Heel erg kindvriendelijk (Turken zijn ook dol op kinderen, net als de hierboven genoemde Spanjaarden), zeer gevarieerd qua eten (ook erg belangrijk met kinderen, er was altijd wel iets wat ze lusten), superschoon (geen papiertje te vinden in het hele aquapark) en veel speelgelegenheid, en aan het strand. Bovendien op ongeveer een kwartier van het plaatsje af (met een dolmus).
Geen restaurantjes meteen in de buurt, maar aangezien het all-in is, heb je dat ook niet echt nodig. Je krijgt een bandje om en daarmee zijn alle consumpties gratis.
Meer over het hotel kun je in het Kusadasitopic vinden dat Yppy al noemde En anders vraag je maar
quote:klinkt erg leuk, is zeker een optie voor ons.
Op maandag 19 januari 2004 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Turkije is inderdaad een prima land om met een kleintje op vakantie te gaanWij zijn vorig jaar naar Kusadasi geweest, in Hotel Aquafantasy. Een all-in hotel met een waterpark erbij (we gaan in september weer trouwens, zo goed is het ons bevallen).
Heel erg kindvriendelijk (Turken zijn ook dol op kinderen, net als de hierboven genoemde Spanjaarden), zeer gevarieerd qua eten (ook erg belangrijk met kinderen, er was altijd wel iets wat ze lusten), superschoon (geen papiertje te vinden in het hele aquapark) en veel speelgelegenheid, en aan het strand. Bovendien op ongeveer een kwartier van het plaatsje af (met een dolmus).
Geen restaurantjes meteen in de buurt, maar aangezien het all-in is, heb je dat ook niet echt nodig. Je krijgt een bandje om en daarmee zijn alle consumpties gratis.
Meer over het hotel kun je in het Kusadasitopic vinden dat Yppy al noemde
En anders vraag je maar
In een klein huisje gezeten en daar helemaal geen problemen gehad. Wel zou ik daar nooit meer zo'n appartementje nemen maar een sta-caravan. Die hebben tenminste ruimte en een airco.Het huisje had een minikeukentje 1 kamer en een slaapkamer. De kids lagen dus in de 'woonkamer' van 3 bij 3. De vakantie daar was heerlijk. Wel hebben we potjes Olvarit meegenomen zodat ze zeker een gezonde hap hadden. Ging allemaal prima.
quote:Een all-in vakantie is niet echt goedkoop. Maar je hoeft daar vrijwel niks meer uit te geven, want alle eten en drinken is inclusief. Je hoeft dus niet meer na te denken of je nog wel iets te eten of drinken kunt nemen (qua kosten), het is al betaald. Je budget staat vast, je komt niet voor onverwachte kosten te staan. Tenzij je je uitleeft met dure souvenirs en zo
Op maandag 19 januari 2004 09:54 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
klinkt erg leuk, is zeker een optie voor ons.
Wij willen in spetember gaan.
Is zo'n all-inn vakantie nou duur? of valt dat wel mee in turkije?
quote:Dat kan natuurlijk. Maar dan heb je dus geen all-in
Op maandag 19 januari 2004 11:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
toch ben ik meer een type van een appartement ipv hotel.
Ik heb het niet zo op hotels (gevoelsmatig)
quote:ik hoef nooit bedden op te maken. ik ben niet voor niets getrouwd
Op maandag 19 januari 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dan heb je dus geen all-in
Ik vind het juist heerlijk om een paar weken zelf niks te hoeven doen. Niet koken, geen bedden opmaken, geen afwas
quote:Dat René net één was zijn wij ook naar Turkije gegaan, maar in een appartement. Omdat ik ook vakantie wilde hebben zijn we gewoon iedere dag ergens gaan eten
Op maandag 19 januari 2004 11:19 schreef Rewimo het volgende:[..]
Dat kan natuurlijk. Maar dan heb je dus geen all-in
Ik vind het juist heerlijk om een paar weken zelf niks te hoeven doen. Niet koken, geen bedden opmaken, geen afwas
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 19-01-2004 14:53]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |