quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:30 schreef Abbadon het volgende:[..]
haha...ik kan er wel om lachen eigenlijk
Enne, Xilantof, niet weer te laat je rolletjes wegbrengen, of de verkeerde af laten drukken he!
Overigens is dit een zelfde tulp als in mijn 'ijssculptuur'.
De titel is verdriet. Ik kreeg deze tulpen op een rotdag vorige week.
Eigenlijk is januari een hele slechte maand aan het worden
Gelukkig maar dat het hier zo gezellig is!
edit: ik bedoel het nieuws e.d. Geen geklaag van mijzelf hoor!!
[Dit bericht is gewijzigd door Geminis op 19-01-2004 00:58]
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:29 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Xilantof begint zo langzamerhand wel een klein beetje irritant te worden...
quote:Tja, meningen verschillen. Ik vind deze foto van Geminis juist veel mooier
Op maandag 19 januari 2004 13:22 schreef m-niki het volgende:
@geminis: oeh, ik vond je vorige foto (die ingevroren tulp) veel leuker/mooier....(ik had je stiekem al veel punten toebedeeld --> portier, dit mag weg als het niet op z'n plaats is) vanwege de compositie, dat mysterieuze (wat is het?) en de kleuren...en de scherpte..was echt een goede foto!!!
quote:ik ook eigenlijk....
Op maandag 19 januari 2004 13:24 schreef texelonia het volgende:Tja, meningen verschillen. Ik vind deze foto van Geminis juist veel mooier
quote:Ik ook..
Op maandag 19 januari 2004 14:06 schreef Abbadon het volgende:[..]
ik ook eigenlijk....
Die andere vond ik er een beetje "vies" uitzien.
vind deze wedstrijden wat dat betreft ook echt een manier om nieuwe dingen uit te proberen
quote:Mooie plaat!
Op maandag 19 januari 2004 17:09 schreef k_man het volgende:
Hierbij mijn definitieve inzending:
quote:Wat grappig weer... dankjewel, maar ik vind hem ook natuurlijk 'mislukt' omdat ik iets heel anders in gedachten had... Ik hou het idd toch bij mijn nieuwe... Tenzij het morgen gaat sneeuwen
Op maandag 19 januari 2004 13:22 schreef m-niki het volgende:
@geminis: oeh, ik vond je vorige foto (die ingevroren tulp) veel leuker/mooier....(ik had je stiekem al veel punten toebedeeld --> portier, dit mag weg als het niet op z'n plaats is) vanwege de compositie, dat mysterieuze (wat is het?) en de kleuren...en de scherpte..was echt een goede foto!!!
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:09 schreef k_man het volgende:
Hierbij mijn definitieve inzending:
quote:vette foto's
Hierbij mijn voorlopige inzending.
Misschien dat ik nog met iets anders op de proppen kom.....nog even zoeken in m'n archief
quote:zien is geloven
Op dinsdag 20 januari 2004 15:00 schreef dane het volgende:
Nou ik denk dat ik er ook uit ben. Welliswaar een hoog "ijsklontjes-gehalte" maarja, is er binnen die categorie tenminste ook een beetje concurrentie. Was best moeilijk om iets origineels te bedenken. Dus dan maar iets voor de hand liggends, mooi uitvoeren, en posten. Kan m nu niet posten want kzit op laptop. Vanavond of vanmiddag komtie!!!
Ik lever m nog niet definitief in... w8 nog heel even af of er een hele koude nacht aankomt. En bovendien ga ik deze nog een keer over doen, want de achtergrond is niet echt mooi, zit een blauwe strook in. Maar toch ff posten, ik zie t als "hard op nadenken"
quote:De perfectie van de rode strepen, in de vorm van een kruis. Gecombineerd met een wit perfect vierkantje.
Op dinsdag 20 januari 2004 15:36 schreef dane het volgende:
[afbeelding]Ik lever m nog niet definitief in... w8 nog heel even af of er een hele koude nacht aankomt. En bovendien ga ik deze nog een keer over doen, want de achtergrond is niet echt mooi, zit een blauwe strook in. Maar toch ff posten, ik zie t als "hard op nadenken"
quote:Ah, het is net picserver. Als je um opslaat issie wel goed
Op dinsdag 20 januari 2004 15:41 schreef portier het volgende:[..]
De perfectie van de rode strepen, in de vorm van een kruis. Gecombineerd met een wit perfect vierkantje.
*stunned*
DE winnende foto!
quote:Mooi ja!
Op dinsdag 20 januari 2004 15:43 schreef portier het volgende:[..]
Ah, het is net picserver. Als je um opslaat issie wel goed
. Mooie foto wel hoor!
quote:Haha nu snap ik hem
Op dinsdag 20 januari 2004 15:41 schreef portier het volgende:[..]
De perfectie van de rode strepen, in de vorm van een kruis. Gecombineerd met een wit perfect vierkantje.
*stunned*
DE winnende foto!
quote:Hmm, dat wist ik nog niet, handig om te weten
Op dinsdag 20 januari 2004 15:43 schreef portier het volgende:Ah, het is net picserver. Als je um opslaat issie wel goed
. Mooie foto wel hoor!
En mooie foto inderdaad. Die blauwe streep vind ik niet storend trouwens, tis net de horizon ofzow?
quote:vind de blauwe streep ook wel kunnen hoor, vind het misschien zelfs wel mooi.
Op dinsdag 20 januari 2004 16:33 schreef texelonia het volgende:[..]
Hmm, dat wist ik nog niet, handig om te weten
En mooie foto inderdaad. Die blauwe streep vind ik niet storend trouwens, tis net de horizon ofzow?
![]()
Of ik vind of het kou uitstraalt weten we over een weekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |