dat het ijsje eet.
pi_16691789
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 17:46 schreef LoveHenk het volgende:

[..]

op pagina negen. dat kind dat het ijsje eet.

euh ik zie geen kind met ijsje
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_16692398
pagina 1. excusesz. ale hier is ie

donderdag 29 januari 2004 @ 18:25:07 #235
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16692661
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:16 schreef LoveHenk het volgende:
pagina 1. excusesz. ale hier is ie

[afbeelding]

Da's geen snot, maar restje avondeten ... ja in zijn neus ja

is mijn kind, vandaar dat ik dat met zekerheid kan zeggen

pi_16693061
oh ja, met de neus eten deed ik ook altijd toen ik klein was
  vrijdag 30 januari 2004 @ 09:27:40 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16708256
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:38 schreef LoveHenk het volgende:
oh ja, met de neus eten deed ik ook altijd toen ik klein was
En dat is nog goed gekomen?

Jessai is nogal prettig gestoord, dus ik vrees dat het met hem niet meer goed komt

pi_16712225
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:56 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan zeg je dat het lieve kinderen zijn

Herman Finkers

Ik heb geprobeerd een 'lelijke' foto te maken van Elise, maar dat valt nog niet mee: wanneer ze haar vitamines op een lepeltje krijgt trekt ze een heel vies gezicht, maar dat werd alleen maar een heel komische foto, niet echt lelijk ('k zal de foto hier maar binnenkort plaatsen)

oh ja - ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat de 'lelijke foto's' hier worden veroorzaakt doordat papa en/of mama precies op het verkeerde (of juiste?) moment de foto maken

Dus hier een foto toen Elise 1 dag oud was (een foto in een serie om een mooie foto voor het geboortekaartje te maken); ook deze is gewoon op het verkeerde moment genomen. Dit is tot nu toe echt de lelijkste van een oh zo lief meisje en zelfs deze is wel schattig...

Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 12:51:58 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16712722
Hihi Bright, ja die is niet echt op zijn voordeligst, zeg maar. Ik had van Christan ook niet echt veel 'verkeerde' foto's, maar ik heb er ook een hoop meteen al weggegooid, dat krijg je met een digitale camera.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 12:56:49 #240
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16712835
Aah echt lelijk is die foto niet, gewoon euh.. erg pasgeboren zeg maar. Mijn kinderen moesten eerst ook nog een beetje uitdeuken
pi_16713099
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Hihi Bright, ja die is niet echt op zijn voordeligst, zeg maar. Ik had van Christan ook niet echt veel 'verkeerde' foto's, maar ik heb er ook een hoop meteen al weggegooid, dat krijg je met een digitale camera.
Ik gooi (gelukkig) nooit een foto weg, al is die zwart, dan nog wordt'ie bewaard (maar wel in een mapje 'slecht', samen met de wazige, de bewogen en de lelijke foto's) Dus de keuze zou toch ruim moeten zijn
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:56 schreef Tan het volgende:
Aah echt lelijk is die foto niet, gewoon euh.. erg pasgeboren zeg maar. Mijn kinderen moesten eerst ook nog een beetje uitdeuken
precies, klopt wel. Maar Elise heeft best wel bolle wangetjes. Als je dan met een camera zo ongeveer een macro-opname probeert van een te lage hoogte (Is dat correct Nederlands?), dan zijn die wangetjes nog eens extra opvallend. Samen met inderdaad een nog niet uitgedeukt koppie geeft dat een vreemd beeld
edit: en de foto is ook nog eens vaag niks voor mij (als amateur-amateur-fotograaf)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 januari 2004 @ 14:24:33 #242
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16715256
Ja, het perspectief is wat ongunstig gekozen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 30 januari 2004 @ 21:30:23 #243
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_16725935
oh wat een topic echt leuk..ben blij dat we weer internet hebben ben er gewoon helemaal uit nu maar die chiara ik heb echt dubbel gelegen
helaas weet ik nog niet hoe ik het moet doen met de foto's om ze te uploaden naar de nieuwe internetprovider maar het komt goed heb ook goed mislukte foto's van kyllian
pi_16727084
Jep, ik heb er weer een!!

Weer op het perfecte moment genomen (NOT!)
(rot flitser!)

W ~ H ~ T
  vrijdag 30 januari 2004 @ 22:35:23 #245
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_16727430
Zou haast gaan denken dat jullie het der expres om doen

Super-topic gewoon maakt tenminste bij mij altijd wel een dikke op mijn gezicht

pi_16764189
Gisteren, k'heb me rotgelachen

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_16808047
Ja, weer een 'moeders mooiste' foto gemaakt; we wisten al dat Elise die vitamine D vreselijk vindt, maar ja ... ze moet het toch slikken, dus dan maar met een lepeltje en zeggen dat het zo lekker is... Nou, daar trapte ze dus maar een paar dagen in. Deze foto is genomen op 1 van die laatste dagen. Inmiddels trapt ze er echt niet meer in

'Gatver, komen ze weer met dat vieze spul'

'Ik doe mijn ogen lekker niet open, dan kunnen ze dat lepeltje ook niet in mijn mond krijgen - lekker puh!'

maandag 2 februari 2004 @ 10:47:08 #248
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16809197
quote:
Op maandag 2 februari 2004 09:27 schreef Bright het volgende:
Ja, weer een 'moeders mooiste' foto gemaakt; we wisten al dat Elise die vitamine D vreselijk vindt, maar ja ... ze moet het toch slikken, dus dan maar met een lepeltje en zeggen dat het zo lekker is... Nou, daar trapte ze dus maar een paar dagen in. Deze foto is genomen op 1 van die laatste dagen. Inmiddels trapt ze er echt niet meer in

'Gatver, komen ze weer met dat vieze spul'
[afbeelding]
'Ik doe mijn ogen lekker niet open, dan kunnen ze dat lepeltje ook niet in mijn mond krijgen - lekker puh!'

Bright, gebruiken jullie vitamine D op oliebasis (JAK!!!) of aquosium( zit een ietwat lekkerder anijssmaakje aan) vinden mijn jongens errug lekker
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_16809415
Loena-tik-: Nooit op gelet, maar het ruikt naar anijs...
Er staat: Vitamine d3, opgelost in water met een lichte anijssmaak.
Maar Elise vindt alles vies wat niet naar moedermelk smaakt
terwijl ze toch wel aandacht heeft voor wat wij eten, dus dat begint wel te komen...
  maandag 2 februari 2004 @ 11:07:36 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16809580
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:47 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Bright, gebruiken jullie vitamine D op oliebasis (JAK!!!) of aquosium( zit een ietwat lekkerder anijssmaakje aan) vinden mijn jongens errug lekker

De jongste vond juist de oliedruppels beter weg te happen, die anijszooi geeft een behoorlijk bittere nasmaak.

Gelukkig kun je die prut na de eerste maanden door de fruithapjes heengooien en proeven ze het niet meer

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')