abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16375574
K&M gingen op bezoek bij mevrouw Prins van Stivoro. Echter, ze was er niet...?

It's easy... Nederland - Duitsland: 3-1
  zondag 18 januari 2004 @ 20:25:16 #2
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_16376083
Ik vind um niet leuk.
Eerlijk gezegd.

.

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_16376193
Hij is ook niet leuk
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_16386469
Gelukkig, eindelijk normale mensen.
  maandag 19 januari 2004 @ 03:51:20 #5
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_16386479
ha.. ha
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
pi_16386488
Ga eens slapen

[Dit bericht is gewijzigd door Keromane69 op 19-01-2004 03:58]

maandag 19 januari 2004 @ 03:56:44 #7
77956 Jaweh
Just take it easy....I'm
pi_16386497

Kijk maar uit dat bakellende het niet ziet. Of juist wel kom je ook op het nieuws
Als er 1 schaap over de dam is, .....staat dat hek weer open....
--Do Not Follow Where The Path May Lead--
--Go Instead Where There Is No Path--
--And Leave A Trail--
pi_16386500
Stelletje zeikerds......

Humor is blijkbaar een ver van je bed show zo te zien?
Lamballen, zonder humor is je leven leeg, live it like you want.

pi_16386502
Kun je die trut van een prins niet aansteken in een volgende aflevering...als in een nachtmerrie ofzo?
Censuur is een extreme uiting van angst.
pi_16386515
Ach ja.

Mevrouw Prins rookte 2 pakjes per dag. Komt ze met een persbericht dat 934.254,25 rokers stoppen. Weblogsite Geenstijl.nl erboven op, die cijfers kloppen niet, mevrouw Prins wordt pissig. De ISP (reclamebureau) moet maar snel de website dumpen, anders gaat een opdracht niet door. Website verhuisd, geeft mevrouw Prins uiteindelijk toe dat 'de cijfers niet zo handig gekozen waren'. Grote-Duimen-Werk dus.

Daags erop, NOS journaal: 1,2 miljoen rokers willen stoppen!! Doktersjasje in beeld, zo'n type dat hondevoer aanprijst: 'ja, maar zonder hulpmiddelen lukt stoppen niet hoor!' Voice over, ander shotje: Nicorette Kauwgum (tm). En ik maar denken aan een paar maanden geleden, hoe uit een 'onderzoek' bleek dat meeroken vele duizenden doden kostte. Toevallig net uitgelekt toen een wetsvoorstel omtrent roken werd behandeld.

Stivoro, commerciële pharmaceutische lobbyclub die voor een dikke 45 miljoen Euro wordt gesubsidieerd uit belastinggeld, gerund door een chagrijnige ex-kettingrookster die beweert nu minder rimpels te hebben (stoppenmetroken.nu). Vandaar dat opa van 95 in het bejaardenhuis geen sigaartje meer mag proeven?

Etienne

[Dit bericht is gewijzigd door Keromane69 op 19-01-2004 04:22]

pi_16386526
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:10 schreef Keromane69 het volgende:
Ach ja.

Mevrouw Prins rookte 2 pakjes per dag. Komt ze met een persbericht dat 934.254,25 rokers stoppen. Weblogsite Retecool.com erboven op, die cijfers kloppen niet, mevrouw Prins wordt pissig. De ISP (reclamebureau) moet maar snel de website dumpen, anders gaat een opdracht niet door. Website verhuisd, geeft mevrouw Prins uiteindelijk toe dat 'de cijfers niet zo handig gekozen waren'. Grote-Duimen-Werk dus.

Daags erop, NOS journaal: 1,2 miljoen rokers willen stoppen!! Doktersjasje in beeld, zo'n type dat hondevoer aanprijst: 'ja, maar zonder hulpmiddelen lukt stoppen niet hoor!' Voice over, ander shotje: Nicorette Kauwgum (tm). En ik maar denken aan een paar maanden geleden, hoe uit een 'onderzoek' bleek dat meeroken vele duizenden doden kostte. Toevallig net uitgelekt toen een wetsvoorstel omtrent roken werd behandeld.

Stivoro, commerciële pharmaceutische lobbyclub die voor een dikke 45 miljoen Euro wordt gesubsidieerd uit belastinggeld, gerund door een chagrijnige ex-kettingrookster die beweert nu minder rimpels te hebben (stoppenmetroken.nu). Vandaar dat opa van 95 in het bejaardenhuis geen sigaartje meer mag proeven?

Etienne

Ik weet het...een belachelijke club die liegt om haar zelf bestaansrecht te geven. Want ja, 45 miljoen is lekker veel. Daar kun je verstandige dingen mee doen. Zoals een auto in Parijs Dakar sponsoren. Want daar hebben niet rokers wat aan. Een auto die als een gek door arm afrika scheurt.Nee, dat geeft je wel recht om censuur d.m.v. chantage af te dwingen.

Het was trouwens geenstijl die het hele gebeuren aanzwengelde.

pi_16386544
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:19 schreef Dr.Stupid het volgende:
Het was trouwens geenstijl die het hele gebeuren aanzwengelde.
Je hebt helemaal gelijk, direct aangepast. Ik kwam op die site via retecool.com dus vandaar. Is nog een leuke Fotofuck-Friday aan gewijd.

Tja, mevrouw Prins was gebeld door onverlaten die nare dingen zeiden. De website zat achter die telefoontjes, zei ze. Helaas voor mevrouw Prins blijkt haar telefoonnummer in ANP persberichten te zitten. Bij het ANP begrijpen ze kennelijk niet wat 'niet voor publicatie' nu eigenlijk betekent, dus weet half Nederland haar telefoonnummer.

pi_16386585
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:25 schreef Keromane69 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, direct aangepast. Ik kwam op die site via retecool.com dus vandaar. Is nog een leuke Fotofuck-Friday aan gewijd.

Tja, mevrouw Prins was gebeld door onverlaten die nare dingen zeiden. De website zat achter die telefoontjes, zei ze. Helaas voor mevrouw Prins blijkt haar telefoonnummer in ANP persberichten te zitten. Bij het ANP begrijpen ze kennelijk niet wat 'niet voor publicatie' nu eigenlijk betekent, dus weet half Nederland haar telefoonnummer.

Die ANP ziet het internet blijkbaar als een prive archief....niet echt van de slimme dus. Maar mevrouw kon tenminste lekker in paniek allerlei laster spuien. Want stel je voor dat je subsidie afgepakt wordt.
pi_16387287
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:25 schreef portier het volgende:
Ik vind um niet leuk.
Eerlijk gezegd.

.

Waar is jou humor dan?????
We like pretty women. Pretty women sell beer, ugly women sell tennis rackets. Pretty women - cars; ugly women - minivans. Pretty women make us buy beer, and ugly women make us *drink beer*.
  maandag 19 januari 2004 @ 09:14:32 #15
72000 Herdertje
in grazige weiden
pi_16387479
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:25 schreef Keromane69 het volgende:
Bij het ANP begrijpen ze kennelijk niet wat 'niet voor publicatie' nu eigenlijk betekent, dus weet half Nederland haar telefoonnummer.
De subsidie -aanvraag voor een nieuw nummer is inmiddels de deur uit.
Volg schaapjes maar kijk uit voor de hond
pi_16387911
Het is een grote subsidieslurpende bende die zichzelf trakteert op alles wat god verboden heeft en intussen wel ons belastinggeld verspild, opheffen die handel, ze hebben altijd wat te zeiken, nog ff en ze zitten in het kabinet.... aaaaaaaaaaaa
pi_16388952
Stivoro heeft 300 Euro per roker te besteden heb ik gehoord. Maar ja, je moet voorzichtig zijn met cijfers. Als Stivoro uitgaat van 1,2 miljoen stoppers...

Ach ja. Over drie jaar komt er een vet-tax op friet, let maar op. Snacks zijn veel te ongezond, moet ontmoedigd worden, zorgt voor duizenden doden, frieteters late bakjes slingeren, het stinkt, enz enz enz.

Nee, iedereen moet aan de worteltjes en komkommerschijfjes.

pi_16389095
Kero & Mane ruleren.

Jullie zien gewoon de humor niet dat is waarschijnlijk omdat jullie kinderen tegenwoordig alleen nog kunnen lachen om leed en sex grappen.

Stelletje Haringen op zuur.......met uitjes...

trouwens,, deze kende ik nog helemaal niet hij's weer cool hoor... die Bitch van Stivoro gaat vast tellen hoeveel ze er rookt per dag.
ze houdt nou eenmaal van tellen

pi_16389436
quote:
Op zondag 18 januari 2004 20:25 schreef portier het volgende:
Ik vind um niet leuk.
Eerlijk gezegd.

.

Wat vind jij wél leuk en wat kun je zelf eigenlijk?
pi_16390133
quote:
Op maandag 19 januari 2004 10:42 schreef Keromane69 het volgende:
Stivoro heeft 300 Euro per roker te besteden heb ik gehoord. Maar ja, je moet voorzichtig zijn met cijfers. Als Stivoro uitgaat van 1,2 miljoen stoppers...

Ach ja. Over drie jaar komt er een vet-tax op friet, let maar op. Snacks zijn veel te ongezond, moet ontmoedigd worden, zorgt voor duizenden doden, frieteters late bakjes slingeren, het stinkt, enz enz enz.

Nee, iedereen moet aan de worteltjes en komkommerschijfjes.

¤ 300,- subsidie per roker?

VAN MIJN BELASTINGCENTEN???

Weet ik in ieder geval waar ik vandaag voor moet werken. Een stichting die geld krijgt om anderen te overtuigen iets te laten? Kan dat geld niet veel beter worden besteed....

pi_16390313
Hé ! Bekenden!
Ik steek nog een sigaretje op......
?Zit er nog wat in die Vuilnisbak?
pi_16390390
hee leuk een rokersdiscussie!
pi_16402195
Hij is gewoon leuk!
  maandag 19 januari 2004 @ 18:36:17 #24
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_16403168
quote:
Op maandag 19 januari 2004 04:10 schreef Keromane69 het volgende:
Mevrouw Prins rookte 2 pakjes per dag. Komt ze met een persbericht dat 934.254,25 rokers stoppen. Weblogsite Geenstijl.nl erboven op, die cijfers kloppen niet, mevrouw Prins wordt pissig.
quote:
1.008.000 Nederlanders van achttien jaar en ouder ondernamen in de periode rondom de jaarwisseling naar eigen zeggen daadwerkelijk een poging te stoppen met roken. Dat blijkt uit het meest recente TNS NIPO onderzoek over dit onderwerp dat tussen 5 en 11 januari 2004 werd gehouden. Vóór de jaarwisseling deed TNS NIPO al onderzoek naar hoeveel mensen van plan waren te stoppen.
Bron: Stivoro
De cijfers klopten inderdaad niet; ze waren veel te laag.
pi_16406736
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:36 schreef NewOrder het volgende:

[..]

[..]

De cijfers klopten inderdaad niet; ze waren veel te laag.

Ja, nog maar een schepje erboven op...kan ze wel lijen nu ze zo enorm bedreigd is. Dan gaan er nog meer mensen stoppen uit sympathie met de mevrouw der goede zaak. Tenminste in mevrouw Prins haar wereld dan. Gelukkig heeft ze zoveel miljoen te spenderen..dat leidt lekker af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')