abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1133141
Hebben er dames op het FokForum reeds ervaring met de plastuit?

In België werden er afgelopen weekend op het popfestival van Werchter meer dan 10.000 exemplaren verkocht...

Zie http://www.humo.be/Xtra/plastuit/index.htm

dinsdag 3 juli 2001 @ 09:48:21 #2
7006 Ritch
The King!
pi_1133286
Vind ik niet gek, die plee's op werchter zijn ook zo goor!
Whose motorcycle is this? It's a chopper, baby.
Whose chopper is this? It's Zed's.
Who's Zed? Zed's dead, baby. Zed's dead.
pi_1133327
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 08:37 schreef wimpie3 het volgende:
Hebben er dames op het FokForum reeds ervaring met de plastuit?

In België werden er afgelopen weekend op het popfestival van Werchter meer dan 10.000 exemplaren verkocht...

Zie http://www.humo.be/Xtra/plastuit/index.htm

wil ik ook wel eens weten! Duss....
muziek, m'n lust en mijn leven
  dinsdag 3 juli 2001 @ 10:22:10 #4
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_1133396
Meer iets voor lifestyle, denk ik.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 4 maart 2003 @ 22:45:36 #5
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_8871624
quote:
Op dinsdag 3 juli 2001 10:22 schreef golfer het volgende:
Meer iets voor lifestyle, denk ik.
toch niet blijkbaar
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_8871712
haha shit zeg, om nog maar eens een topic uit de ouwe doos te halen he.

mja ik vind het vreemd dat vrouwen ze doorgaans nog niet zo veel gebruiken. Ze zouden wel handig zijn geweest tijdens carnaval. Dan kunnen ze ook gewoon buiten in de 4 pisdingen hun goedje laten zonder 3 kwartier in de rij te staan.

Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8903281
ik zal jullie uit de droom helpen want ik heb hem getest en ik kon gelijk wat anders aan gaan trekken en zal vertellen waarom.....
aangezien ik voor mijn werk meestal op niet echt schone wc's terecht kom dacht ik ook dat dit de uitkomst was alleen het resultaat was lachwekkend want als vrouw heb je nogal wat tijd nodig om staand te kunnen plassen... op de een of andere manier is het psychologisch moeilijk om met je broek aan de sluizen open te gooien dus wacht je tot je echt gewoon moet met als gevolg dat als je eindelijk over de streep bent en de sluizen opengooit dat met zo'n kracht naar buiten komt dat het aan alle kanten over de tuit heen loopt... van achter van voor en aan de zijkant maw een schone broek aantrekken....

groetjes

pi_8903291
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 08:04 schreef fairy01 het volgende:
ik zal jullie uit de droom helpen want ik heb hem getest en ik kon gelijk wat anders aan gaan trekken en zal vertellen waarom.....
aangezien ik voor mijn werk meestal op niet echt schone wc's terecht kom dacht ik ook dat dit de uitkomst was alleen het resultaat was lachwekkend want als vrouw heb je nogal wat tijd nodig om staand te kunnen plassen... op de een of andere manier is het psychologisch moeilijk om met je broek aan de sluizen open te gooien dus wacht je tot je echt gewoon moet met als gevolg dat als je eindelijk over de streep bent en de sluizen opengooit dat met zo'n kracht naar buiten komt dat het aan alle kanten over de tuit heen loopt... van achter van voor en aan de zijkant maw een schone broek aantrekken....

groetjes

Kloon voor aangemaakt die stefan heet?
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_8908155
En als je klaar bent spoel je hem af en stop je hem weer in je tas?
pi_8908875
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 08:07 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Kloon voor aangemaakt die stefan heet?

nee lieverd.... mijn email werd niet geaccepteerd bij het registreren daarom heb ik die van mijn vriend genomen, die van mij is marieanne_v@zonnet.nl, niet dat het ertoe doet.....
pi_8911771
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 08:04 schreef fairy01 het volgende:
verhaal
mja maar misschien moet je ook gewoon wat oefenen want 2 jaar geleden gaf de 'uitvindster' een demonstratie bij paul de leeuw en dat ging letterlijk vlekkeloos.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  donderdag 6 maart 2003 @ 14:59:11 #12
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8911809
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 14:57 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

mja maar misschien moet je ook gewoon wat oefenen want 2 jaar geleden gaf de 'uitvindster' een demonstratie bij paul de leeuw en dat ging letterlijk vlekkeloos.

misschien was dat stiekem een man
Live from the USA
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:05:01 #13
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_8911923
Ik zou het iig niet durven. Straks ben je nog ergens waar je geen schone kleren aan kunt trekken ofzo. Want volgens mij gaat het geheid een keertje mis, ook al gaat het meestal wel goed.
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:25:49 #14
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_8912466
Nee dank je.....lijkt me niks!
I don't care.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')