abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16819041
maickel

Ron

pi_16821248
quote:
Op maandag 2 februari 2004 14:55 schreef juss het volgende:
hij was echt slecht. Vond het teleurstellend .
Kvond het meer terecht, want ik zei al vanaf het begon dat ie niet kon zingen en niks kon bereiken met zijn muts
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  maandag 2 februari 2004 @ 18:37:15 #78
46511 Linz
held der helden
pi_16822976
jammer, in het begin vond ik hem erg goed, in de theater was het minder, dat zag de jury ook, maar toch hadden ze hem door laten gaan, vanwege zijn eerdere sterkere optredens

hij me wel teleurgesteld met de workshops

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_16857382
Hij kwam niet helemaal uit de verf helaas, ik vond de keuze van het nummer ook niet geweldig. Ik vond trouwens wel dat Frank het ontzettend slecht deed, dat hij door is :S
Maar goed, ik vind het leuk dat Maickel zover is gekomen, en hijzelf heeft het ook een hele leuke ervaring gevonden
pi_16861694
Frank was beter als maickel

Frank was waardeloos (beetje jim stem) maar die maickel was nog waardelozer ( i believe i can fly, iedere keer als je dat stukje kreeg te zien met telnr om te bellen, moest ik lachen omdat hij wel grappig met zijn mond deed enz)

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')