En waarmee steken jullie je sigaret/sigaar/pijp aan?
Vroeger hervulbare aanstekers, tegenwoordig wegwerp, omdat ik ze toch alleen maar kwijt raak...
Maar in de praktijk is het altijd weer een cheap-ass aansteker die je ergens vandaan haalt/krijgt voor niks en waar je altijd weer mensen mee kunt 'redden' als zij zonder vuur zitten.
quote:Sigaretten aansteken met een lucifer ziet er niet uit. Daarnaast is het vreselijk onhandig. Ik gebruik zelf een Ronson aansteker.
Op zondag 18 januari 2004 13:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kijk, ik rook niet, maar als ik zou roken zou ik mijn sigaretten met lucifers aansteken. Dat vind ik veel stijlvoller dan zo'n lompe aansteker. Het geeft toch iets van klasse. Bovendien voegt het nog wat toe kwa smaak, heb ik begrepen.En waarmee steken jullie je sigaret/sigaar/pijp aan?
quote:Dat probleem had ik nou ook altijd. Totdat ik van iemand een erg prijzige aansteker kreeg, en die raak ik echt niet meer kwijt (even afkloppen..).
Op zondag 18 januari 2004 13:52 schreef ChOas het volgende:
Vroeger hervulbare aanstekers, tegenwoordig wegwerp, omdat ik ze toch alleen maar kwijt raak...
quote:Dat doe ik ook altijd als ik weer nergens een aansteker kan vinden
Op zondag 18 januari 2004 13:54 schreef Tokay het volgende:
Je kunt het ook met de waakvlam van de geiser doen.
Ah, waar een sigaret ook allemaal goed voor is
quote:Maar een geiser lijkt mij zo onconfortabel meenemen naar een café.
Op zondag 18 januari 2004 13:54 schreef Tokay het volgende:
Je kunt het ook met de waakvlam van de geiser doen.
aanstekers, kaarsen, gasstel, peuken e.d. die al aan staan. hout/kampvuurtje aansteker in de auto
Dure raak ik toch altijd kwijt.
quote:ot - hoe was het bij de smerissen?
Op zondag 18 januari 2004 13:58 schreef missymouse het volgende:
In keuken met lucifers maar in woonkamer etc of als ik uitga gewoon met een aansteker of ik ga ff op versiertoer en gebruik me sigaret als openingszinAh, waar een sigaret ook allemaal goed voor is
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Welnee, dat lijkt maar zo.
Op zondag 18 januari 2004 13:59 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Maar een geiser lijkt mij zo onconfortabel meenemen naar een café.
Liefst recht uit de hel.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:28 schreef chocolatemoeze het volgende:
bah, met zippo is vies! Als je de eerste twee hijsen over de longen neemt, lijkt het net alsof je je muil aan een uitlaat hebt hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop