quote:Wie is er dood dan?
Op zondag 25 januari 2004 13:30 schreef soapie het volgende:
Die begrafenis was verrassend vond ik, leek wel zo'n Italiaanse film. Ik dacht in eerste instantie dat het niet bij ONM hoorde.
quote:Die patient van Niels en Claire.
Op zondag 25 januari 2004 14:52 schreef Markie-Mark het volgende:Wie is er dood dan?
ik heb woensdag voor het laatst gezien namelijk....
quote:Ow die..... ik dacht al wat heb ik nu allemaal weer gemist. Ik zal straks de herhaling gaan bekijken ben eigenlijk wel benieuwd naar de rentree van Daan.
Op zondag 25 januari 2004 15:21 schreef soapie het volgende:[..]
Die patient van Niels en Claire.
quote:Vind ik een beetje tegenvallen. Ik hoop wel dat Kyra bij 'm blijft, want die knipperlichtrelatie is niks en bovendien zijn we die zeurkous dan ook kwijt.
Op zondag 25 januari 2004 15:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ow die..... ik dacht al wat heb ik nu allemaal weer gemist. Ik zal straks de herhaling gaan bekijken ben eigenlijk wel benieuwd naar de rentree van Daan.
quote:Ik vind dat hele Kroatië gebeuren ook een beetje tegenvallen. Dat was toch zo'n beetje de 2000ste afl. Had wel wat meer spectakel in gemogen van mij!!!!
Op zondag 25 januari 2004 16:53 schreef weet_ik_veel het volgende:Vind ik een beetje tegenvallen. Ik hoop wel dat Kyra bij 'm blijft, want die knipperlichtrelatie is niks en bovendien zijn we die zeurkous dan ook kwijt.
En arme Claire.....op die begrafenis en die vrouw is dan ook nog heel blij met de komst van Claire....ik zou het ook niet meer houden hoor
En dat Kroatie gebeuren was wel leuk, leuk om Daan weer te zien, hij zag er goed uit zo zonder koksoutfit
quote:Hij heeft er goed te vreten gehad, want hij zag er uit als een beer.
Op zondag 25 januari 2004 18:02 schreef Markie-Mark het volgende:
leuk om Daan weer te zien, hij zag er goed uit zo zonder koksoutfit
En is die Katja zijn nieuwe vlam?
quote:Nee toch, leek mij dat het zijn moeder kon zijn...
Op zondag 25 januari 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:En is die Katja zijn nieuwe vlam?
quote:Een beer???
Op zondag 25 januari 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hij heeft er goed te vreten gehad, want hij zag er uit als een beer.
En is die Katja zijn nieuwe vlam?
quote:Dat jij op beren valt moet jij weten. Geef mij maar de Floors, de Lizzy's, de Claire's en de Margots.
Op zondag 25 januari 2004 18:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Een beer???
Dat noemen wij hier in Nederland een hunk
En die Katja zat volgens mij meer achter JP aan.
quote:ik stoor me er niet zo aan eigenlijk, ik ben allang blij dat die creatieve cameraman/vrouw weg is.
Op zondag 25 januari 2004 18:02 schreef Markie-Mark het volgende:
Wat een buitenopnames toch tegenwoordig.
quote:ja wat is Claire ineens lief... helemaal met een geweten enzo.
En arme Claire.....op die begrafenis en die vrouw is dan ook nog heel blij met de komst van Claire....ik zou het ook niet meer houden hoor
quote:Ik vond Daan vooral leuk toen hij beroemd werd, verder is het altijd maar een slome.
En dat Kroatie gebeuren was wel leuk, leuk om Daan weer te zien, hij zag er goed uit zo zonder koksoutfit
volgens mij loopt Kim haar contract bijna af dat ze ineens zo een trouwlustig tutje wordt, ze willen van haar af lijkt het wel.
Renee heeft duidelijk geen verstand van mannnen dat ze Bram zo de hemel inprijst.
En wat lijkt Bettina ineens makkelijk te paaien door Arthur? Ze is ongetwijfeld nog wat van plan, want dit kan natuurlijk nooit. Die curatele was toch wel opgeheven daar laat ze zich niet mee omkopen lijkt me.
en gaat Aafke nou los?
quote:Nou ... er van AF? Ik wil er wel OP!
Op zondag 25 januari 2004 18:19 schreef Wup het volgende:volgens mij loopt Kim haar contract bijna af dat ze ineens zo een trouwlustig tutje wordt, ze willen van haar af lijkt het wel.
quote:Aaphke gaat voor de zoveeste keer in haar leven een grote fout maken. Dit maal verkwanselt ze niet Eds huis, maar wel De Engel. Aaphke is n.l. een ezel die zich keer op keer aan dezelfde steen stoot.
Op zondag 25 januari 2004 18:19 schreef Wup het volgende:en gaat Aafke nou los?
quote:dat zou mooi zijn, lange verhaallijnen zit ik wel op te wachten.
Op zondag 25 januari 2004 18:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik voorspel een spannende driehoeksverhouding tussen Aafke, Koen en BettinaEn ik denk dat dat hele Beatrix-Engel gedoe een grote verhaallijn gaat worden.
quote:Koen (lees: miguel)?
Op zondag 25 januari 2004 18:28 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik voorspel een spannende driehoeksverhouding tussen Aafke, Koen en BettinaEn ik denk dat dat hele Beatrix-Engel gedoe een grote verhaallijn gaat worden.
quote:Zal je vrouw leuk vinden....
Op zondag 25 januari 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:Nou ... er van AF? Ik wil er wel OP!
quote:Die mag eens op JP.
Op zondag 25 januari 2004 18:39 schreef soapie het volgende:
Zal je vrouw leuk vinden....
quote:Dit was afl. 1995. De 2000e aflevering zal as. vrijdag (30 jan.) plaatsvinden.
Op zondag 25 januari 2004 18:00 schreef soapie het volgende:[..]
Ik vind dat hele Kroatië gebeuren ook een beetje tegenvallen. Dat was toch zo'n beetje de 2000ste afl.
quote:Ik vind dat die aflevering (netto speelduur) anderhalf uur moet duren. Lekker extra lang dus. Plus: er moet een soort van "making of" achteraan komen. Gun de trouwe fans eens iets, Endemol!
Op zondag 25 januari 2004 18:59 schreef Svensational het volgende:
Dit was afl. 1995. De 2000e aflevering zal as. vrijdag (30 jan.) plaatsvinden.
quote:Ijdele hoop
Op zondag 25 januari 2004 19:16 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Ik vind dat die aflevering (netto speelduur) anderhalf uur moet duren. Lekker extra lang dus. Plus: er moet een soort van "making of" achteraan komen. Gun de trouwe fans eens iets, Endemol!
quote:Vergelijk je mij met een hoop die ijdel is?
Op zondag 25 januari 2004 19:20 schreef Svensational het volgende:
Ijdele hoop
quote:ik vond 'm juist sterk vermagerd overkomen!! alsof ie zwaar te lijden heeft gehad door zijn breek met kim-lian ofzo. viel me op foto's in televizier al op, maar op tv was 't nog duidelijker: niet echt gezond...
Op zondag 25 januari 2004 18:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij heeft er goed te vreten gehad, want hij zag er uit als een beer.
van mij mag Kyra daar blijven, vind ik toch maar 'n sufkut...
quote:Dat Babetje maar weer terugkomt uit de USA. Die stelde tenminste wat voor. Eigenzinnig, niet bang en gedreven.
Op zondag 25 januari 2004 21:06 schreef babette21 het volgende:
ik vond 'm juist sterk vermagerd overkomen!! alsof ie zwaar te lijden heeft gehad door zijn breek met kim-lian ofzo. viel me op foto's in televizier al op, maar op tv was 't nog duidelijker: niet echt gezond...van mij mag Kyra daar blijven, vind ik toch maar 'n sufkut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |