abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 januari 2004 @ 21:13:13 #1
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_16377613
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:56 schreef APK het volgende:

Op zaterdag 17 januari 2004 00:06 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Ondanks dat Michael Jackson zijn hele leven lang zijn best heeft gedaan om de wereld zijn beste muziek voor te schotelen, heeft hij slechts bij een handjevol gekke fans nog het respect dat hij daarvoor verdient.
Wie heeft niet op zijn muziek gedanst in de jaren 80? Wie heeft niet genoten van zijn prachtige dans-optredens? Zijn gezicht mag dan zijn verandert maar achter zijn ogen gaat nog steeds dezelfde persoon schuil.

Als je een neus zo'n mooi onderwerp vind, kijk dan eens verder dan die van jezelf.

Wat een gelul zeg.
Garry Glitter maakte ook muziek waar mensen van genoten, maar het blijft een pedofiel.

Ja, maar MJ is nog altijd onschuldig, weet je nog?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_16377739
  zondag 18 januari 2004 @ 21:17:10 #3
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_16377769
Om even de topictitel toe te lichten:

Media More Crazed than Fans

Watching the scene outside of the courthouse during Michael Jacksons arraignment, one would have been stunned at not only the fans but also at the behavior of the media. Jacksons vehicle pulled up with media surrounding him and pushed their way through throngs of fans to get closer to his SUV. For the past few weeks, weve all heard Jackson referred to as the former King of Pop, a has been, and a fallen star. These terms are laughable and even more so after the way the media behaved today. The incredible turnout of press membersone estimate set the number at 600is certainly not indicative of a has been or former-anything. Whens the last time youve seen 600 members of the media outside of the courtroom during the last court appearance of Leif Garret?

The media circus, as it has been labeled by the press, is also a rather ridiculous critique of the situation for a number of reasons. However, the two main points that stick out are: 1. A media circus cant exist without media, and 2. The media are always loathed to critique their own rabid behavior. There has yet to be one talking-head admitting that the medias conduct contributed to the atmosphere of todays events.

The public sat and watched commentators, pundits, paid legal analysts and tabloid journalists set a new level for the amount of utter and complete speculation in one days time. One CNN reporter went so far as to question why Jackson was wearing a white armband. I was almost waiting on one of the whiners to question whether or not the Nation of Islam made him wear it. No, it gets even more ridiculous than that!

In an effort to fill airtime, an MSNBC commentator kept referring to the arraignment as either weird, bizarre or strange, all while hanging on Jacksons every gesture. In fairness to him, maybe he just didnt realize the rabid stares and excited glances he threw to Jackson while giving the play-by-play of Jackson walking down the walkway into the courthouse.

And the topper: Jackson driving away from the courthouse with members of the media running in the middle of the street, pushing fans out of the way, and chasing after his SUV. At one point, reporters with cameras could be seen out-pacing many of Jacksons own fans in that car chase. The only way you could tell a fan from a member of the media were the cameras and microphones seemingly permenantly attached to their bodies. To compare some of their behavior to that of a crack-head looking for their next fix is not an overstatement.

No, they werent dressed up like Jackson, they didnt have homemade signs declaring their support, nor were they chanting Jacksons lyrics. But it was strange to see media hanging on Jacksons every gesture, gossiping about his clothes, having helicopters tail his vehicle from the courthouse to the Neverland, and waiting with bated breath wondering what he was going to do next.

pi_16377835
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  zondag 18 januari 2004 @ 21:24:06 #5
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_16378015
MJ OWNZZZZZZ

ONSCHULDIG LIJK MIJ

pi_16378038
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:24 schreef Radjesh het volgende:
MJ OWNZZZZZZ

ONSCHULDIG LIJK MIJ

Wat hierboven staat, maar dan zonder hoofdletters.
Dura lex sed Lex
pi_16378278
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:24 schreef Radjesh het volgende:
MJ OWNZZZZZZ

ONSCHULDIG LIJK MIJ

Er moeten dus kinderen zijn die verteld hebben dat MJ aan hun pielemuisje gezeten heeft ?

Anders was er sowieso geen zaak gekomen

In dat geval NIET onschuldig.

pi_16378690
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:32 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

Er moeten dus kinderen zijn die verteld hebben dat MJ aan hun pielemuisje gezeten heeft ?

Wat denk je van ouders die misbruik willen maken van het feit dat hun kinderen naar dat landgoed van MJ zijn geweest?

Maar het kan ook waar zijn natuurlijk. Je moet alleen niet denken dat de kinderen altijd gelijk hebben.
(amerikaanse) ouders doen gekke dingen voor geld, zelfs hun eigen kinderen tot dingen dwingen.

Dura lex sed Lex
  zondag 18 januari 2004 @ 21:44:25 #9
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_16378710
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:32 schreef Bauhaus het volgende:

[..]

Er is ook nog geen zaak.

Op 13 februari wordt bepaald wanneer de 'preliminary meeting' komt en daarin zal worden bekeken of er genoeg bewijs is om er een rechtszaak van te maken (met jury enzo)

In '93 is zo'n zaak er trouwens ook niet geweest. MJ heeft dan wel de civiele zaak afgekocht, maar daarna is er door de politie nog een miljoenen-onderzoek gedaan waarin meer dan 200 mensen (waaronder 30 kinderen) zijn verhoord, maar er is niet voldoende bewijs gevonden voor een rechtszaak.

pi_16384821
Herhaling Netwerk nu op Ned.1...
pi_16390949
quote:
JACKSON WATCH: Michael Jackson pleading innocent to child molestation charges in a Santa Maria, California, courtroom on Friday. The normally sleepy town was invaded by the world press and 250-300 of Jackson's fans. Parking spaces in front of the courthouse selling for $250 a day.

JACKSON ADD: Jackson's lawyer Mark Geragos announcing that attorney Benjamin Brafman is joining Jackson's legal team as co-counsel; Brafman is know for winning an acquittal for P. Diddy on bribery and weapons charges. "Michael and I agreed that expanding the team would best serve his interests as we work toward his acquittal on the false charges that have been leveled against him," Geragos said in a statement.

STAR GAZING: Psychic Uri Geller defending Jackson on Sunday, telling Israel's Army Radio that his popster pal denied allegations that he had sexually abused children after being hypnotized. "He answered me under deep hypnosis that he had never touched a child in a sexual way," Geller said. "He said--and here I'm using his exact words--'My relations with children are very beautiful.'"

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 19 januari 2004 @ 12:24:11 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16391318
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:18 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]

De media is absoluut gekker dan MJ, hij wordt naar mijn mening vals beschuldigd, terwijl hij door iedereen al schuldig is bevonden. Kan me niet voorstellen dat hij dit heeft gedaan. Hij is natuurlijk naïef om te denken dat in één bed slapen met kinderen juist is, maar dat maakt hem nog geen kindermisbruiker.

La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16391370
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:24 schreef BVO het volgende:

[..]

De media is absoluut gekker dan MJ, hij wordt naar mijn mening vals beschuldigd, terwijl hij door iedereen al schuldig is bevonden. Kan me niet voorstellen dat hij dit heeft gedaan. Hij is natuurlijk naïef om te denken dat in één bed slapen met kinderen juist is, maar dat maakt hem nog geen kindermisbruiker.

Dat jij je het niet kan voorstellen wil ook niet zeggen dat hij GEEN kindermisbruiker is. Je trekt net als de mensen die hem wel al veroordeeld hebben voorbarige conclusies. Ik wacht liever de zaak en de bewijslast af.

Feit blijft wel dat dit de tweede keer is dat MJ van een dergelijk feit is beschuldigd, hij is een van de weinige celebs bij wie een dergelijk feit meerdere malen omhoog komt. Als hij onschuldig is, zal hij dan toch zijn gedrag moeten veranderen: hij creeert zelf ook een duidelijk schijn die tegen hem werkt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 19 januari 2004 @ 12:32:47 #14
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16391499
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:26 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat jij je het niet kan voorstellen wil ook niet zeggen dat hij GEEN kindermisbruiker is. Je trekt net als de mensen die hem wel al veroordeeld hebben voorbarige conclusies. Ik wacht liever de zaak en de bewijslast af.

Feit blijft wel dat dit de tweede keer is dat MJ van een dergelijk feit is beschuldigd, hij is een van de weinige celebs bij wie een dergelijk feit meerdere malen omhoog komt. Als hij onschuldig is, zal hij dan toch zijn gedrag moeten veranderen: hij creeert zelf ook een duidelijk schijn die tegen hem werkt.

Ja dat is ook wel zo, ik kan het me idd niet voorstellen dat een dergelijk liefdevol persoon als MJ kinderen zou misbruiken.

Het is ook niet zo gek dat mensen bij wie de mogelijkheid zich voordoet proberen hier geld uit te halen, door het gedrag van MJ werkt ie dit ook absolut in de hand, maar dit gedrag komt gewoon voort uit de jeugd die hij gehad heeft.

pi_16392591
Michael Jackson

Ben er sinds een paar weken weer intensief naar aan het luisteren, en het klinkt gewoon nog steeds super (hoewel sommige nummers inmiddels een beetje gedateerd klinken naar mijn mening). Ga binnenkort ff z'n albums kopen - zag dat ze bij play.com een aanbieding hadden van 3 albums (special editions nogwel) voor 20 pond - da's zo'n 9 euro per stuk....

Tuurlijk, de persoon Michael Jackson is (volgens mij) niet helemaal 100% bij z'n hoofd - maar wat wil je, met zo'n hectische jeugd/leven. Hij heeft die kinderen echt niet misbruikt. Hij had IMO moeten stoppen na History - dan was ie een legende geweest/gebleven. Nu is ie toch steeds meer een has-been aan het worden, door het "floppen" van albums als Invincible & Number Ones...

Nee.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:19:53 #16
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16392811
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:12 schreef PimD het volgende:
Michael Jackson

Ben er sinds een paar weken weer intensief naar aan het luisteren, en het klinkt gewoon nog steeds super (hoewel sommige nummers inmiddels een beetje gedateerd klinken naar mijn mening). Ga binnenkort ff z'n albums kopen - zag dat ze bij play.com een aanbieding hadden van 3 albums (special editions nogwel) voor 20 pond - da's zo'n 9 euro per stuk....

Tuurlijk, de persoon Michael Jackson is (volgens mij) niet helemaal 100% bij z'n hoofd - maar wat wil je, met zo'n hectische jeugd/leven. Hij heeft die kinderen echt niet misbruikt. Hij had IMO moeten stoppen na History - dan was ie een legende geweest/gebleven. Nu is ie toch steeds meer een has-been aan het worden, door het "floppen" van albums als Invincible & Number Ones...

Helemaal mee eens. Al hadden we dan wel het nummer 'Is it scary' moeten missen en die vind ik eerlijk gezegd ook erg goed
  maandag 19 januari 2004 @ 13:49:53 #17
16389 Marinus
Paper! Snow! A ghost!!
pi_16393791
Ik weet het niet hoor. Maar waarom zegt iedereen dat Michael Jackson een 'has been' is? De verkoopaantallen van zijn albums zijn nog steeds gigantisch. Naar een concert van hem in 2001 keken 25 miljoen mensen in Amerika en als je vrijdag dan weer ziet wat voor media gekte hij nog steeds kan opwekken, dan is hij als performer en entertainer nog springlevend.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:53:56 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16393940
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:49 schreef Marinus het volgende:
Naar een concert van hem in 2001 keken 25 miljoen mensen in Amerika en als je vrijdag dan weer ziet wat voor media gekte hij nog steeds kan opwekken, dan is hij als performer en entertainer nog springlevend.
Denk dat die mediagekte van afgelopen weekend weinig tot niets van doen hadden met het al dan niet springlevend zijn van MJ als entertainer en performer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16393954
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:49 schreef Marinus het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar waarom zegt iedereen dat Michael Jackson een 'has been' is? De verkoopaantallen van zijn albums zijn nog steeds gigantisch. Naar een concert van hem in 2001 keken 25 miljoen mensen in Amerika en als je vrijdag dan weer ziet wat voor media gekte hij nog steeds kan opwekken, dan is hij als performer en entertainer nog springlevend.
Natuurlijk verkoopt ie nog superveel en zal dat waarschijnlijk nog wel jaren blijven toen - volgens mij heeft ie een van de grootste fanbases ter wereld, vergelijkbaar met The Beatles enzo. Maar als ik zie dat bijvoorbeeld het Number Ones album in Amerika niet hoger dan de top 50 komt (als ik me niet vergis) terwijl History enzo op 1 binnenkwamen.... Dan is het toch allemaal stukken minder dan in de dagen van Bad & Dangerous, om het over Thriller nog maar niet te hebben...

Daarnaast scoren zijn singles ook lang niet zo goed meer als eerst. Z'n laatste top 10 hit is volgens mij al 5+ jaar geleden (volgens mij was You Rock My World niet zo'n grote hit in NL) - Blood On The Dance Floor uit 1997 stond geloof ik op nummer 2? En als ie dan ook nog eens oude clips gaat recyclen (Smooth Criminal / You Rock My World) kun je toch wel zien dat zijn toptijd voorbij is naar mijn mening.

Nee.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:56:25 #20
16389 Marinus
Paper! Snow! A ghost!!
pi_16394013
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:54 schreef PimD het volgende:

[..]

Natuurlijk verkoopt ie nog superveel en zal dat waarschijnlijk nog wel jaren blijven toen - volgens mij heeft ie een van de grootste fanbases ter wereld, vergelijkbaar met The Beatles enzo. Maar als ik zie dat bijvoorbeeld het Number Ones album in Amerika niet hoger dan de top 50 komt (als ik me niet vergis) terwijl History enzo op 1 binnenkwamen.... Dan is het toch allemaal stukken minder dan in de dagen van Bad & Dangerous, om het over Thriller nog maar niet te hebben...

Daarnaast scoren zijn singles ook lang niet zo goed meer als eerst. Z'n laatste top 10 hit is volgens mij al 5+ jaar geleden (volgens mij was You Rock My World niet zo'n grote hit in NL) - Blood On The Dance Floor uit 1997 stond geloof ik op nummer 2?

Klopt, het is allemaal wel minder geworden. Blood on the Dance Floor is wel een nummer 1 hit geweest anders had ie ook niet op Number Ones gestaan. Overigens verkoopt Number Ones wel erg goed (wat minder in Amerika, maar in Europa wel erg goed).
  maandag 19 januari 2004 @ 14:00:45 #21
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16394163
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:56 schreef Marinus het volgende:

[..]

Klopt, het is allemaal wel minder geworden. Blood on the Dance Floor is wel een nummer 1 hit geweest anders had ie ook niet op Number Ones gestaan. Overigens verkoopt Number Ones wel erg goed (wat minder in Amerika, maar in Europa wel erg goed).

De albums verkopen idd nog wel erg goed, maar dat komt meer door de persoon MJ dan door zijn muziek. De muziek op 'Invincible' en de laatste plaat 'One more chance' is gewoon, zeker als je het vergelijkt met de muziek die hij vroeger maakte, niet al te goed.
MJ kan nu dus nog op zn reputatie terugvallen, maar als dit proces te lang gaat duren raakt ie die ook definitief kwijt en is er niks meer van hem over jammergenoeg .
  maandag 19 januari 2004 @ 14:01:31 #22
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16394188
antwoord op de vraag: de media
  maandag 19 januari 2004 @ 14:04:00 #23
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16394266
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:00 schreef BVO het volgende:

[..]

De albums verkopen idd nog wel erg goed, maar dat komt meer door de persoon MJ dan door zijn muziek. De muziek op 'Invincible' en de laatste plaat 'One more chance' is gewoon, zeker als je het vergelijkt met de muziek die hij vroeger maakte, niet al te goed.
MJ kan nu dus nog op zn reputatie terugvallen, maar als dit proces te lang gaat duren raakt ie die ook definitief kwijt en is er niks meer van hem over jammergenoeg .

blijkt hij onschuldig dan wil ik het nog wel eens zien.

Komt er heeeeeeeeel misschien dan nog een wereldtour (natuurlijk geen USA) + een cd. En dan heeft hij daarna misschien rust.

Alhoewel. Als je Michael Jackson heet. Zal je nooit rust kennen. Die man zal nog van van alles beschuldigd worden als hij al in het graf ligt. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind

maandag 19 januari 2004 @ 14:08:02 #24
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16394412
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:04 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

blijkt hij onschuldig dan wil ik het nog wel eens zien.

Komt er heeeeeeeeel misschien dan nog een wereldtour (natuurlijk geen USA) + een cd. En dan heeft hij daarna misschien rust.

Alhoewel. Als je Michael Jackson heet. Zal je nooit rust kennen. Die man zal nog van van alles beschuldigd worden als hij al in het graf ligt. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind

Ja, heb je wel gelijk in. Ik zal altijd in zn onschuld blijven geloven, maar een hoop mensen, ook al wint hij dit proces, nu eenmaal niet. Het is te hopen dat het zo snel mogelijk afgelopen is, hoe langer het duurt hoe meer mensen zich tegen hem zullen keren.
Ik hoop dat er na deze ellende een nieuw album van hem zal verschijnen en dat hij misschien nog een keer op tournee gaat, lijkt me geweldig hem een keer in het echt te zien
  maandag 19 januari 2004 @ 14:09:43 #25
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16394463
Die kans heb ik al gekregen en ook gegrepen

als klein ventje van 10 ofzo in de Arena maar nu als bijna volwassene zou ik het nog wel een keer willen .

Maarja er is natuurlijk ook nog een kans dat hij echt schuldig is. Alhoewel ik die kans erg klein acht.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')