Toen ik een ventje van 6jaar was vond ik de raggae va UB40 al geweldig, ik ben toen ook met mijn vader naar een concert geweest in de Ahoy, het nadeel hieraan was dat ik in gevallen was.
Niet omdat het zo saai was, maar omdat het voorconcert zo lang duurde en ik heel klein was.
Nu ik het cd'tje terug gevonden heb en ik hem lekker aan te staan heb wil ik weten of de band nog bestaat? Welke cd's ze nu maken. En natuurlijk leuke overige informatie.
Alvast bedankt
volgens mij heb jij een isp die google blocked....of wat?
quote:[/katermode]
Op zondag 18 januari 2004 10:16 schreef Karrakas het volgende:
Als je het niet weet, reageer dan niet, het is nog vroeg in de morgen hoor, met die foto
quote:Het is waar dat ze veel covers hebben gemaakt, maar de 3 labour of love albums moet je eigenlijk niet zien als covers maar als tributes. En zo zien de originele reggae-artiesten (op een paar na) dit ook.
Op zondag 18 januari 2004 10:21 schreef Karzeuler het volgende:
Ja, ze staan zelfs in de UK hitlijst met hun versie van "Swing low" (UB40 is de coverband bij uitstek)
Maar als je in UB40 zal verdiepen zie je dat de covers in de minderheid staan van de originele nummers zijn die ze gemaakt hebben. Alleen zijn deze minder bekend. Alhoewel, Foor for Thought, The earth dies screaming, Where did i go wrong en nog wat andere originele nummers van ze zijn ook heel hoog in de lijsten geraakt/ Het is jammer dat mensen UB40 zien als coverbandje, terwijl ze dit zeker niet zijn.
TS>
UB40 bestaat zeker nog en ze hebben pas een dijk van een cd gemaakt, die Homegrown heet. Zeker een aanrader! En aangezien UB40 in 1 jaar 5 concerten geeft in Nederland en ze alle 5 uitverkocht zijn, zijn ze nog mateloos populair in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |