Er zijn in Engeland nogal wat meer winkels die mooie samurai zwaarden verkopen en ik wil in de toekomst toch zeker zo'n zwaard aan de muur hebben hangen.
quote:Kill Bill gezien??
Op zondag 18 januari 2004 16:37 schreef Edoll het volgende:ik wil in de toekomst toch zeker zo'n zwaard aan de muur hebben hangen.
quote:Zo illegaal is dat niet hoor, maar je moet het natuurlijk zien als een kunstvoorwerp en niet als een slagwapen
Op zondag 18 januari 2004 16:37 schreef Edoll het volgende:
Hallo allemaal, ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben
met het bestellen uit Engeland (een EU land), ik vroeg me specifiek af of pakketen met inhoud die in Nederland illegaal zijn ook door de douane komen of dat de kans dat het geconfisceerd word gewoon erg groot is?Er zijn in Engeland nogal wat meer winkels die mooie samurai zwaarden verkopen en ik wil in de toekomst toch zeker zo'n zwaard aan de muur hebben hangen.
quote:Dit valt onder de wapenwet voor zover ik weet, daarom was ik dus ook benieuwd naar ervaringen met dit soort dingen.
Op zondag 18 januari 2004 16:42 schreef Fliepke het volgende:[..]
Zo illegaal is dat niet hoor, maar je moet het natuurlijk zien als een kunstvoorwerp en niet als een slagwapen
.
Enne, kill bill is niet de eerste film die zwaarden gebruikt hoor, zie Highlander, en waaorm moet dit perse via een film gekomen zijn? misschien ken ik wel mensen die ook zoiets aan de muur hebben hangen? of misschien wel een Japans restaurant in de buurt die zoiets heeft?
quote:LOL no offence... Ik had gewoon sinds Kill Bill de onweerstaanbare behoefte om een mooi zwaard aan m'n muur te hangen, vroeg me af of jij dat ook had.
Op zondag 18 januari 2004 16:49 schreef Edoll het volgende:[..]
Enne, kill bill is niet de eerste film die zwaarden gebruikt hoor, zie Highlander, en waaorm moet dit perse via een film gekomen zijn? misschien ken ik wel mensen die ook zoiets aan de muur hebben hangen? of misschien wel een Japans restaurant in de buurt die zoiets heeft?
quote:Sinds ik LOTR heb gezien heb ik ZWAAR de behoefte om een boog te kopen. Maar mijn budget laat het niet toe
Op zondag 18 januari 2004 16:51 schreef HAL9000S het volgende:[..]
LOL no offence... Ik had gewoon sinds Kill Bill de onweerstaanbare behoefte om een mooi zwaard aan m'n muur te hangen, vroeg me af of jij dat ook had.
Niemand ideen over de kans van in beslagname vanuit engeland?
quote:ik kreeg meer behoefte om die mooie dame aan de muur te hangen
Op zondag 18 januari 2004 16:51 schreef HAL9000S het volgende:[..]
LOL no offence... Ik had gewoon sinds Kill Bill de onweerstaanbare behoefte om een mooi zwaard aan m'n muur te hangen, vroeg me af of jij dat ook had.
Net als die oude wapens van vroeger met een hoop papier werk hangt dat ding geheel onklaar aan je muur.
Kunst dus.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 16:56 schreef Lehcimus het volgende:
heb je al op ingali.com gekeken?
het niet zo illegaal als je denkt
Pakkans is nihil, want je blijft binnen de EU en dus worden auto's normaalgezien) niet gecontroleerd. Verder moet je volgens mij zien dat het zwaard heel goed vast is ingepakt, en je het op de weg niet als wapen zou kunnen gebruiken.
En als je ginder persoonlijk bent, dan kan je volgens mij veel beter kiezen welk zwaard je schoon vindt.
Zo ver is het allemaal niet.
(Ofwel met de ferry natuurlijk)
Bekend van de BLADE films... het officiële "Sword of The Daywalker" - deels mens, deels vampier.
quote:Het ging (en gaat) mij meer om het invoeren, "even" naar Engeland rijden is er niet echt bij vanuit Groningen
Op maandag 19 januari 2004 15:46 schreef tiez het volgende:
gewoon goed inpakken ne met de boot terug gaan! nederlanders worden op de terug weg toch niet gecontroleerd . wat kunnen we nou smokkelen wat we hier niet makkelijk te krijgen hebben (denken ze)
ikzelf heb al regelmatig luchtbuksen mee genomen (hand en geweren) gewoon heeeeeeeeel dik inpakken
boeid ze niks!
quote:Het ging (en gaat) mij meer om het invoeren, "even" naar Engeland rijden is er niet echt bij vanuit Groningen
Op maandag 19 januari 2004 15:46 schreef tiez het volgende:
gewoon goed inpakken ne met de boot terug gaan! nederlanders worden op de terug weg toch niet gecontroleerd . wat kunnen we nou smokkelen wat we hier niet makkelijk te krijgen hebben (denken ze)
ikzelf heb al regelmatig luchtbuksen mee genomen (hand en geweren) gewoon heeeeeeeeel dik inpakken
boeid ze niks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |