abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 12:47:17 #251
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16770898
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:31 schreef cinnamongirl het volgende:
...maar zal het publiek, dat vooral bestaat uit 14 jarige meisjes, ook voor haar kiezen?
Het zal wel op Ron uitdraaien.
Jongens zijn in het voordeel bij dit soort programma's. Al denk ik dat de jury dit jaar voor een meisje gaat kiezen. Al was het maar om een schijn van gelijke kansen op te houden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16770922
Ik ben hoe dan ook voor een vrouwelijk Idool, eigenlijk. En dit jaar zijn de mannen sowieso weinig soeps.
pi_16770953
Vind het maar een irritant wijf, die marlies.

Lekker stereotype met haar Alanis Morisette.

† In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 12:50:50 #254
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16771001
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:49 schreef Henkmanz het volgende:
Vind het maar een irritant wijf, die marlies.
Beetje goedkoop mopperen imo. Wat was er irritant aan dan? Iets meer tekst graag.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_16771071
quote:
Op zondag 1 februari 2004 12:50 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Beetje goedkoop mopperen imo. Wat was er irritant aan dan? Iets meer tekst graag.

Haar manier van praten, kijken, zingen. Ik ken iemand die op haar lijkt en die mag ik absoluut niet .
pi_16771181
die marlies vond ik echt de beste van gisteravond. maar; is t een idol? NEE. aan de andere kant; jamai is ook geen idool en die won ook. en marlies zal meer indruk 8erlaten op een eventuele world idol dan jamai ooit zal doen
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Goodfellas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')