R-AdIoAcTiVe | zondag 18 januari 2004 @ 18:54 |
Wat is nu de droom motor van de fokker? Er moet iemand beginnen dus ben ik het: Buell Lightning XB9S http://www.buell.com/nl_be/products/motorcycles/lightning/lightningmain.asp | |
ikookhier | zondag 18 januari 2004 @ 18:58 |
GSX 750R echt heerlijk ![]() | |
marcom2 | zondag 18 januari 2004 @ 18:58 |
![]() Aprilia RSV-mille 2004 [Dit bericht is gewijzigd door marcom2 op 18-01-2004 18:58] | |
ploderus | zondag 18 januari 2004 @ 18:58 |
Niet mijn ultieme droommotor, maar wil hem zeker nog een keer uitproberen:![]() [edit]foto werkte niet [Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 18-01-2004 19:06] | |
ploderus | zondag 18 januari 2004 @ 18:59 |
quote:Ook een hele goede keus ![]() Of de nieuwe Gixxer (1000cc) ![]() | |
masuyo | zondag 18 januari 2004 @ 19:02 |
![]() suzuki hayabusa ![]() en om iets reëler te blijven wil ik beginnen met een cagiva mito ![]() | |
marcom2 | zondag 18 januari 2004 @ 19:03 |
quote:Das zeker alleen omdat hij gruwelijk hard gaat, ik vind 'm persoonlijk foei-lelijk. | |
koston | zondag 18 januari 2004 @ 19:03 |
![]() Maar dat zal wel altijd een droom blijven | |
N-I-X | zondag 18 januari 2004 @ 19:05 |
quote:150.000 dollar meen ik dat ze toen zeiden... | |
R-AdIoAcTiVe | zondag 18 januari 2004 @ 19:07 |
quote:En je moet hem nog importeren. Of je wilt in de U.S gaan wonen. | |
R-AdIoAcTiVe | zondag 18 januari 2004 @ 19:08 |
quote:Mee eens. | |
N-I-X | zondag 18 januari 2004 @ 19:08 |
quote:nou als je 150.000 dollar hebt voor een nice bike dan moet de import toch geen probleem geven... ![]() | |
Hellrazor | zondag 18 januari 2004 @ 19:08 |
quote:wtf? 150.000 voor een motor ![]() | |
speedrazor3 | zondag 18 januari 2004 @ 19:09 |
Aprilia RSV-mille 2004 mijn motor staat er al en lol @ occ motor. Dingen zijn veels te duur en ze wordne maar in een weekje in elkaar gezet. Voor dat geld wil ik wel dat ze wat langer bezig zijn! | |
drelletje | zondag 18 januari 2004 @ 19:09 |
quote:kijk ff hoe die er uit ziet.. helemaal met de hand | |
ra89rules | zondag 18 januari 2004 @ 19:09 |
quote: Maar een Ducatti mag ook hoor ![]() | |
R-AdIoAcTiVe | zondag 18 januari 2004 @ 19:10 |
quote:Voor een beetje meer komen ze je hem brengen ![]() ![]() | |
N-I-X | zondag 18 januari 2004 @ 19:10 |
quote:Jups.. maar dan heb je ook een custom made bike.. gemaakt door stelletje debielen | |
koston | zondag 18 januari 2004 @ 19:10 |
quote:Ik weet niet precies wat die kosten, maar zo'n El Diablo kostte 250.000 dollar. Haden ze die motor op een pick-up geladen zei Paul Jr iets over een 250.000 dollar kostende motor op een pick up van 10.000 ![]() | |
bonke | zondag 18 januari 2004 @ 19:12 |
tja duur dure bike maar wel enig in zijn soort op discovery heb je nu een serie waar onder andere deze motor is gemaakt , best wel een geinige serie | |
Hellrazor | zondag 18 januari 2004 @ 19:12 |
wat is de duurste motor die bestaat? | |
N-I-X | zondag 18 januari 2004 @ 19:14 |
quote:Jah ![]() Toen ze deze afhadden toen gingen ze naar zo'n motorshow, maar eerst ging die fotograaf hem nog even onder handen nemen... Toen wilden ze dat ding op een paar kratjes laten balanceren.. haha toen werd Pa een beetje boos en toen noemde hij meen ik het bedrag van 150.000 euro... | |
chilipenn | zondag 18 januari 2004 @ 19:15 |
u mag hier een boss hoss neerzetten, kan ik me wel ff mee vermaken... | |
Scalle-- | zondag 18 januari 2004 @ 19:16 |
Husqvarna Nox:![]() | |
Herr.Flick | zondag 18 januari 2004 @ 19:16 |
Een nieuwe V-max, en dan niet een nieuwe ouwe, maar een nieuw concept. Kan ik weer de eerste 20 jaar vooruit! (maar dat zal er wel niet meer van komen.... | |
jojomen4 | zondag 18 januari 2004 @ 19:17 |
Raar dat de Ducati 996 er nog niet bij staat. Dat ding is toch wel een van de Mooiste. ![]() ![]() ![]() | |
Georges | zondag 18 januari 2004 @ 19:19 |
De Harley (?) van Harley Davidson uit de film 'Harley Davidson and the Marlboro man' | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 19:19 |
Kawasaki ZX-10r ![]() 170 kg, 175 echte-krukas pk's* @ 11.700 rpm. Wiel pk's is ong. 150+ d8 ik. 167 km/u in 1ste versnelling, 206 km/u in zijn 2... Net zo klein en lenig als een 600cc, net zo ziek snel als een 1000cc supersport... *184 pk met ram-air, maar dat is alleen als je top-speed rijd volgens mij. [Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 19:25] | |
drelletje | zondag 18 januari 2004 @ 19:23 |
ducati 999s is wel okee vooral de uitlaat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door drelletje op 18-01-2004 19:25] | |
SouthernSun | zondag 18 januari 2004 @ 19:24 |
quote:hier ook ![]() | |
R-AdIoAcTiVe | zondag 18 januari 2004 @ 19:25 |
quote:Vandaag op motor xperience tv geweest | |
drelletje | zondag 18 januari 2004 @ 19:26 |
quote:ja ik ken er iemadn en die heeft er volgens mij 2 ![]() maar daarom vin ik hem wel cool zag hem eerst heel vaak | |
B | zondag 18 januari 2004 @ 19:29 |
Dodge Tomahawk![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door B op 18-01-2004 19:30] | |
Re5pEcT | zondag 18 januari 2004 @ 19:29 |
Als je echt veel geld over hebt en pure power wilt: Dodge Tomahawk http://www.allpar.com/cars/concepts/tomahawk.html Mooist: Ook zkkrs mooi: Ook wel mooie en zekker snele motor: | |
SP33D_FR34K | zondag 18 januari 2004 @ 19:30 |
Als ik dan echt mag kiezen ga ik toch echt voor de Agusta F1.. helaas ik deze voorlopig nog niet te betalen voor moi.. Dus nu maar eerst een GSXR600 En wat er daarna gaat komen? geen idee, maar de nieuwe zx10r lijkt me wel wat.. | |
Gunsmoke | zondag 18 januari 2004 @ 19:36 |
quote:Cool, die heb ik een. Maar ik heb liever een MV-Agusta F4. | |
SP33D_FR34K | zondag 18 januari 2004 @ 19:42 |
sorry f4 it is: en dan vooral dit exemplaar: SPR | |
SP33D_FR34K | zondag 18 januari 2004 @ 19:44 |
al is deze ook leuk: | |
SP33D_FR34K | zondag 18 januari 2004 @ 19:53 |
tis 'slechts'een prototype, maar wel een droommotor: de honda Xaxis...... | |
Woutertje | zondag 18 januari 2004 @ 20:01 |
quote:wil ik ook wel weten | |
Freeloader | zondag 18 januari 2004 @ 20:06 |
![]() Yamaha YZF-R1 2003 | |
jojomen4 | zondag 18 januari 2004 @ 20:07 |
Das een beetje onbekend denk ik. Met auto's is het ook maar vaag. Maybach, Ferrari Enzo, Bugatti Veyron 16.4? Welk is het duurst? En dan heb je nog 10 andere soorten ![]() | |
SP33D_FR34K | zondag 18 januari 2004 @ 20:24 |
quote:ik denk dat de mv agusta f4 Tamburini met zijn 48.999 EURO goed in de buurt komt.... | |
Lasoog | zondag 18 januari 2004 @ 20:30 |
[afbeelding] | |
Herr.Flick | zondag 18 januari 2004 @ 20:55 |
quote:Ik denk dat de munch-mammut nog wel een beetje duurder is... | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:09 |
Mijn ultieme droommotor: Suzuki VanVan 125 | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:10 |
Mijn droommotor is een motor waar ik echt mee overweg kan... anders heb ik er niks aan. Ben niet het type die een motor koopt om te posen. Dus, op dit ogenblik het is de GSX-R600 2002 model.. | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:15 |
quote: ![]() Wat krijgen we nou? | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:15 |
quote:haha, not even close ![]() Al wil jij een motor van 10 miljoen euro kopen kan ie nog gebouwd worden (bij wijze van spreken). | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:16 |
quote:Dat is toch wel een supergeil ding niet? Een echte Busa killer ![]() Supersport in de meest pure vorm ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:17 |
quote:En wat wil je hiermee zeggen ![]() Wat heeft een persoon als jij aan deze waarden? No offence | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:17 |
quote:Zit je aan het bier ![]() Nee, nu je het zegt.. Zelfs een Hayabusa.. Vooral niet voor de beginnende motorrijder! [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 21:18] | |
Patrick281 | zondag 18 januari 2004 @ 21:18 |
quote:Die heb ik vorige week in de showroom zien staan bij Motoport in Rotterdam. ![]() | |
Patrick281 | zondag 18 januari 2004 @ 21:19 |
quote:Hij is aan het dromen, zie de topictitel. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:20 |
quote:Aan het dromen dat ie al die pk's onder controle kan houden ![]() Maar dan kan ie beter die VanVan125 kopen hoor, als ie ECHT snel wilt zijn Die VanVan rijd een ZX10R zoek. | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:22 |
quote:Zeker wel ![]() Tenslotte is het een heuze 125pk 1 cilinder blok bij een gewicht van 117 Kg, oftewel meer dan 1 pk per kilo. Een zwaar onderschatte motor dus [Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 21:24] | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:23 |
Ongekend dat ding. Superlicht, dus lekker snel in de bochtjes. Ik zou het zo durven opnemen tegen die ZX10R op het circuit | |
harryharry | zondag 18 januari 2004 @ 21:26 |
quote:Als jij denkt dat je er zo op de Nederlandse wegen mee mag rijden ![]() | |
harryharry | zondag 18 januari 2004 @ 21:27 |
quote:Nee de oude maar dan wel de 1200 ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:27 |
quote:uhhmm, als die motor naar de maatstaven en eisen van de RDW is gebouwd is er geen vuiltje aan de lucht... | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:28 |
Als je zo'n motor kunt betalen, koop je toch ook effe de RDW om ![]() | |
harryharry | zondag 18 januari 2004 @ 21:31 |
quote:Het ging ook over die custom bike uit de states (1/2 eerste page). | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:34 |
quote:Ja, duh..., maar als ie voldoet aan de maatstaven van de RDW is er nog steeds geen vuiltje aan de lucht... Hoe denk je anders dat er ook hier in Nederland customs rijden, die van de grond af gebouwd zijn. En de meeste trikes bijvoorbeeld... | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 21:38 |
quote:Mag ik tegenwoordig niet eens dromen ![]() BTW, ik heb een Fox met niet eens 1 pk volgens mij, dat ding heeft er gewoon 180x zoveel [Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 21:41] | |
pwnd | zondag 18 januari 2004 @ 21:38 |
![]() BMW K 1200 RS ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:40 |
quote:Jawel, maar dat vroeg ik me af. | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:40 |
quote:Is dat niet gewoon de RT ![]() | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 21:42 |
quote:Ok, ik proberen wheelies te maken bij 200+ km/u, stoplichtsprintjes met Ferrari's, GTi'tjes pesten... de rest kan je wel zelf verzinnen hoop ik ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:45 |
quote:Is RS (1200cc inlijn) Bron: http://www.bmw-motorrad.nl De R1150RT is de boxer | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:46 |
Ohja, tuurlijk. Dat krijg je als je niets wilt weten van BMW Wel mooi dat je hier toch nog iets leert | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 21:47 |
quote:Vet... 1200cc inlijn... gewoon een M3, maar dan in motor versie ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:47 |
quote:Lijkt me niet ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:48 |
quote:Haha, heb je daar een ZX-10 R of ZX-12 R voor nodig, dat kan ook met een Suzuki GS500 net zo goed (op die wheelie bij 200 km p/h na dan) en oja, als je ooit gaat motorrijden, dan zal je heel snel leren dat je vanzelf wel uit de buurt gaat bij GTI'tjes (door een sprintje of wat dan ook), dan zal je erachter komen wat voor grafbakken daar in rijden... en hoe ze rijden, maar ja, gelukkig kunnen ze met hun stratenmakers ferrari niet eens een simpele Honda VT500C uit 86 bijhouden ![]() | |
generalist | zondag 18 januari 2004 @ 21:49 |
zal ik nou eens heel erg afgezaagd doen ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:49 |
Ik probeer dan ook zo min mogelijk achter auto's te rijden.... ik vertrouw ze niet ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:50 |
quote:Nu nog die rubbers eruit vriend ![]() | |
generalist | zondag 18 januari 2004 @ 21:51 |
quote:Eerst maar eens een nieuwe achterband (tweede in een half jaar) | |
Dropslurf | zondag 18 januari 2004 @ 21:51 |
Voor mij is dat de 748. Vormgeving, geluid... prachtig Ik hoop dit jaar m'n motorrijbewijs te halen. | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:51 |
quote:haha, een (de E-36 en E-46) M3 heeft een 6 in lijn motor ![]() En BMW motor en M3... hele slechte vergelijking ![]() | |
ernie09 | zondag 18 januari 2004 @ 21:52 |
Qua betaalbare motor de R6 of de R1 (2004 model) en als droommotor sluit ik me aan bij de MV Agusta F4... Dat kontje... ![]() ...of een custom laten bouwen 'from scratch... maar voorlopig moet ik het nog doen met mijn Bandit... [Dit bericht is gewijzigd door ernie09 op 18-01-2004 21:52] | |
Patrick281 | zondag 18 januari 2004 @ 21:52 |
quote:Idd, R= altijd boxer, K= altijd 4 cylinder in lijn, F = 1 cylinder. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 21:53 |
quote:Lees de volgende post, en met name de laatste zin ![]() quote:Tjah, helaas hebben autorijders een aversie tegen motorrijders... volgens hun zijn motorrijders asociaal bla bla, gaan ze gek rijden, enz. enz. (ken iemand die motorrijder is...) Zelfs met mijn Fox merk ik het dat mensen een aversie tegen twee-wielers hebben... Ik ben absoluut autoliefhebber en motorliefhebber tegelijk... enige verschil is dat ik geen reet snap van motoren [Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 21:54] | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:53 |
O, is dat tegenwoordig betaalbaar ![]() Ik heb niet liggen | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:53 |
quote:Vergeet dan ook niet de nieuwwaarde van de fiets apart te zetten voor het onderhoud ![]() | |
Patrick281 | zondag 18 januari 2004 @ 21:53 |
quote:Flauw geintje dan daar, benje niet bang voor de volgende vandaal. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 21:54 |
quote:Misschien weten de meeste autorijders wel niet wat echt goed rijden is.. Dat is meestal heel anders dan de manier waarop hun rijden, dus daarom 'gek' in hun ogen ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 21:56 |
quote:Ik denk dat het vooral frustratie is van de autorijders, want het is toch asociaal dat ik wel vooraan bij het stoplicht kan staan, en dat hij/zij achteraan in het rijtje aan moet sluiten ![]() BTW, ik rij altijd voor woon/werk door Den Haag (dwars door het centrum), als ik iets heb geleerd, is het altijd zorgen dat je vooraan bij het stoplicht moet staan en voor de rest uit rijden. Wat een stel blinde varkens bij elkaar zeg in die varkenshokken op 4 wielen... | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 21:56 |
quote:E30 M3, boeren M3 ![]() (en ja ik vergeleek de BMW motor met de E30 M3) | |
Patrick281 | zondag 18 januari 2004 @ 21:59 |
quote:BMW motoren hebben een verre van sportief imago in motorland. ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:00 |
quote:De enigste mooie E-30 is de 325i Cabrio ![]() Ennuh, je hebt zeker nog nooit in een E-46 M3 gezeten/meegereden? Dan zou je wel beter weten ![]() | |
ernie09 | zondag 18 januari 2004 @ 22:00 |
quote:Ik neem aan die tegen mij was ![]() En het is een hoop geld , dat ben ik met je eens, maar een MV Agusta is toch ietsje duurder dan een R6 of R1 (zo'n ¤20000). | |
Dropslurf | zondag 18 januari 2004 @ 22:01 |
quote:Ik weet dat ze idd duurder zijn in onderhoud Ach, je moet er wel iets voor over hebben ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:06 |
quote:De goedkoopste MV Agusta F4 is de F4S Evo (¤ 20.999,-) en de duurste zijn de F4 1000 Tamburini en de F4 1000 S Mamba (allebij ¤ 48.999,-). Dus de F4S Evo is maar ¤ 5500,- duurder..., dus zeker geen ¤ 20.000,- duurder ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:06 |
quote:Deden we zelfs vandaag nog... ![]() Je moet gewoon de volgende instelling hebben: alle automobilisten willen je dood hebben.. dus zo ver mogelijk uit de buurt blijven van ze. | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:07 |
quote:Tja, je moet er wat voor over hebben om er Ducati op je fiets te hebben staan ![]() ![]() | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:07 |
quote:Daar ben ik het absoluut niet mee eens... Mooiste E30 vinnik de E30 M3 Evolution-2 met 2.5 ltr 4 cilinder met 250 pk (althans, ik dacht 250 pk)... Bovendien zal je er nooit van je leven een sjonny er in zien... die dingen kunnen zomaar 15 tot 20k kosten. En nee... ik heb niet gereden, of meegereden in een E46 M3. Maar een E46 is een droom voor mij, en niet om mee te showen, maar om mee te knallen! | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:10 |
quote:Ik had vandaag een Golfje op mijn nummerplaat zitten, die kwam als een mongool aangereden (2 baans weg, ik was met 110 andere auto's aan het inhalen), duikt gelijk op nummerplaat, seinen. Vervolgens bleef ik nog ff links hangen, toen naar rechts, en middelvingertje uit. Dus die mede-lander stak ook zijn middelvinger uit, dus ik weer mijn mistlampen aan ![]() En zo gaat dat dus tussen sjonnies/mede-landers in te dure auto/yuppen en motorrijders (en als het niet op de snelweg was geweest had ie een spiegel oid armer geweest | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:10 |
quote:Hoe WE daar over denken.. ![]() | |
Youp | zondag 18 januari 2004 @ 22:11 |
quote:ik ben het helemaal met je eens!!!! E30 M3 ![]() alleen kosten ze iets minder | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:14 |
Gaan we het nu over koekblikken hebben ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:14 |
quote: ![]() Niet om minachtend te doen, maar je kan inmiddels een E-36 M3 al ergens van rond de 10.000 euro kopen (moet je wel goed zoeken), de meeste zitten zo ronde 15.000 euro. | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:15 |
quote:Rustig Patrick.. adem in, adem uit ![]() | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:17 |
quote:E30 M3 is gewoon te duur voor ze, wie gaat er nu een E30 kopen als ie een E36 kan betalen... snappie? quote:E30 M3 EVO 2 kost een boel meer... En nu on-topic. Iemand die weet hoe de ram-air van de Kawasik ZX-10r werkt [Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 22:18] | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:17 |
De lucht wordt erin geramd. Hoe meer rijwind, hoe meer lucht naar je luchtfilter en er wordt dan naar verhouding ook meer brandstof aan toegevoegd, waardoor je meer mengsel verkrijgt. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 22:20] | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:18 |
quote: ![]() Ik bedoelde een technische uitleg... werkt het net als een turbo ofzo? | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:18 |
quote:E-30 M3 blijft hondenhok, EVO 2 of niet ![]() /en weer verder on-topic Ik zou zeggen, kom langs, lees Moto73 nr 1 van 2004 en je weet alles | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:20 |
quote:I'll remember that issue ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:20 |
quote:Is gewoon extra lucht wat gedoseerd word toegevoegd aan het brandstof/lucht mengsel, waardoor het mengsel op hogere snelheid/hoger toerental ideaal blijft/wordt oid, waardoor er een paar pk's extra getoverd wordt. Het is overgens geen turbo oid... -edit- feitelijk wordt het er wel ingeramd ja, aangezien de luchtinlaat op de neus van je motor/cockpit zit, en de lucht bak in je tank (gedeelte van je tank is voorraad kamer oid voor ram-air) waar het dus direct in gaat... [Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 18-01-2004 22:22] | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:21 |
quote:Zie de edit. Komt er dus op neer dat het samengeperste lucht is door middel van speciaal gevormde luchtinlaten waardoor je motor een soort van 'boost' krijgt. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:21 |
quote:Kijk, dit soort uitleg bedoel ik! Dus het lijkt helemaal niet op een turbo... Maar ik snap het tenminste nu... quote:Okidoki... thx! [Dit bericht is gewijzigd door yup op 18-01-2004 22:22] | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:22 |
En het werkt pas bij 200+ ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:23 |
quote:Turbo zorgt ervoor dat de brandstofmengsel onder hogere druk wordt ingespoten. Ram-air heeft daar niks mee te maken. Overigens zijn er (bijna) geen productie motoren die standaard een turbo hebben. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:23 |
quote:Volgens Kawasaki pas bij topsnelheid ![]() correct me if i'm wrong. | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:24 |
quote:Knightrider... KITT, boost on | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:24 |
quote:En die VanVan125 dan ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:24 |
quote:Bij 200+ werkt het al ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:27 |
quote:Een van de weinige die standaard turbo en nos erop heeft zitten ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:29 |
quote:Wou net zeggen.. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:31 |
quote: ![]() ![]() Dat moet dan wel tering snel zijn man... | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:35 |
Ongelooflijk snel ding. Zou je misschien niet zeggen als je hem zo ziet.. maar geloof ons maar. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:35 |
quote:Ultra-snel en dan trommelrem achter ![]() (of zie ik het verkeerd) | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 22:39 |
quote:Ultra-snel ja, is niet voor niets mijn ultieme droom motor ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:47 |
Dat is geen trommelrem. Maar een zogenaamde roller-brake. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:49 |
quote:Dus toch geen trommel-ding ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 22:49 |
Absoluut niet! | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 22:51 |
Ok dat VanVan ding is nu ook mijn dream-bike... lijkt me wel leuk om met zo een "droog" ding een R1 eruit te rijden (als het me lukt ![]() | |
Herr.Flick | zondag 18 januari 2004 @ 22:54 |
quote:Die heb ik al.... (en er is geen andere dan de 1200) ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 23:02 |
quote:Hmm.. Weet wat je zegt hoor. Als je een beetje teveel gas geeft lig je op je rug er mee En in de regen moet je helemaal niet rijden met dat ding, constante wielspin heb je dan... | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 23:05 |
quote:Weet ik... maar ik zal toch nooit zoiets kopen, is gewoon te snel voor mij... R1 of ZX-10r of Fireblade ook niet iig... me ouders of mijn vrouw (als ik dan getrouwd ben) steken daar zeker een stokje voor ![]() | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 23:06 |
quote:Tja... dat is nou eenmaal het nadeel van zoveel power, maar ach... je geeft toch alleen maar echt gas als het redelijk goed weer is... en op rechte stukken, behalve als het glad is dan ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 23:07 |
quote:Ook al is de weg nog een beetje nat.. dan zit je al. En wat dacht je van de ketting.. gaat maar 10.000km mee ofzo ![]() Achterbandje 1000km met geluk.. | |
yup | zondag 18 januari 2004 @ 23:08 |
[zeikmodus ![]() ![]() | |
greedkillingz | zondag 18 januari 2004 @ 23:10 |
En dit is mijn droommotor; De Moto Guzzi--California special 1100i beetje verbouwd door mijzelf. ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 23:11 |
Stoer ding! | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 23:13 |
quote:Dus de volgende Fok!MotorMeet ben je er ook? ![]() | |
greedkillingz | zondag 18 januari 2004 @ 23:14 |
Thanx Vast niet helemaal jou smaak vermoed ik. | |
greedkillingz | zondag 18 januari 2004 @ 23:15 |
quote:Waar & waneer???? | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 23:22 |
quote:Waarschijnlijk in Februari, maar ook later in het jaar zullen nog meets gehouden worden ![]() ![]() Advies aan yup, kijk ff niet in MotorMeet topic | |
harryharry | zondag 18 januari 2004 @ 23:26 |
quote:Custom scene in nederland is marginaal vergeleken de states waar veel meer mag. | |
PatrickM | zondag 18 januari 2004 @ 23:32 |
quote:Dat is zeker zo ja... helaas... ik vind het altijd wel een stoer gezicht die dingen op de weg... Zou er voor geen goud op willen rijden (rijdt en zit voor geen meter), maar toch ![]() | |
Rietvaerder | zondag 18 januari 2004 @ 23:35 |
Volusia 800 is toch wel gaaf eigenlijk Patrick.. | |
-Muse- | zondag 18 januari 2004 @ 23:38 |
![]() 1000cc Ducati | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 00:11 |
quote:Ik vind het zeker een dik ding ja ![]() Alleen ik ben er nu goed achter gekomend dat zo'n ding alleen leuk op een boulevard is, zoals Patrick281 al zei in het verleden | |
One_Punch_Mickey | maandag 19 januari 2004 @ 08:46 |
quote:hmm, toevallig uit Arnhem? namelijk een bekende coffeeshop hier Droommotor? Tja, ik heb meerdere dromen, een kleine greep: Blade MV Agusta en dachten jullie hierboven een lekker kontje te zien, wat dacht je van deze R1 | |
_dazzling | maandag 19 januari 2004 @ 09:05 |
doe mij er maar eentje van orange country choppers of zoiets... Die lui van TV. | |
MewBie | maandag 19 januari 2004 @ 11:37 |
ik blijf dit 1 van de mooiste vinden: Suzuki SV1000S wel in het grijs![]() ![]() een leuk detail vindt ik de achterlichten ik heb hem voor het eerst zien staan toen ik op vakantie in Frankrijk was, heb dr geloof ik een kwartier kwijlend naar staan kijken, en toen moesten we weg | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 12:02 |
Waarom niet een 650S? | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 12:35 |
quote:Vanwege de dubbele uitlaat en onderkuip op de 1000 ![]() | |
Bvlgari | maandag 19 januari 2004 @ 12:40 |
Ehhhh Suzuki Hayabusa?Das toch wel de motor toch? | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 12:43 |
quote: ![]() | |
Makster | maandag 19 januari 2004 @ 13:14 |
Mijn droomotor blijft, tot op dit moment, nog steeds de Duc 748R, wel het oude model, nieuwe model vind ik niet mooi. En ook nog is in het geel ![]() Op dit moment heb ik deze Een ZX10R is trouwens ook erg lekker, en owja een ZX7R komt er ooit ook nog eens !! replica wel te verstaan Ook niet verkeerd dacht ik zo | |
Bvlgari | maandag 19 januari 2004 @ 13:29 |
Als je niks goed kan zeggen,zeg dan niks.Ik weet alles van die motor toevallig. | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 14:15 |
quote:Dan weet je ook dat ie lomp, log en zwaar is. En niet zo sportief is als jij misschien denkt. En dat een r1 tegenwoordig meer pk's heeft. | |
Bvlgari | maandag 19 januari 2004 @ 14:23 |
Ja maar smaken verschillen en ik heb het niet over de gemiddelde Hayabusa maar over de getunede versie,en de R1 is ook wel tof maar zie je gewoon teveel. | |
Makster | maandag 19 januari 2004 @ 14:35 |
quote: quote:Hoe moeten wij weten dat jij het over de getunde Busa heb ![]() Verder geef jij je mening ook nog is in vraag vorm, dat impliceert dat je een vraag stelt en niet dat je je mening geeft. No hard feelings | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 14:37 |
quote: ![]() Heeft overigens wel een lekkere zit (maar dat terzijde) Ik denk dat R1 meer in pk geilland de motor is. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 14:39 |
quote:Mwah, het is een stoer ding, maar meer ook niet... naar mijn mening dan he ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 14:39 |
quote:Goh, jij hebt vast een keer die busa van ghostrider voorbij zien komen... l0s3r... n00b ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 14:41 |
quote: ![]() Hard rechuit, daar istie voor! En dat is wat de meeste motorrijders niet zo boeiend vinden. En daarvoor heeft de Busa iets teveel vermogen.. en idd ook beetje te log ja. | |
Steve-O | maandag 19 januari 2004 @ 14:41 |
Dis pas een motor ![]() MV Agusta F4-SPR ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 14:43 |
quote:Ja, is wel leuk... ![]() | |
Chevy454 | maandag 19 januari 2004 @ 14:51 |
KTM LC4 660SMC KTM LC4 640 Supermoto KTM EXC525 Supermoto BMW R1150RT | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 14:53 |
quote:Helemaal mee eens ![]() mag ik eigenlijk niet zeggen van mijn collega motorrijders | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 14:53 |
quote:*Tikt Patrick op de vingers* ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 14:55 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 15:00 |
Check uw email eens.. | |
ZX9R | maandag 19 januari 2004 @ 15:02 |
quote:Mag je idd niet zeggen. Een oom van me rijd op zo'n ding. | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 15:08 |
quote:Dit is er een in dezelfde kleuren, maar dan heeft ie zwart/grijze velgen. En er zit zo'n dynojet kit op, K&N filter en ik geloof ook een carbon demper ![]() | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 15:10 |
quote:Supermoto fan? 640 is trouwens bagger. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 15:13 |
quote:Oh, hier dus ![]() Leuk ding hoor.. zal wel beter rijden dan die van jou ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 15:15 |
quote:Ik neem wel aan dat een YZF750R beter rijdt dan een gare Honda VT500C ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 15:16 |
100% zeker ![]() | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 15:37 |
quote:Wrom nie? Mijn maat heeft ook een 1150 GS,die die stuurt er toch menig supersportje mee uit! De beemertjes zijn best wel OK, maar toch blijf ik bij m'n maxxie.... | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 15:39 |
quote:Mee eens. Die 1150GS is een schitterende motor | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 15:42 |
Die gaat nog wel ja.. ![]() | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 15:48 |
waarom heb ik mijn dreambike nog niet voorbij zien komen. het is nu een droom, maar hij gaat er zeker komen Suzuki GSX -r [Dit bericht is gewijzigd door Pumatje op 19-01-2004 15:56] | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 15:51 |
quote:1000 ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 15:52 |
900R ![]() 600, 750 of 1000.. De 1100 is een oud model Maar Pumatje, waarom de 1000 en niet de 600 ofzo? Hobbies en interesses 2Takt tuning, scooters, uitgaan, en mijn cindy | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 15:56 |
quote:sorry hoor, moet ik dan perse alle details weten. Het is een dreambike van me, klaar ![]() 600 is ook goed. het was meer om maar een nummer in te vullen dan de preciese cilinderinhoud aan te duiden. slashme, levensmoe ofzo? Je ziet er hier @ topic beetje uit als wannabee mod ![]() wat boeit het jou nou als iemand iets neerzet wat neit precies klopt, ( heb je andere posts ook gelezen ) Je hoeft niet steeds iedereen te vertellen hoe dom hij wel niet is. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:02 |
![]() | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 16:06 |
quote:sorry hoor, maar als je van de droom motor niet eens de cilinderinhoud weet lijkt het me sterk dat je je er iets voor interesseerd, laat staan er van droomt. En wannabee mod? gelukkig niet, maar iets meer inhoud voordat je iets post is misschien wel gewenst voor sommige users. | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 16:13 |
quote:je doet je voor als een ventje dat o zo graag controle zou hebben over iets. Wat zou het schelen als ik hier moet neerzetten wat voor cilinderinhoud dit beestje heeft. niets.. totaal niets. Krijg even een leven ofzo. Ik wil die motor graag, intresseert jou het wat of ik er wat van afweet. | |
yup | maandag 19 januari 2004 @ 16:13 |
quote:Scooters??? Als de sodemieter naar mijn topic komen en helpen ![]() Prop in de uitlaat van een Fox, hoe eruit halen? | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:17 |
quote:Dat stond dus in Pumatje zijn profiel.. | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 16:17 |
quote:Welke motor? GSX-900r bestaat namelijk (nog) niet. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:19 |
quote:Laat die jongen toch een droommotor hebben... Hij vindt hem gewoon mooi, meer niet. Hij weet er niets van, big deal, dat is de reden waarom ie 900R zei ipv 1000R. Mensen in hun waarde laten enzo.. | |
yup | maandag 19 januari 2004 @ 16:20 |
quote:Ooops... ![]() Ok Pumatje, come and help me! | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:34 |
quote:Als je een motor wil, moet je wel weten welke. GSX-R is een breed begrip ![]() ff buiten de bouwjaren om, maar: GSX-R 600 en dan nog degene die ik vergeten ben (er zullen ook nog wel lichtere en speciale uitvoeringen zijn) Dus... ik zou vooral lekker blijven dromen als ik jou was | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:39 |
quote:/off-topic http://www.scooter-freaks.nl/techcenter/informatie/begrenzers.php hij staat er niet tussen, maar de meeste begrenzers zitten op de zelfde plaats. Overigens, als je je fox nog niet zat ben, laat het lekker doen, is ie gelijk goed afgesteld en hebbie geen gezeik met een slecht lopende blok. (Ik heb zelf ook nog een Italjet Formula 50AC in de tuin staan voor als mijn motor dienst weigert, en voor in de zomer als het echt heet is -edit- laat ik de clue niet vergeten Die scooter heb ik ook alle begrenzers eruit laten halen en af laten stellen voor 45 euro (was het voor een motor maar zo goedkoop Lijkt me wel lachen als de YZF 750 R doorgaat. Als ik m dan heb. Als ik dan bij een rollerbank controlle kom. agent: 'Uw scooter is opgevoerd' [Dit bericht is gewijzigd door PatrickM op 19-01-2004 16:43] | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:43 |
Ik had een Beta Ark ![]() | |
-Cindy18- | maandag 19 januari 2004 @ 16:46 |
een vmax ;-) 1 brok dynamiet... 148 pktjes
| |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:47 |
En jij bent de vriendin van Pumatje ![]() Vmax... erg leuk die boost. Vooral als bij het uitacceleren ineens de boost erbij komt [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 16:47] | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:47 |
quote:Ik heb gehad: Kymco DJ50 (kan je je het voorstellen, ik op zo'n mini ding zal in de zomer meer door me vader gebruikt worden dan door mij | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 16:48 |
quote:Heb er al praktisch 1 ![]() zit wel wat werk aan. Voorlicht unit neuq. 600 model geloof ik. Weet ik niet precies. Ziet er wel uit als die @ pic. verwacht over een jaartje er mee te kunnen rijden
ze kijken welke rollen ze hebben liggen, en trekveren @ koppeling. En die gooien ze erin. niets is zo simpel als scooterblok. Behalve dat gare motorblok dat je @ italjet formula 50 hebt. beter heb je piaggio of mina. | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:48 |
quote:Kom maar hier dan ![]() ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 16:52 |
quote:Zozo.. ![]() Kijk hem dan hard gaan, haha | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:55 |
quote:ROFLOL quote:Uhmmm... sproeier? Ik noem maar een dwarsstraat... Het is niet veel werk om je begrenzers eruit te halen, maar het is ook nog eens de kunst om je blok goed te laten lopen ![]() Ennuh... denk je nou echt dat het mij ene fuck kan schelen wat voor blok eronder zit? Zolang die maar loopt. Dat is het belangrijkste wat ik aan een scooter vind. Als ie het maar altijd doet... desnoods met kickstarten (zoals net, ga morgen met scooter naar werk, omdat KM kabel kaduuk is van mijn Honda VT500C, en dan is het lastig te bepalen hoe hard je rijdt | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 16:56 |
quote:" ![]() | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 16:58 |
quote:roflol. hoezo roflol kerel? jaloezie, of gewoon pure shit dat je uitkraamt. kies jij welke het is? maatje van me heeft ninja, is gezellig met zijn 2en rijden hoor. Waaorm zou dat niet kunnen. En wat is er met sproeier, kun je dat niet of.. ik snap je post niet helemaal. Beetje krom gepost imo. blok goed laten lopen. je weet echt niet waar je het over hebt en tegen wie denk ik. maargoed. | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:00 |
quote:ROFLOL jij bent grappig | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 17:00 |
Jij lijkt mij echt zo'n gast die Johnny heet en je vriendin heet dan Cindy ![]() | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:02 |
Dus accu niet geheel vol meer, (ja, zo'n accu loopt leeg na verloop van tijd), dus kon ik gaan kikken ![]() ---------------------- heb niet eens startmotor meer. bloedjesnel, @ 14500 rpm | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 17:02 |
quote:Echte motormuis hoor, pas op ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:03 |
quote:Haha... verklaard alles ![]() Vergeet je niet eerst wat rijbewijzen te halen... | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:03 |
quote:haha, helaasch ![]() teun is de naam. patrickM vlammen mijn faam | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 17:03 |
WOW heavy!!!!! Dat je daar op durft te rijden.. respect hoor Je hebt zeker vrij vaak wielspins ? Zoveel kracht.. nou daar wacht ik nou effe een aantal jaar mee hoor, voor ik op zoiets ga rijden. Eerst 2 jaartjes op mn Bandit600 (natuurlijk niets vergeleken met jouw scootah) en dan wil ik een GSX-R600. Heel misschien daarna.. ALS ik durf dan... | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:03 |
quote:ik ben echt jaloers @ Pumatje ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:04 |
quote:Oke... nu leg ik blauw... ZUSTER... ZUURSTOF ![]() | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 17:05 |
![]() Effe met je bakkes aan de 2 takt uitlaatgassen.. voor de Co2 | |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 17:05 |
quote:ruikt wel lekker met je juiste olie. | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:06 |
quote:goh, meen je dat nou. wist ik niet eens zeg . zal toch maar gaan lessen dan. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 17:07 |
quote:Hoeft toch niet joh, gewoon een kwestie van niet gepakt worden... | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:08 |
quote:of heb ik al een motorrijbewijs. Hmmm.. zou het..
| |
slashme | maandag 19 januari 2004 @ 17:08 |
quote:Met al jouw scooterervaring heb je helemaal geen lessen meer nodig, gewoon direct aanvragen. Neem je je 600 mee tijdens het examen, gewoon een L aanhangen. | |
Rietvaerder | maandag 19 januari 2004 @ 17:09 |
quote:En dan ga je op een scooter rijden? Hoe diep kan men zinken... ![]() | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:12 |
quote:nee, ehm. Kun je beter tegen patrickM zeggen, onze grote knul die geen hitte tussen zijn benen kan verdragen. Ik sprint ermee, simpelweg omdat 2takt zo ontzettend leuk en simpel is. 24 pk halen uit 70cc is toch grappig ik sprint er 150 meter mee, en klaar. zelf heb ik geen motor helaas, geen geld op het moment. Maar dat hoeft de pret niet te bederven. ik kan wel die gsx kopen. Weet niet precies wat, en hoe. Maar dat maakt me niet zoveel uit. Het is een schade gsx waarmee ik weet wat er gebeurt is. Zit wat werk aan. en stel het is niet wat ik wil, dan verkoop ik hem toch door. maar ik denkdat het topic een beetje verkeerde kant op gaat | |
One_Punch_Mickey | maandag 19 januari 2004 @ 17:14 |
quote:moet je in motormeet 9 doen...tenminste je ging een motor halen toch? [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-01-2004 17:15] | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:15 |
quote:haha... topic is al verkeerde kant uit... so what the hell... En als jij je rijbewijzen al hebt, dan staat jouw verstand niet in verhouding met je leeftijd (IQ is ver te zoeken bij jou iig | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:17 |
quote:dat jij je laat verleiden tot een discussie op dit niveau zegt eerder iets over jezelf dan over mij patrickM. ik heb niet al mijn rijbewijzen hoor. Maar zelf doe je een beetje erg uit de hoogte terwijl je zelf nog vrolijk rondrijd op je scootertje. ik denk toch dat de modjes dit niet leuk vinden, daarom back ontopic en een apart topic voor discussies als dit. | |
One_Punch_Mickey | maandag 19 januari 2004 @ 17:19 |
quote:nog heel even offtopic: hoe is je LG? | |
Pumatje | maandag 19 januari 2004 @ 17:20 |
quote:ja goed, maar wel klinkt de persoon aan de andere kant wat vreemd ( speaker) | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:20 |
quote: ![]() ga jij ff het verhaal naar je eigen hand zetten jochie... en wat ik al veel eerder zei... lekker blijven dromen | |
One_Punch_Mickey | maandag 19 januari 2004 @ 17:21 |
quote:huh? hoe bedoel je? | |
Youp | maandag 19 januari 2004 @ 17:21 |
een GSX-R opvoeren is nog veel leuker dan een *** scooter... | |
Skaai | maandag 19 januari 2004 @ 17:23 |
Yamaha Wildstar | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:25 |
quote:Dynokitje... K&N filtertje... open sport uitlaat met aangepaste uitlaatbochten. Inlaat aanpassen. Motorboring vergroten... etc... etc... Maar gelukkig zijn de huidige motoren al gek genoeg ![]() | |
Youp | maandag 19 januari 2004 @ 17:30 |
quote:andere injectors, andere cilinderkop, misschien andere nokkenassen ![]() ![]() | |
Herr.Flick | maandag 19 januari 2004 @ 17:30 |
quote:Niet gaan overdrijven he, het zijn er maar 145..... | |
MewBie | maandag 19 januari 2004 @ 17:41 |
quote:uhm, het is algemeen bekend dat je je zak zo koel mogelijk moet houden, als ie bevroeren is is ie weer te koel.... dat je dat niet weet zeg... je hebt nog veel te leren jongen ![]() ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 17:46 |
quote:Een hete zomerperiode is de enigste periode dat het echt leuk is om over de snelweg te rijden ![]() Als je dan op je motor alleen maar boulevard gaat rijden dan val je na een half uur om met uitdrogingsverschijnselen ![]() | |
Fuxl | maandag 19 januari 2004 @ 17:48 |
Ik vind dit echt een brute racebak: | |
TheFonz | maandag 19 januari 2004 @ 18:02 |
quote:heb geen verstand van moters maar deze is echt godelijk | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 18:10 |
quote:Is een leuk brommertje ja (ook 125cc motoren vallen nog in die categorie. Pas bij 250cc 2 takt bij 60 pk en meer, en een kilotje of 130/140 gaat het pas richting motor ![]() | |
Fuxl | maandag 19 januari 2004 @ 18:16 |
quote:T'is gewoon een 50cc'tje, het plaatje heet toevallig 125 ![]() | |
PatrickM | maandag 19 januari 2004 @ 18:38 |
quote:Maar als iemand brommer gaat/wil rijden op zijn 16e en je hebt toevallig geld genoeg, vind ik dit soort brommers altijd leuker dan scooters... ![]() Alleen jammer dat die dingen zo prijzig zijn... | |
SP33D_FR34K | dinsdag 20 januari 2004 @ 09:33 |
Hey gasten, pleur eens op met dat scooter geouwehoer! Topic: Jouw droom motor! niet jouw droom grasmaaier/scooter/brommer/fiets! *Roy die ooit een Firefox ( nog altijd: | |
PatrickM | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:33 |
quote:Uhmmm, valt dit ook onder scooter geouwehoer? ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:21 |
quote:Doe dit maar in mijn oude topic PatrickM ![]() | |
PatrickM | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:30 |
quote:*gaat gauw kijken* -edit- is erg oude topic... | |
Exision | woensdag 21 januari 2004 @ 21:19 |
quote:Gilera DNA anyone? | |
BertV | woensdag 21 januari 2004 @ 21:51 |
![]() Die nieuwe zijn namelijk allemaal monsters om te zien... Ruil ik m'n R6 zo voor in... | |
masuyo | woensdag 21 januari 2004 @ 21:54 |
quote: ![]() | |
yup | woensdag 21 januari 2004 @ 22:36 |
quote: ![]() Mijn fiets is zelfs sneller | |
BogaddE | woensdag 21 januari 2004 @ 22:42 |
quote:Gilera DNA is een van de leukere scooters vind ik: Ik heb zelf op schakelbrommers gereden maar daar gaat het hier niet over natuurlijk. Nu heb ik bijna 2 jaar m'n A rijbewijs en mag over 18 dagen op een zware motor stappen en heb de 25kW-tijd doorgebracht op een 250cc viertaktmotortje. Mijn grote droom is de Ducati 748 in het geel | |
masuyo | woensdag 21 januari 2004 @ 22:50 |
[offtopic] ik heb een dna ![]() ![]() [/offtopic] | |
MewBie | woensdag 21 januari 2004 @ 23:22 |
quote:zo'n "scooter" vindt ik meer iets voor de gassies die graag motor willen rijden maar er te jong voor zijn ![]() te groot voor de scooters, te klein voor de motoren ![]() | |
masuyo | woensdag 21 januari 2004 @ 23:32 |
quote:klopt precies ![]() ![]() quote:ieder zijn eigen mening, ik vind hem wel mooi ![]() | |
PatrickM | donderdag 22 januari 2004 @ 00:06 |
quote:Ik vind het opzich een grappig vormgegeven ding... alleen jammer dat het motorische gedeelte van een scooter is... Maar ach... als je nog geen motor mag rijden is dit wel een leuk alternatief (alhoewel een TZR50 oid dan toch leuker is)... Ach... ben blij dat ik mijn motorrijbewijs heb en vooral op motor rij (momenteel een Honda VT500C, en als ie weg is voor reparatie en onderhoud, dan dus op scootertje). | |
slashme | donderdag 22 januari 2004 @ 00:14 |
yamaha Wr450F 2-trac ![]() ![]() | |
Dr_Morreau | donderdag 22 januari 2004 @ 13:01 |
quote:Cool ding, dat is geen standaard husqvarna neem ik aan? Ik rijd nu Aprilia RSV Mille: Maar ik wil een Ducati 999 S natuurlijk | |
Makster | donderdag 22 januari 2004 @ 13:33 |
Vet ding die Mille !!! Vind alleen de voorkant van de nieuwe Ducati's niet echt geslaagd, vond het ouwe model echt stukken mooier. | |
Dr_Morreau | donderdag 22 januari 2004 @ 14:04 |
quote:Dat vond ik eerst ook echt helemaal niks, maar na er enkele tientallen uren naar gestaard te hebben op mijn scherm, vind ik het nu juist schitterend! Die nieuwe voorkant is net als sommige hele goeie muziek, waar je eerst een paar keer naar moet luisteren voor je het echt gaat waarderen. Dat zijn meestal juist de mooiste dingen wil ik maar zeggen ![]() | |
Makster | donderdag 22 januari 2004 @ 16:27 |
Dan zal ik vanavond nog maar is ff een paar uurtjes gaan staren ![]() Tis alleen jammer dat ze niet te betalen zijn, maarja, misschien is het daarom juist wel zo stoer | |
Dr_Morreau | donderdag 22 januari 2004 @ 16:40 |
Hmm, ja er zijn goedkopere motoren te krijgen ja... Maar echt heel veel duurder dan die aprilia RSV millle zijn ze ook weer niet. Volgens mij kost die 999S ca. 19000 eurios... | |
Makster | donderdag 22 januari 2004 @ 16:47 |
quote:Daar heb je opzich ook weer een punt. Voor mij zijn ze in ieder geval nog ff TE duur. Heb onlangs deze aangeschaft, tis mijn eerste motor en ben er best trots op ![]() ![]() Maar ooit zal en een Duc komen !!!! De gele 748 is ook heel erg | |
Makster | donderdag 22 januari 2004 @ 16:48 |
quote: |