Lijkt mij bijv. een beetje onzinnig om iets duurders als een Terratec kaart te nemen als het allemaal 128/160kbit MP3 is bijv.
Waarschijnlijk wist je al van het bestaan van Feedback, anders heb je nog veel te doen (ik heb nl. 'geen verstand' van zulke zaken en zelfs ik weet ervan )
Terratec is niet profi, hij wilde profi (iig wel meer profi dan Creative shit maar that's it)
Trouwens neem extern, intern levert veel meer inferentie op. Het beste is firewire/ieee1394: http://www.feedback.nl/pages/departments.php?pagetype=3&the_parent=4&xtracats_id=74&departments_id=153
[Dit bericht is gewijzigd door JoopK op 18-01-2004 13:08]
quote:192kbps+ meer dan de helft VBR 320kbps.
Op zondag 18 januari 2004 13:03 schreef Mondo_Generator het volgende:
In wat voor formaat sla je je muziek op?Lijkt mij bijv. een beetje onzinnig om iets duurders als een Terratec kaart te nemen als het allemaal 128/160kbit MP3 is bijv.
quote:ST Audio DSP24 Value is wat je wilt....
Op zondag 18 januari 2004 13:01 schreef OphiOn het volgende:
Ik ben een grote muziek liefhebber en mijn muziek staat meestal opgeslagen op de hardeschijf. In mijn server zit een onboard soundchip, vanuit die server gaat een kabel naar de cd/aux van mijn versterker. Uiteraard klinkt dit absoluut niet goed omdat die onboard soundchip gewoon te zwak is. Nu ben ik dus op zoek naar een professionele geluidskaart het liefst high-end. Ik gebruik het niet om iets op te nemen, maar gewoon om af te spelen. Ik ken de kaarten van terratec en creative maar ik krijg meer het idee dat deze kaarten bedoelt zijn voor spelletjes en films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |