Alleen het vroege opstaan zal ik nooit aan wennen. Half acht vind ik wel vroeg.
quote:Ik moet morgen dan niet vroeg opstaan, maar voor de rest heb ik precies hetzelfde..
Op zondag 18 januari 2004 20:09 schreef Georges het volgende:
en waarom?
Ik vind mijn werk niet echt super leuk, maar de collega's zijn wel ok.
Echt zin heb ik niet, maar tegenzin ook niet echt.Alleen het vroege opstaan zal ik nooit aan wennen. Half acht vind ik wel vroeg.
baan mag ook verwisseld worden met studie.
het vroeg opstaan en net voor het warm eten thuis komen vind ik niet zo leuk. en het savonds altijd als eerst weg moeten ( de rest kan altijd uitslapen)
quote:Half acht vroeg???????
Op zondag 18 januari 2004 20:09 schreef Georges het volgende:
en waarom?
Ik vind mijn werk niet echt super leuk, maar de collega's zijn wel ok.
Echt zin heb ik niet, maar tegenzin ook niet echt.Alleen het vroege opstaan zal ik nooit aan wennen. Half acht vind ik wel vroeg.
quote:Basisschool
Op zondag 18 januari 2004 20:18 schreef da_rippah het volgende:
Ik ben morgen lekker vrij, de rest van de school heeft PW-week, maar de 6e lekker niet
quote:
heb k hetzelfde met school.........maar uiteindelijk heb k nooit zin
maar kan nou niet echt zeggen dat ik weer sta te popelen om weer aan het werk te mogen...
Het is alleen altijd zo dat als ik twee weken niet gewerkt heb (tis bijbaantje voor 2-3 dagen per week), ik helemaal geen zin heb om te beginnen/naar collega's te luisteren etc.
Ik ben inmiddels erg druk met solliciteren. Helaas ligt het werk niet voor het oprapen.
quote:het beste
Op zondag 18 januari 2004 21:46 schreef Nijntjuh het volgende:
Nee, geen zin.
Ik baal gigantisch van mijn werk, zit echt de uren te tellen. Het enig waar het goed voor is om morgen te gaan werken is dat mijn man woensdag voor onderzoek naar het ziekenhuis moet, en ik dus wel wat afleiding kan gebruiken want ik ben doodsbang
quote:I konow what you mean!
Op zondag 18 januari 2004 23:56 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een stronthekel aan mijn werk (lees: baas)
Ik ga dus met tegenzin naar mijn werk en ik tel geen uren, maar seconden. Mijn tegenzin begint al op zondag als ik mijn bed uit kom. Dan denk ik "KUT, morgen weer werken"Ik ben inmiddels erg druk met solliciteren. Helaas ligt het werk niet voor het oprapen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |