abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16384879
Hey mensen,

Eindelijk is het dan zover dat de garage omgebouwd is tot mijn nieuwe onderkomen!!!! Alleen de verwarming moet er nog in en dan kan ik aan de slag!

Het is de bedoeling dat ik er kan werken maar ook lekker relaxen/slapen. Tis niet zo groot dus ik maak een slaapbank. Hoe of wat weet ik nog niet precies.

Ik ben van plan het in de volgende style te gaan doen:
http://www.submove.nl/online/room_style.jpg

Ik wil nog wat meer ideetjes opdoen...kan alleen nergens een fatsoenlijke site vinden met goede foto's om eens wat te kunnen bekijken...dus vandaar mijn oproep aan jullie! Misschien zijn er hier ook mensen die wat ideeën kunnen geven over het kleur gebruik. Die groene kleur wil ik er zker in. Maar in combo met dat witte komt het redelijk koud over....

.*
  maandag 19 januari 2004 @ 01:12:06 #2
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16385090
en wat exact is daar industrieel aan?

Verder zou ik aardekleuren gebruiken, dus roestbruin, donker staal en rood en geeltinten

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 januari 2004 @ 03:34:20 #3
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_16386423
Ik zou alle betonnen muren zo houden zoals ze zijn (mits er isolatie is!!!) en vervolgens, net zoals de foto, de muren lekker vel houden. Rood, groen, blauw: dat hangt van je smaak af.

Houd het rustig, met weinig frutsels, maar strakke kasten en planken.

Succes!!

pi_16400763
quote:
Op maandag 19 januari 2004 01:12 schreef Skull-splitter het volgende:
en wat exact is daar industrieel aan?

Verder zou ik aardekleuren gebruiken, dus roestbruin, donker staal en rood en geeltinten

Het industriele zit hier vooral in het plafond...de vloer ook wel. Het gaat me eigenlijk meer om het geheel...weet anders niet hoe ik het moet noemen.

De lichte aarde kleuren zouden ook kunnen...maar dan moet ik denk ik van mn idee afstappen zoals daar op die foto staat...Het voordeel van die aardekleuren...ze geven wel wat meer "warmte" denk ik

Maar heb je toevallig ergens wat afbeeldingen...want deze afbeelding had ik toevallig bij een architect gevonden...kan zo niet echt mooie dingen vinden op inet

.*
  maandag 19 januari 2004 @ 17:19:08 #5
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16400998
Bij veel bouwmarkten kan je traanplaat behang, vloerbedekking en oppervlaktestickers kopen.

Dat ziet er wel industrieel uit denk ik

Dit is traanplaat, btw:

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16402291
Haha...dat spul ken ik...maar dat is nou weer net wat ... TE .... het moet sfeervol zijn...maar ook strak. Tranenplaat is niet echt sfeervol
.*
pi_16409585
wat traanplaat accentjes kan wel heel stoer staan... moet je de rest niet overdrijven
pi_16410369
O sjit, die style is gaaf!
Komt ook in mijn kamer...
Misschien een leuk idee om 1 muur rood te doen,
en dan wat groene acenten, of andersom?
Van Jan Des Bauvrie hebben ze echt een hele mooie kleur rood en groen.
Dat is best wel vet bij elkaar, m'n hele kamer in spierwit,
1 muur rood, daar wordt het een beetje warm van, en er komt ergens nog wat groen..
pi_16411180
Mooie kamer op die foto!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_16411453
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooie kamer op die foto!
lol..das een kledingzaak
Maar spierwit kan icm rood!
.*
pi_16413933
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:28 schreef submove het volgende:

[..]

lol..das een kledingzaak
Maar spierwit kan icm rood!

Ja dat zeg ik

Die kleur rood&groen zijn wel leuk

pi_16414235
Hey! Die kleur groen zit ook op mijn muur!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_16424806
die winkel op dat plaatje ziet er erg mooi uit. Ik hoop dat je kamer ook zo mooi lukt.. als er resultaten zijn geboekt laat ze dan hier ff zien!
Don't trust anyone else!
Trust me!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 16:05:41 #14
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16430823
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:11 schreef submove het volgende:

[..]

Het industriele zit hier vooral in het plafond...de vloer ook wel. Het gaat me eigenlijk meer om het geheel...weet anders niet hoe ik het moet noemen.

De lichte aarde kleuren zouden ook kunnen...maar dan moet ik denk ik van mn idee afstappen zoals daar op die foto staat...Het voordeel van die aardekleuren...ze geven wel wat meer "warmte" denk ik

Maar heb je toevallig ergens wat afbeeldingen...want deze afbeelding had ik toevallig bij een architect gevonden...kan zo niet echt mooie dingen vinden op inet

Mjah, dat bedoel ik dus: das gewoon niet industrieel genoeg

Staal, roest, machine onderdelen, al dan niet geschilderd en denk zo maar door

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_16435885
een paar tips...

Die limoengroen-kleur kan best, maar wil je dat je kamer wat warmte uitstraalt kleed het dan aan met strakke donker-noten houten meubelen, knalrode of dieppurper spullen( denk aan strakke grote vazen van rood of purper gekleurd glas, kussens), zorg dat er veel aluminium/rvs kleurige ornamenten terugkomen in je interieur.. bijvoorbeeld een tafel met aluminium kleurige poten en aluminium kleurige pootjes onder je kast(en). de verlichting industrieel houden, dus spotje aan zo'n koord boven het plafond of van boven naar beneden ...
De vloer van linoleum of marmeleum... (je weet wel zo'n ziekenhuis vloer)

daar moet het toch wel mee lukken

pi_16515348
Kijk even op de volgende link. Die is van de Van Nelle Ontwerpfabriek.
Hier staat ook een foto, die zeer sprekend lijkt op hoe ik m'n loft heb ingericht. http://www.ontwerpfabriek.nl/index.asp?pageid=0853333af17c413c90fec6a81a28e193
Deze dus.

Wellicht kun je hier wat inspiratie op doen. Ook het blad Objekt kan je van dienst zijn.

vrijdag 23 januari 2004 @ 13:33:21 #17
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_16515437
Hmm.. zwarte wanden, metalen platen, veel buizenwerk.. metalen kast dingetjes enzo
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_16523185
Die foto van sjakiev is zker wel relaxed!!! Dat is nou precies wat ik bedoel. Niet echt overdreven industrieel...maar toch wel iets wat er van weg heeft! Zoiets ben ik al tijdje naar op zoek. Ga eens opzoek naar dat tijdschrijft wat je aanbeveelt!
.*
pi_16523756
houd er wel rekening mee dat industrieel = high tech = trendy = duur

heel veel mooie industriele dingen voor thuis zijn peperduur...

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_16523806
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:47 schreef mabit het volgende:
houd er wel rekening mee dat industrieel = high tech = trendy = duur

heel veel mooie industriele dingen voor thuis zijn peperduur...

Ach, beetje creativiteit kan geen kwaad.
Pas op BBC gezien, je koopt zo'n smerige betonnen steen en maakt er met een boor gaten in, en je hebt al een kandelaar.
pi_16523888
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:49 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ach, beetje creativiteit kan geen kwaad.
Pas op BBC gezien, je koopt zo'n smerige betonnen steen en maakt er met een boor gaten in, en je hebt al een kandelaar.

Ja maar ik zie op deze 2 plaatjes wel 2 stoelen staan die al gauw 500 - 1000 euro / stuk kosten bij een gemiddelde woonzaak
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_16523968
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:51 schreef mabit het volgende:

[..]

Ja maar ik zie op deze 2 plaatjes wel 2 stoelen staan die al gauw 500 - 1000 euro / stuk kosten bij een gemiddelde woonzaak

Ach, kringloop en Ikea afzoeken, het hoeft voor hem denk ik geen design te zijn.
pi_16523976
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 13:29 schreef SjaakieV het volgende:
Kijk even op de volgende link. Die is van de Van Nelle Ontwerpfabriek.
Hier staat ook een foto, die zeer sprekend lijkt op hoe ik m'n loft heb ingericht. http://www.ontwerpfabriek.nl/index.asp?pageid=0853333af17c413c90fec6a81a28e193
[afbeelding]Deze dus.

Wellicht kun je hier wat inspiratie op doen. Ook het blad Objekt kan je van dienst zijn.

Het bedrijf waar ik werk heeft daar de binnenwanden voor ontworpen. Hebben ze nog de aluminiumprijs voor gewonnen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_16524754
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 17:54 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ach, kringloop en Ikea afzoeken, het hoeft voor hem denk ik geen design te zijn.

Design zou niet mis zijn natuurlijk. maar ben zker tevreden met iets wat niet zo duur is maar wel net mooi
.*
pi_16524811
Voor de mensen die opzien tegen de eventuele hoge kosten van stoelen en tafels kunnen misschien even kijken bij Loods 5 in Zaandam. Daar heb je zulke meubels. Het enige is dat ze niet uit 2004 komen maar uit 2002 of 2003. Of er is een hele geringe beschadiging.

Ik heb er zelf nog nooit wat gekocht, dus ervaringen kan ik niet met je delen, maar ik hoor wel goede verhalen. Een andere tip. Kijk of er in de buurt grote ondernemingen zijn die gaan verhuizen. Zij dumpen vaak hun nog zeer mooie meubilair omdat het goedkoper is nieuw te kopen dan de hele mieterse boel te verhuizen. Een goede vriend van mij deed dat op een succesvolle manier.

Beste submove, zelf heb ik een abo op Objekt, maar voor zover ik weet is het blad verkrijgbaar bij AKO. Het is een dik blad ca. 2cm, met grote letters 'Objekt' op de cover.

Als je andere adressen wil waar ik m'n spullen heb gekocht moet je het maar vragen. Succes met je restyling.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')