quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 31 januari 2004 22:53 schreef martinuhhh het volgende:onwijs mooi gezongen
Maar, enfin die houding krijgt bijna ieder popchickie als ze eenmaal succesvol zijn. Sharon is dus gewoon al verder dan de rest
quote:ze zei op een bepaalde manier 'beterrrr', en die bepaalde manier, je bedoelt gewoon zoals een neger. Tja, dat is ze ook he, volgens mij half.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:57 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik vond haar 1 van de beste van vanavond,
wel jammer dat ze ging zitten en dat ze zo op zo'n bepaalde manier 'cker' zei
quote:Ze zei "beterrrr" zoals een "neger"??!?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:37 schreef lindaatje het volgende:
ze zei op een bepaalde manier 'beterrrr', en die bepaalde manier, je bedoelt gewoon zoals een neger.
quote:Zo ziet ze d'r wel uit ja.
...volgens mij half.
Anyhow... ik vond haar de beste van de avond!
Bovendien kutreaktie na de wildcard. Nee, ik hoop bij god dat ze niet doorgaat. Krijg je allemaal van die zaadRnB trillinkjes elke keer. En 1 íemand in de finale (JK) met RnB trillinkjes is wel voldoende vind ik.
quote:Jawel, je vond haar harstikke lekker
Op zondag 1 februari 2004 00:22 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik vond haar n iet zo heel denderend...
Vond het een arrogant kind. Zat heel verveeld te kijken tijdens de uitslag en die "hehe" was wel erg fout hoor... Zo'n attitude hebben als je niet eens zuiver kunt zingen
Dat ze evenveel stemmen kreeg als Frank is voor mij dan ook een raadsel.
quote:Ik snapte dus ook niet hoe Frank evenveel stemmen kon krijgen als Sharon! Blijkbaar heeft een groot deel van het publiek niet door dat het een erg goeie prestatie is om een nummer van Mariah Carey overtuigend neer te zetten, gezien de vocale talenten van (de ouwe) Mariah.
Op zondag 1 februari 2004 11:07 schreef CJ het volgende:
Ik vond haar eigenlijk ook een van de betere. Mariah-liedjes, vooral uit de beginperiode, zijn vaak nogal moeilijk te zingen door al dat gespeel met haar stem. Maar Sharon deed de uithalen toch vrij goed en strak.Dat ze evenveel stemmen kreeg als Frank is voor mij dan ook een raadsel.
quote:Zei Tooske ook niet iets van dat heel corpsballend Nederland nu kon stoppen met bellen ofzo?
Op zondag 1 februari 2004 11:17 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik snapte dus ook niet hoe Frank evenveel stemmen kon krijgen als Sharon! Blijkbaar heeft een groot deel van het publiek niet door dat het een erg goeie prestatie is om een nummer van Mariah Carey overtuigend neer te zetten, gezien de vocale talenten van (de ouwe) Mariah.
quote:"De ballen kunnen stoppen met brallen."
Op zondag 1 februari 2004 11:24 schreef CJ het volgende:[..]
Zei Tooske ook niet iets van dat heel corpsballend Nederland nu kon stoppen met bellen ofzo?
Ik hoop dat ze nog doorgaat naar de lifeshow, want dat heeft ze echt verdiend!
quote:Ah ja.
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef postinggirl het volgende:[..]
"De ballen kunnen stoppen met brallen."
quote:Ja. Heel vervelend vond ik dat.
Op zondag 1 februari 2004 00:21 schreef Vamos het volgende:
Vond haar heel vervelend met al die trillinkjes
quote:De uithalen waren vrij goed idd. De rest alleen zeer zeker niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:34 schreef JeFFire het volgende:
Duidelijk de leukste van deze avond..die uithaaltjes waren zuiver, damn!
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:32 schreef Nokia3310 het volgende:
Het verbaasd me dat jullie zo positief zijn over haar performance. Ze zong vanavond echt hartstikke vals... Ze had een paar uithalen naar boven die heel erg goed waren, maar voor de rest zong ze er hartstikke naast.
quote:Inderdaad daar heb je gelijk in! Toen ik ze had zien zingen had ik zoiets van nou die is wel goed maar haar reactie van die wildcard?? Ze zou blij moeten zijn maar ze vond er volgens mij niets aan!
Op zaterdag 31 januari 2004 23:39 schreef martinuhhh het volgende:
Hmm naar dr reactie op de wildcard vind ik haar dus helemaal niks meer...jammer...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |