abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16365460
ik ben opzoek naar een voetbaltafel voor onze school. hij moet bruggerbestendig zijn en er moet een kastje opzitten waar je geld in kan stoppen. kan iemand mij een paar goede sites zeggen.
pi_16365632
www.wmgames.nl

De Coperto de Luxe is echt een topper, die vind je op de meeste scholen terug. Kost ongeveer ¤ 1600

[Dit bericht is gewijzigd door Stinkschaap op 18-01-2004 14:18]

Stank in schaapskleren
pi_16365716
Niet doen .

Wij hebben het ook op school gedaan, en na 1 week was het al helemaal gesloopt..... het schijnt stoer te zijn om dingen te slopen .

pi_16365763
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:19 schreef Inquistor87 het volgende:
Niet doen .

Wij hebben het ook op school gedaan, en na 1 week was het al helemaal gesloopt..... het schijnt stoer te zijn om dingen te slopen .

Er zijn echt wel tafels te koop die sloop-bestendig zijn daar houden ze echt wel rekening mee, ze zijn alleen een beetje duur.
pi_16366117
Prijs moet ik nog over discusieren met onze rector.
Maar hij moet wel heel erg bruggerbestendig zijn.
Als er nog meer sites zijn zijn die welkom.
pi_16366127
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:21 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Er zijn echt wel tafels te koop die sloop-bestendig zijn daar houden ze echt wel rekening mee, ze zijn alleen een beetje duur.

De tafel die wij hadden was sloopbestendig (was ook aan de prijs te zien )
pi_16373457
Deutscher Meister

prima tafels en niet stuk te krijgen (ok als je je best doet wel)

Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_16375761
Tafelvoetballen

Heerlijk, wij hebben zo'n enorm ding, en hij werkte alleen met guldens, dus is hij nu gratis

Ik heb alleen wel een keer het afdekglas met een bal kapotgeschoten Niet expres, wou even scoren met mijn keeper, boem, tang, krak, barst in het glas

Dat was best 1337

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')