[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-02-2004 18:21]

quote:Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.
Op zondag 1 februari 2004 18:22 schreef Georges het volgende:
Ik heb alleen die kleine stukjes gezien die als samenvatting dienden.
Daarin vond ik die uithaal van sharon erg goed.

quote:Ze was gewoon zenuwachtig. Vergeet niet dat ze ook de jongste van allemaal is.
Op zondag 1 februari 2004 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.

Het zal niemand ontgaan zijn: de tweede editie van kijkcijfer-kanon Idols draait op volle toeren. De laatste 27 popsterren-in-de-dop zijn bekend en onder de laatste survivors bevindt zich ook voormalig Admirals Cheerleader Sharon.
Sharon kwalificeerde zich aan het begin van dit seizoen voor The Hottest Dance Team in Holland, maar kwam er al snel achter dat haar toekomst toch in de muziek ligt. Dit 16-jarige nachtegaaltje heeft enorme kwaliteiten op het podium en zeker geen plankenkoorts. Zij is nu al wekelijks op de buis en zingt daar de sterren van de hemel.
Cheerleader collega en vriendin Anouk zag Sharon met lede ogen vertrekken bij de Cheerleaders. Samen reisden ze op en neer tussen Houten en Amsterdam. "In de trein hadden we altijd ontzettend veel lol. Sharon is altijd vrolijk." Ook licht Anouk een tipje van de sluier op: "We dachten al dat ze ver zou komen. Sharon heeft pas anderhalf jaar zangles, maar stond al diverse keren voor een showgroep in Houten op de planken. Ze bracht het er altijd goed vanaf!"
Afgelopen week schitterde Sharon in haar kanariegele truitje met haar vertolking van Des'ree's "Life". Ook cheerleader coach Ashley Orman volgt de verrichtingen van haar pupil op de voet en wenst haar veel succes: "Sharon heeft de uitstraling en het doorzettingsvermogen om het ver te schoppen. Behalve een uitstekende danseres is ze ook nog een begenadigd zangeres. De Admirals duimen voor haar volgende stap bij Idols."
Sharon is zaterdag 31 januari al aan het workshoppen en dan is de stem aan jou. Dus twijfel niet langer en help dit ex-Admirals sterretje naar de volgende ronde.

*Deja vu heb* 
Oplossingen kunnen voor 2 februari worden gegeven. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. (hehe)

quote:Ik vind haar stem juist lijken op Kelly Clarkson
Op vrijdag 6 februari 2004 00:31 schreef Aarti het volgende:
Ik vond haar wel goed, hoor!! Haar stem klonk een beetje las Beyonce, vond ik!!
Hopelijk krijgt ze een wildcard!
 een beetje minder volwassen wel, maar ze is pas 16. En ze zingt moeilijke nummers
 een beetje minder volwassen wel, maar ze is pas 16. En ze zingt moeilijke nummers  

quote:precies, ze knippen gewoon het beste stukje eruit, maar verder was het 3x niks..
Op zondag 1 februari 2004 18:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.

Wat denken jullie, maakt ze a.s. zaterdag nog een kansje??

De rest is (was) 3x niks. Of ze moeten me heel erg verrassen.

quote:Van mij wel. Krijgen de anderen het nog moeilijk denk ik. Alhoewel ze toch geen kans maakt tegen Boris of Irma.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze maakt vast wel een kans, maar van mij hoeft ze echt niet in de finale.

quote:Hoezo maakt ze geen kans??
Op dinsdag 17 februari 2004 14:32 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Van mij wel. Krijgen de anderen het nog moeilijk denk ik. Alhoewel ze toch geen kans maakt tegen Boris of Irma.
De beste zanger/zangeres is niet de vanzelfsprekende winnaar. Kijk maar naar Hind vorig jaar...

quote:Hind moest opboksen tegen een olijke knuffelnicht, een (mijns inziens onterecht) arrogant imago en een immens populair tieneridool. Jonge meisjes vallen volgens mij een stuk meer op zo'n 15 jarig knap koppie dan op een 20+ knappe kop.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:40 schreef Mango-a-gogo het volgende:[..]
Hoezo maakt ze geen kans??
De beste zanger/zangeres is niet de vanzelfsprekende winnaar. Kijk maar naar Hind vorig jaar...

quote:You've got a point.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:40 schreef Mango-a-gogo het volgende:[..]
Hoezo maakt ze geen kans??

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |