abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16379866
Vanavond fietste ik terug naar huis en passeerde een tweetal naar mijn mening marokkaanse jongens van ong. 17jaar.
Als een kip zonder kop slingerend blokkeerden ze deels het fietspad maar ik wist er netjes om heen te fietsen.
Toen ik net in haalde zat 1 wat te schelden/schreeuwen naar me, ik weet niet meer wat maar het irriteerde mij. Ik had bijna de neiging langzamer te gaan fietsen of zelfs te gaan stoppen. Mijn idee was dan om af te wachten wat zo'n ventje nou wou doen.

Maar toen bedacht ik me, wat heb ik er nou aan ?
Ook al begin ik niet, het kan mij een strafblad opleveren want als ik begin te timmeren dan timmer ik er echt flink oplos en weet dan geen maat te vinden.
En ten tweede, het zijn vaak ventjes van het type lafaard, dus springen ze met z'n 2-en op je of nog liever trekken ze een mes of een ander wapen naar je en gebruiken dat ook.

Wat wil ik met dit topic ? Een aantal vragen en meningen horen op dit gebied.

- Heb jij wel eens zoiets meegemaakt ?
- Werd het ergens knokken of erger ?

En de laatste vraag, waarom zou zo'n jochie dat nou doen ? Is het om stoer te zijn, zich te bewijzen of puur verveling ?

Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_16379940
ik zou dat marokkaanse ff weghalen, dat gaat natuurlijk problemen veroorzaken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_16379951
herkenbaar

- Heb jij wel eens zoiets meegemaakt ? Wekelijks
- Werd het ergens knokken of erger ? Lukt me nog altijd om toch maar NIET te reageren.

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 18 januari 2004 @ 22:18:05 #4
81202 blublub
snob and a half
pi_16379953
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:15 schreef Sportguy het volgende:

En de laatste vraag, waarom zou zo'n jochie dat nou doen ? Is het om stoer te zijn, zich te bewijzen of puur verveling ?

verveling en machtspelletjes, ook altijd leuk
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_16379984
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
Mogen we het beestje niet meer bij de naam noemen? Bij mij zijn het ook altijd namelijk onze Marokaanse vrinden.
pi_16379985
Meerdere keren meegemaakt, maar knokken is er nog nooit van gekomen. Ook vanwege het feit dat je er toch niets aan hebt.

En jah het waren allemaal allochtonen, ookal mag ik dat natuurlijk weer niet vermelden

zondag 18 januari 2004 @ 22:18:51 #7
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_16379990
quote:
Heb je het wel eens meegemaakt?
Is de paus katholiek?
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  zondag 18 januari 2004 @ 22:19:41 #8
49704 F-racing
de blauwe kever
pi_16380020
ik zie nooit dat soort tuig, negeren is de beste oplossing
hoe ouder je bent, hoe jonger je denkt
masseur
pi_16380027
En irritante mannetjes hebben altijd een hele grote familie
pi_16380051
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:15 schreef Sportguy het volgende:
Vanavond fietste ik terug naar huis en passeerde een tweetal naar mijn mening marokkaanse jongens van ong. 17jaar.
Als een kip zonder kop slingerend blokkeerden ze deels het fietspad maar ik wist er netjes om heen te fietsen.
Toen ik net in haalde zat 1 wat te schelden/schreeuwen naar me, ik weet niet meer wat maar het irriteerde mij. Ik had bijna de neiging langzamer te gaan fietsen of zelfs te gaan stoppen. Mijn idee was dan om af te wachten wat zo'n ventje nou wou doen.

Maar toen bedacht ik me, wat heb ik er nou aan ?
Ook al begin ik niet, het kan mij een strafblad opleveren want als ik begin te timmeren dan timmer ik er echt flink oplos en weet dan geen maat te vinden.
En ten tweede, het zijn vaak ventjes van het type lafaard, dus springen ze met z'n 2-en op je of nog liever trekken ze een mes of een ander wapen naar je en gebruiken dat ook.

Wat wil ik met dit topic ? Een aantal vragen en meningen horen op dit gebied.

- Heb jij wel eens zoiets meegemaakt ?
- Werd het ergens knokken of erger ?

die "kut" marokkaanen die denken dat ze hier in Nederland heel wat te zeggen hebben en dus maar het recht hebben om iedereen uit te dagen....

totdat ze een verkeerde tegen komen ..... want dan komen ze opeens met 25 man opdraven omdat ze bang zijn om klappen te krijgen...

Maar dan moet je gewoon de grootste of de gene met de grootste bek pakken want dan doen ze niets meer!!

(jah 25 man jah...... ik heb ze voor me gehad)

pi_16380059
Het is heel normaal idd iemand op zijn bek te rossen als ie ff wat naar je roept.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_16380071
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:18 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Is de paus katholiek?

Ja okay

Tis misschien heel erg herkenbaar maar toch hoor ik graag ook iets van mensen die wel erop ingegaan zijn en vooral hoe dat afliep.

pi_16380103
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:18 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Mogen we het beestje niet meer bij de naam noemen? Bij mij zijn het ook altijd namelijk onze Marokaanse vrinden.

Ik woon op een plek met gemiddeld minder allochtonen, maar ik maak zoiets net zo goed mee met gewoon 'Nederlandse' jongeren hoor

Niet zo heel vaak gelukkig.

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
  zondag 18 januari 2004 @ 22:21:51 #14
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_16380110
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
dit slaat dus echt nergens op!!

Het was toch ook niet fout geweest als ze nederlands waren, en hij nederlandse gasten had gezegd??!

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_16380132
Als zulke jochies achter je fietsen moet je keihard remmen en precies op het moment dat ze je inhalen een snoeiharde side-kick verkopen zodat ze in de bosjes liggen.
pi_16380143
waarom mag je geen marokkaan zeggen......... moet je als NEDERLANDER je eigen onderwerpen aan mensen die hier in eerste instantie te gast zijn gekomen..... en nu de boel stierlijk lopen te verzieken...

Laten we het beestje gewoon bij de naam blijven noemen!!!!!

pi_16380148
Nou.. dit soort dingen maak ik wekelijks mee maar dan vooral in het cafe waar ik werk.
Aangezien er bij ons minder marrokaanse mensen woonen dan in het westen des lands zie ik het hier vooral met mensen van turkse afkomst.

Meestal gaan ze er dan ook gewoon uit als ze intimiderende dingen roepen/ meisjes lastig vallen (wat ook vaak gebeurd).

Het nadeel is dan dat die mensen ook nog niet begrijpen wat ze fout gedaan hebben en gaan dan hevig protesteren tegen de portier, met als gevolg dat ze er soms (helaas) hardhandig uitgewerkt worden.

Maar met dat soort mensen kan ik geen medelijden hebben, ze veroorzaken de problemen zelf.

zondag 18 januari 2004 @ 22:23:21 #18
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_16380163
Ik herken het ook

Gezeik met die...

Het helpt geen nut!
  zondag 18 januari 2004 @ 22:23:42 #19
79140 Koolraap
Brassica Napus
pi_16380171
Een schande natuurlijk en weer typisch gedrag voor Marrokanen. Als ik jou was zou ik schijt hebben aan een strafblad en ze gewoon eens goed in elkaar timmeren. Dat zal ze wel eens wat respect voor ons land op leren te brengen. Stelletje ondankbare zwijnen.
"Het lot is niet uitsluitend een beperking, het is ook een bevrijding."
pi_16380329
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:23 schreef Koolraap het volgende:
Een schande natuurlijk en weer typisch gedrag voor Marrokanen. Als ik jou was zou ik schijt hebben aan een strafblad en ze gewoon eens goed in elkaar timmeren. Dat zal ze wel eens wat respect voor ons land op leren te brengen. Stelletje ondankbare zwijnen.
Inderdaad me handen jeukten maar ik hoop binnenkort afgestudeerd te zijn en een strafblad bij een sollicitatie is niet zo plesant zeg maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Sportguy op 18-01-2004 22:29]

pi_16380332
heb ik ook wel eens gehad..ze riepen me na.. ze fietsten een heel eind achter me.. ben gewoon even afgestapt en hebt gewacht tot ze voorbij fietsten.. ze deden niks!
  zondag 18 januari 2004 @ 22:30:35 #22
62338 Maxster4th
...Are You Kiddin' Me...
pi_16380428
Soms kom ik zulke mensen tegen maar ik reageer dan niet (ik heb ook vaak muziek op, dus ik doe net of ik ze niet hoor). Laat ze maar schelden, als ze gaan duwen/trekken of slaan dan is het wat anders, maar schelden: doet me weinig.
Soms zegt stilte meer dan 1000 woorden kunnen
pi_16380509
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:21 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Ik woon op een plek met gemiddeld minder allochtonen, maar ik maak zoiets net zo goed mee met gewoon 'Nederlandse' jongeren hoor

Niet zo heel vaak gelukkig.

Oke ik had BIJNA altijd moeten neerzetten dan. Maar voornamelijk oorspronkelijke Noord-Afrikanen... helaas, zeg ik. En daar zijn twee Marokaanse vrienden van mij het mee eens dus t'is geen zwart/witte opmerking maar oke TS wil weten hoe mensen zijn omgegaan, als ze er WEL op in zijn gegaan. Kheb het oooit 1 keer gedaan toen ze een koker tafeltennisballen hadden geript in de zomer (die dingen hebben namelijk geen pootjes), maar ja daar wat van gezegd. Dan discrimineer je gelijk, ben je een leugenaar en de dagen daarna zag het op ons (nee niks van ons, iedeeren mag er komen, maar we tafeltennisten daar al jaren) tafeltennisgrasveldje letterlijk zwart van de mensen

Nee geen confrontatie aangedaan, ik was 10/11/12 (zoiets) en was nog niet levensmoe.

pi_16380547
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:30 schreef Maxster4th het volgende:
Soms kom ik zulke mensen tegen maar ik reageer dan niet (ik heb ook vaak muziek op, dus ik doe net of ik ze niet hoor). Laat ze maar schelden, als ze gaan duwen/trekken of slaan dan is het wat anders, maar schelden: doet me weinig.
Ik ook laatste tijd, muziek op en als mijn batterijen toevallig op zijn stop ik die dingen ook in mijn oren ja
pi_16380563
Altijd wel wat met dat kut cheiteneuqersvolk. Altijd een grote bek en als het erop komt pakken ze je nooit alleen of zijn ze ineens je vriend. Ze moeten gewoon zwemles krijgen met een trottoirband aan de voetjes.

Ik heb dus wel over de lastige...niet over het volk an sich. Voordat er weer een geitenwollesokkevuller mij voor racist gaat zitten uitmaken.

Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16380606
Als je hier in Culemborg fietst gebeuren dat soort dingen constant. Vooral als vrouw zijnde heb je er last van. Ik fiets meestal met mn discman op, dus dan hoor je het gewoon niet .

Laatst liep ik in de stad met een vriendin van me en er kwamen wat jongens aan. Ze waren aan het overschoppen met een voetbal. Terwijl ze ons passeren, schopt een van die jongens de bal voor de voeten van die vriendin van me, gevolgd door dat wat gelach omdat ze zo snel niets terug kon doen en half dr nek brak over de bal. Als ie voor mijn voeten was gekomen had ik m naar de andere kant van de markt getrapt.. Irritante kleutertjes... .

zondag 18 januari 2004 @ 22:36:36 #27
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16380638
Heel goed dat je nix hebt gedaan!

Ik zorg zo veel mogelijk dat ik niet in de buurt van die gasten kom en mochten ze op me schelden doe ik alsof ik het niet hoor. Het heeft geen zin om met ze te willen vechten, want ze zijn altijd met meer en vaak bewapend.

Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_16380746
Tja, je mag het van mij best zeggen dat het om een allochtone jongen ging... maar het is alleen niet de bedoeling om hier een discussie daarover te gaan houden.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_16380883
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:36 schreef Chirma het volgende:
Heel goed dat je nix hebt gedaan!

Ik zorg zo veel mogelijk dat ik niet in de buurt van die gasten kom en mochten ze op me schelden doe ik alsof ik het niet hoor. Het heeft geen zin om met ze te willen vechten, want ze zijn altijd met meer en vaak bewapend.

Goed misschien maar aan andere kant tolereer je dus wel op zo'n manier dat (wan)gedrag van dat soort figuren of ze nou zwart, geel of groen danwel blauw zijn imho. moet je niet iemand uitdagen.

Want als ik wel uithaal dan ben ik de gebeten hond in het "rechtssysteem".
Daarom meestal ben ik dan wel zo slim om op de eerste klap te wachten om vervolgens zelf lekker erop te los te meppen, niet dat dat gaat helpen bij een aangifte.

[Dit bericht is gewijzigd door Sportguy op 18-01-2004 22:44]

pi_16380925
woon in gouda en daar is het altijd raak...idd degene met de grootste mond even flink aanpakken dan heb je van de rest weinig last meer...
en de volgende keer kijken ze naar je en zeggen gedag ...heb met andere nationaliteiten weinig problemen werk met diverse soorten mensen van hindu tot turk en van pool tot marokkie,,en jawel die laatste zijn altijd bezig lullen in het marokkaans hardop zodat iedereen er van kan meegenieten
ik zeg er dan heel duidelijk wat van ...wil graag weten of ze het over mij hebben
heb hier al diverse dingen meegemaakt en de enigste oplossing is heel lullig ze terug pakken op hun manier...ze pakken jou met 10 man pak ze dan stuk voor stuk met tien man terug...wedden dat je na verloop van tijd geen last meer van heb...maar dat mag niet in deze maatschappij want dan ben jij degene die de dader is en die gasten lachen zich rot...helaas. maar de volgende x even flink in de ankers even vragen of ze dat ook in marokko doen of dat ze dan direct een aantal slagen met de riem van de buurman krijgen...weet zeker dat ze je even vreemd aan staan te kijken
pi_16381015
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:44 schreef Rexon het volgende:
woon in gouda en daar is het altijd raak...idd degene met de grootste mond even flink aanpakken dan heb je van de rest weinig last meer...
en de volgende keer kijken ze naar je en zeggen gedag ...heb met andere nationaliteiten weinig problemen werk met diverse soorten mensen van hindu tot turk en van pool tot marokkie,,en jawel die laatste zijn altijd bezig lullen in het marokkaans hardop zodat iedereen er van kan meegenieten
ik zeg er dan heel duidelijk wat van ...wil graag weten of ze het over mij hebben
heb hier al diverse dingen meegemaakt en de enigste oplossing is heel lullig ze terug pakken op hun manier...ze pakken jou met 10 man pak ze dan stuk voor stuk met tien man terug...wedden dat je na verloop van tijd geen last meer van heb...maar dat mag niet in deze maatschappij want dan ben jij degene die de dader is en die gasten lachen zich rot...helaas. maar de volgende x even flink in de ankers even vragen of ze dat ook in marokko doen of dat ze dan direct een aantal slagen met de riem van de buurman krijgen...weet zeker dat ze je even vreemd aan staan te kijken
True maar het blijven pestventjes imho die vrijwel altijd zakmesjes bij zich hebben.
Denk niet dat ik alles zwart/wit zie hoor, ik ken gelukkig ook marokkanen die wel normaal functioneren en zeker niet iemand voor de lol gaan uitdagen of ruzie zoeken.
  zondag 18 januari 2004 @ 22:48:03 #32
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_16381037
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:43 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Goed misschien maar aan andere kant tolereer je dus wel op zo'n manier dat (wan)gedrag van dat soort figuren of ze nou zwart, geel of groen danwel blauw zijn imho. moet je niet iemand uitdagen.

Want als ik wel uithaal dan ben ik de gebeten hond in het "rechtssysteem".
Daarom meestal ben ik dan wel zo slim om op de eerste klap te wachten om vervolgens zelf lekker erop te los te meppen, niet dat dat gaat helpen bij een aangifte.

Het is de taak van de politie op dit tuig aan te pakken (wat helaas vaak niet lukt, maar ik zie nu sinds Pim Fortuyn hier in Rotterdam veel meer bewaking/politie lopen). Het heeft geen zin om die mensen in elkaar te rammen, want beter word je er iig nooit van (je krijgt niet meer XP en loot all werkt ook niet)
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
  zondag 18 januari 2004 @ 22:56:43 #33
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16381325
Verkapt krullenkopp... eh... Marokkanen bash-topic.
weg
pi_16381328
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:48 schreef Chirma het volgende:

[..]

Het is de taak van de politie op dit tuig aan te pakken (wat helaas vaak niet lukt, maar ik zie nu sinds Pim Fortuyn hier in Rotterdam veel meer bewaking/politie lopen). Het heeft geen zin om die mensen in elkaar te rammen, want beter word je er iig nooit van (je krijgt niet meer XP en loot all werkt ook niet)

Maar daar zit het probleem ook in, ze gaan tot de grens. Als er politie (toevallig) bijkomt dan hebben ze niks strafbaars gedaan.
En als het even kan kafferen ze de agent ook af en daarmee wordt de tolerantiegrens bij oa. agenten verhoogd.
  Milf zondag 18 januari 2004 @ 22:57:20 #35
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16381346
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:22 schreef BaZje het volgende:
waarom mag je geen marokkaan zeggen......... moet je als NEDERLANDER je eigen onderwerpen aan mensen die hier in eerste instantie te gast zijn gekomen..... en nu de boel stierlijk lopen te verzieken...

Laten we het beestje gewoon bij de naam blijven noemen!!!!!

quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:56 schreef Forumschorem het volgende:
Verkapt krullenkopp... eh... Marokkanen bash-topic.
daarom

dicht dus

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')