abonnement Unibet Coolblue
pi_16368776
Poll: Wat wordt ons nieuwe eiland?
  • http://eiland.fantasyfellowship.net/
  • http://www.zuipfeest.com/eiland/

  • Tussenstand:

    Ook een poll maken? Klik hier
    pi_16368800
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 15:36 schreef AirRaid het volgende:

    [..]

    misschein moet er een poll aangemaakt worden om en kijken welke we definitief pakken, en dat we daar samen er alles aan doen om het betreffende forum zo te maken dat het naar ieders keus is

    en niet komen kniezen van: als dat ene forum wordt gekozen blijf ik weg of op het andere


    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 15:41 schreef Sitethief het volgende:

    [..]

    Zat ik ook al een tijdje aan te denken


    pi_16368851
    ik heb maar voor zuipfeest gekozen omdat het mooier uitziet,het is wel dat ik dan mij modschap op moet geven
    pi_16368994
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:18 schreef Jan-jaap het volgende:
    ik heb maar voor zuipfeest gekozen omdat het mooier uitziet,het is wel dat ik dan mij modschap op moet geven
    Als je het daarom zou doen, had ik je hoogstpersoonlijk van het eiland verbannen
    Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
    pi_16369297
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

    [..]

    Als je het daarom zou doen, had ik je hoogstpersoonlijk van het eiland verbannen


    de zin niet snapt ,sorry ben een beetje dom vandaag
      zondag 18 januari 2004 @ 16:36:47 #6
    25889 Sitethief
    Fulltime Flapdrol
    pi_16369421
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:32 schreef Jan-jaap het volgende:

    [..]

    de zin niet snapt ,sorry ben een beetje dom vandaag


    Deze zin klopt ook niet
    Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
    Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
    pi_16369433
    Ik onthoudt mij van stemmen, simpelweg omdat ik vind dat ieder van ons voor zichzelf moet uitmaken waar hij het het meeste naar zijn heeft/zou hebben en je dit niet van een poll moet laten afhangen.
    I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
      zondag 18 januari 2004 @ 16:39:25 #8
    44785 Bar_the_Grey
    Questor & Servant
    pi_16369510
    is er op beide polls plaats voor bejaarde of ex questors?
    ik heb me geregistreerd, maar een post van mij zal nog op zich laten wachten.
    Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
    pi_16369568
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:37 schreef Werik het volgende:
    Ik onthoudt mij van stemmen, simpelweg omdat ik vind dat ieder van ons voor zichzelf moet uitmaken waar hij het het meeste naar zijn heeft/zou hebben en je dit niet van een poll moet laten afhangen.
    maar we kiezen toch waarschijndelij maar 1 van de 2 forums
    pi_16369633
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:41 schreef Jan-jaap het volgende:

    [..]

    maar we kiezen toch waarschijndelij maar 1 van de 2 forums


    Ja en? Dan blijft de keuze toch afhankelijk van een poll. Ik blijf erbij dat iedereen voor zichzelf moet kunnen bepalen waar hij graag heen wil en dat niet van een poll moet laten afhangen omdat de ene site meer stemmen heeft dan de ander.
    I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
    pi_16369923
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:44 schreef Werik het volgende:

    [..]

    Ja en? Dan blijft de keuze toch afhankelijk van een poll. Ik blijf erbij dat iedereen voor zichzelf moet kunnen bepalen waar hij graag heen wil en dat niet van een poll moet laten afhangen omdat de ene site meer stemmen heeft dan de ander.


    Ik zie het probleem ook niet zo..als je je op een van de forums lekker voelt, of op beide fora tegelijk dan moet toch kunnen?
      zondag 18 januari 2004 @ 16:53:48 #12
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_16369956
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 16:37 schreef Werik het volgende:
    Ik onthoudt mij van stemmen, simpelweg omdat ik vind dat ieder van ons voor zichzelf moet uitmaken waar hij het het meeste naar zijn heeft/zou hebben en je dit niet van een poll moet laten afhangen.
    Ben ik helemaal mee eens.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    pi_16370310
    2 vind fora's vind ik nix

    het is stukken gezelliger als we alles bij elkaar houden en of dat nu op die van manowar is of op die van harry

    pi_16370383
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:06 schreef AirRaid het volgende:
    2 vind fora's vind ik nix

    het is stukken gezelliger als we alles bij elkaar houden en of dat nu op die van manowar is of op die van harry


    ben ik helemaal mee eens ,ik bedoel splitsen is niet leuk ,je moet het gewoon bij elkaar houden
    pi_16370519
    Ben ik het ook mee eens, maar je kunt niet van iemand verwachten dat hij verplicht een forum kiest aan de hand van een Poll. Omdat het ene forum nou toevallig meer stemmen krijgt.
    I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
    pi_16370572
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:13 schreef Werik het volgende:
    Ben ik het ook mee eens, maar je kunt niet van iemand verwachten dat hij verplicht een forum kiest aan de hand van een Poll. Omdat het ene forum nou toevallig meer stemmen krijgt.
    hoe wil je dan anders een forum kiezen
    pi_16370689
    Gewoon "Natuurlijk" laten verlopen zoals het nu ook gaat.

    Ik zie niet in waarom erover gestemd moet worden. Zoals Joda al zegt zullen er zat zijn die op beide Fora willen posten. En degene die dat niet willen zullen vroeger of later zelf wel een keuze maken welk forum ze leuker vinden.

    I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
    pi_16370803
    quote:
    Op zondag 18 januari 2004 17:18 schreef Werik het volgende:
    Gewoon "Natuurlijk" laten verlopen zoals het nu ook gaat.

    Ik zie niet in waarom erover gestemd moet worden. Zoals Joda al zegt zullen er zat zijn die op beide Fora willen posten. En degene die dat niet willen zullen vroeger of later zelf wel een keuze maken welk forum ze leuker vinden.


    op zo manier okee
      zondag 18 januari 2004 @ 18:03:44 #19
    4178 Lord Dreamer
    I Rule In Hell
    pi_16371958
    Een poll is toch wel wat wrang.. Iedereen mag lekker voor zich zelf uit maken wat hij zij doet en waar. Sorrie Airraid maar ik sluit deze.
    It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
    Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')